
Kasmetinė tarptautinė Šiaurės Amerikos automobilių paroda šių metų sausio 14 - 27 dienomis surengta Detroito mieste
Autorius: traders.lt, Parašyta: 2013-01-26 02:18.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=15812
Nauji metai - nauji ratai, arba naujos kasmetinės automobilių parodos, kuriose pristatomos automobilių gamintojų iš viso pasaulio karščiausios naujienos, t.y. atnaujinti ir nauji automobilių modeliai. Tad šįkart laisvalaikio straipsnio rubrikoje trumpai iš arčiau susipažinkime su Detroito automobilių parodos pagrindinėmis naujienomis.
Kasmetinė tarptautinė Šiaurės Amerikos automobilių paroda šių metų sausio 14 - 27 dienomis surengta Detroito mieste. Šioje parodoje viso pasaulio automobilių gamintojai pristatė lankytojams daugiau nei penkis šimtus automobilių modelių. Minimos parodos lankytojai galėjo pamatyti, kaip kitais metais atrodys pasaulio automobilių pramonė, nes Detroito parodoje buvo pristatyta daug iki tol nerodytų naujų bei koncepcinių automobilių modelių.
Acura NSX concept
Naujojo NSX koncepcinio modelio dizainas yra grindžiamas žmogaus palaikomos kabinos tema, visa tai orientuota į teigiamą sąveiką tarp žmogaus ir mašinos. Automobilio interjeras pasižymi egzotiška vairavimo pozicija bei intuityvia elementaria sąsaja su sportu, kuri sumažina interjero netvarką ir leidžia vairuotojui sutelkti dėmesį į vairavimą.
„Nuosekliai laikantis NSX pradinės dvasios, mūsų tikslas yra išlaikyti psichologinius ir emocinius vairavimo super automobilį aspektus, nes mes siekiame sinergijos tarp žmogaus ir mašinos. Svarbu tai, jog tai bus visų Acura automobilių judėjimo pirmyn kryptis” - teigė Acura Design Studio pagrindinis dizaineris Jon Ikeda.
Acura NSX bus varomas viduryje įmontuotu tiesioginio įpurškimo V6 varikliu sujungtu su Acura super sportine hibridine visų varančiųjų ratų sistema.
Volkswagen CrossBlue concept
Septynių vietų vidutinio dydžio CrossBlue modelis, anot kompanijos, išplės Volkswagen visureigių liniją ir užims vietą tarp Tiguan modelio, t.y. bus auksčiau jo, bei tarp Touareg premijum modelio, t.y. bus žemiau jo. CrossBlue modelyje yra sujungta hibridinė varomos jėgos pavara, t.y. švarus dyzelinis variklis yra suporuotas su dviem elektriniais motorais, tai pat yra dvigubos sankabos transmisija ir elektrinė visų ratų pavaros sistema.
„CrossBlue modelyje įmantrus Volkswagen dizainas yra suderintas su tikrai universaliu vidaus išplanavimu, ir tai šiame segmente sukuria unikalų ir nepaprastai stilingą pasiūlymą. Be to, šis automobilis demonstruoja mūsų novatorišką Vokietijos inžinierijos galią ir naujos MQB architektūros pralaidumą” - teigė Volkswagen Group of America vadovas Jonathan Browning pridurdamas, jog šis modelis yra būtent tai, ko reikia Amerikos rinkai.
Honda Fit Urban SUV concept
Fit Urban SUV concept arba miesto visureigio koncepcija yra skirta tam, kad būtų smagu vairuoti, tačiau tuo pačiu yra išlaikytas degalų taupymas arba kuro naudojimo efektyvumas. Šį modelį, kuriame dizainas yra suderintas su naujausiomis funkcijomis, Honda apibūdina kaip skirtą aktyvaus gyvenimo būdo klientams. Jis tai pat turi paslėptą galinių durų rankeną, tad šis modelis yra panašus į kupė.
Honda Fit Urban SUV concept yra beveik dvidešimt centimetrų ilgesnis už dabartinį modelį, tačiau beveik dvidešimt trimis centimetrais trumpesnis už Honda CR-V.
„Mažų automobilių srityje didžiausia sėkmė lydėjo Honda, na o šis naujas Urban SUV koncepcinis modelis sukurs naują vertę augančiame mažų visureigių segmente” - teigė Honda vykdantysis viceprezidentas pardavimams Amerikoje John Mendel.
Toyota Furia concept
Toyota teigia, jog Furia dizainas sukurtas remiantis ikoniško dinamiškumo tema. Panaudojant grynuosius paviršiaus elementus bei apeliuojant į labiau jaunesnį pirkėją, šiam modeliui buvo siekiama sukurti patikimą, ryžtingą ir atpažįstamą išvaizdą. Kompaktiško sedano dizainas sukurtas siekiant šiam modeliui suteikti labiau atletišką išvaizdą.
Anot Toyota atstovo Bill Fay, šis modelis atspindi kompanijos ateities kompaktiškų automobilių kūrimo kryptį. Bendrovė tikisi, jog šis dramatiško dizaino ir įvairių naujųjų aukštųjų technologijų elementų mišinys, patiks esamiems Toyota automobilių pirkėjams, bei tai pat padės pritraukti naujų pirkėjų.
Lincoln MKC Concept
MKC - tai bus pirmasis iš keturių naujų Lincoln automobilių, kurie kuriami orientuojantis į naujus prabangių automobilių pirkėjus. Šis automobilis yra skirtas tiems, kurie jau neperka automobilių siekdami išlaikyti įvaizdį, bet vietoj to ieško šviežių naujų alternatyvų. Lincoln MKC jiems turėtų būti iš ties unikalus pasirinkimas.
„Mes pertvarkėme Lincoln ir sutelkėm dėmesį į didžiausius ir sparčiausiai augančius prabangos rinkos segmentus. Mes siūlome klientams kažką kito. Ką tik pristatytas MKZ modelis didžiausiame prabangos segmente nustatė naują Lincoln veidą ir įvaizdį, na o MKC koncepcinis modelis pabrėžia esmines galimybes sparčiai augančioje prabangos rinkos dalyje” - teigė Lincoln kompanijos globalaus marketingo, pardavimų ir paslaugų padalinio vykdantysis viceprezidentas Jim Farley.
Hyundai HCD-14 Genesis concept
Kuriant HCD-14 Genesis paviršiaus dizainą, šiam modeliui buvo bandoma perteikti skysto metalo kombinuoto kartu su brankammeniu vaizdą. Šio automobilio priekį supa suteikiančios išskirtinumo keturios šlifuoto metalo grotelės. Šis modelis tai pat priklauso prabangių automobilių rinkai, ir tą puikiai atspindi jo vidus, kuris pilnai patenkina šios klasės automobilių pirkėjų keliamus reikalavimus.
Hyundai Motor America vadovas John Krafcik teigia, kad šis elegantiško stiliaus ir gausybę naujausių technologijų turintis modelis suteikia užuomeną, kuria kryptimi kurdama ir projektuodama dizainą judės kompanija, be to, tai anot jo rodo, jog jie susitelkė ties vairavimo dinamika ir technologijomis. Jis tai pat atskleidė, jog ankstesnis Genesis puikiai pasiteisino ir prabangių automobilių rinkoje pademonstravo gerus pardavimo rezultatus.
Nissan Resonance Crossover Concept
Resonance Crossover - tai penkių vietų hibridinis keturių elektra varomų ratų automobilis, kurio priekiniai ir galiniai žibintai yra išskirtinės bumerango formos. Ypatinga automobilio architektūra su stiklu padengtu stogu suteikia išskirtinį pojūtį. Šio modelio vidus, kai apibūdina pati kompanija, pasižymi VIP Lounge interjero dizainu.
„Resonance nėra skirtas tradicinių visureigių pirkėjams, o jis yra labiau skirtas tiems, kuriems svarbu mada ir dizainas. Nissan kompanijai ši koncepcija apibūdina mūsų požiūrį apie šio segmento ateitį. Resonance - tai reiškia būti provokuojančiu, energingu, patraukliu arba netgi poliarizuojančiu. Šio modelio aštrus bet įmantrus dizainas, suderintas su ekologiškai jautria pavara ir praktiškumu bei naudingumu, suteikia aiškų ir jaudinantį požiūrį į inovacijų ateitį” - teigė Nissan Motor Co. kompanijos Produkto strategijos ir planavimo padalinio vadovas Francois Bancon.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais