Autorius | Žinutė |
2022-06-21 10:26 #719120 2 | |
Dar apie senų konteinervežių kainas, ir SPOT frachtus.
https://www.reuters.com/markets/commodities/old-is-gold-sky-high-cost-ageing-ships-sounds-inflation-sos-2022-06-21/ visi rėkia - pikas pikas! tą patį darė ir prieš metus... "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-06-21 14:42 #719144 1 | |
Visa tai taip, bet kita vertus, laivu statyklos yra priemusios daug konteineriu laivu uzsakymu. 2023 pasirodys ir nauji LPG. Neziurint to, kaip zinome, kad del plieno kainu, darbo jegos resursu ir kitokiu fokusu dalis uzsakymu greiciausiai veluos. Tuo tarpu augimas mazeja. Imones jau uzsipilde sandelius, o ir vartojimo pobudis nuo 2020/21 jau skiriasi - vyksta rotacija nuo daiktu pirkimo (zaislu prisisotinome pandemijos metu) i paslaugu sfera.
Anot Nordnet analitiko, Maersk prognozuoja, kad 2022 bus rekordiniai metai. 2024 pelno prognoze - mazdaug 1/4 2022 lygio, kas sudaro mazdaug 2x 2019 lygio. Situacija visai kita su dry bulk ir ypac tankeriais. Dalis laivyno jau pasene ir turejo buti supjaustyta dar 2020. Nauju laivu uzsakymu artimiausiu metu nera. Naftos paklausa didele, tiketina dabartiniu geopolitiniu realiju fone jos gabenimo atstumai ilges. I dry bulk grizta anglys. O dar prisideda aplinkos reguliacijos. Tad ka galime prognozuoti tiems, kurie jau apsirupino scrubber'iais (kai kurie zodziai tiesiog neverciami), kaip tas ismanusis graikas su Okeanis Eko Tankers? Ir ka ismaniam investuotojui? Taigi, nepamazinti tu akciju, patogiai atsilosti ir belaukiant maloniai leisit laika. Bet aisku, prognozes prognozes... Dazniausiai buna kazkur per viduri. 2020 Bloomberg rase, kad laivybos sektoriui atsigauti prireiks 10 m. Tie, kas galejo sau leisti palaukti tuos 10, dabar turbut sypsosi i usa. |
|
2022-06-21 14:54 #719145 | |
skaitom, vertinam savo galva.
https://gcaptain.com/container-shipping-earned-mind-bending-59-3-billion-quarterly-profit-mccown/ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-06-21 15:35 #719153 | |
NoProfitInvest [2022-06-21 14:42]: Situacija visai kita su dry bulk ir ypac tankeriais. Dalis laivyno jau pasene ir turejo buti supjaustyta dar 2020. Nauju laivu uzsakymu artimiausiu metu nera. DRY BULK sekam atidžiai, ypač DSX "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-06-27 22:10 #719490 | |
Priest [LT] [2022-06-16 15:44]: LONG portfelius mano valdo pensijų fondai, ir gyvybės draudimas. Nieko ten gero..deja.. o ir pats nesugebėčiau ramiai žiūrėti kaip važiuoja viskas žemyn. va spekuliacinis mano porfeliukas per IB tai +25% skaičiuojant YTD, pagrinde dėl Shipping ir Aviation sektoriaus. it tik todėl kad aktyviai valdomas, STP pavedimais išmeta mane automatu kaip pajuda ne ta kryptimi. tad manau taip geriau, nei pasyviai kažko laukti. PRIEST, ačiū už pasidalintą lentutę. Pasinaudojau Watchlistui pradžiai. Atsidariau IB, planuose permesti dalį portfelio į didesnius vandenis, susipažįstu. Gal gali pavardinti, kurios iš jų yra stabiliai dividendinės? |
|
2022-06-29 11:50 #719630 2 | |
Reikia tureti omenyje, kad shipping sektorius yra ypatingai cikliskas ir sunkiai prognozuojamas. Akciju kursai gali keliagubeti ir dar sauniau kristi zemyn.
Trumpai tariant, pervezimu kainos priklauso nuo transportavimo poreikio ir funkcionaliu laivu skaiciaus. Be to, tai sektorius, reikalaujantis masyviu investiciju. Kai poreikis aukstas, o laivu skaicius ribotas (na, ju taip greit nepristatysi), kainos sauna i virsu. Tokia situacija vadinama superciklu. Imones uzdirba fantastiskus pelnus, kuriais dalinasi, bet turbut ne dividendai yra vinis. Tiesa, kai kurie pagrindiniai akcininkai, kaip John Frederiksen (GOGL, Frontline), del mokestiniu ypatumu turi iproti grezti maksimalius dividendus is savo imoniu. Jei ne superciklo, tai kazkiek panasios situacijos tikimasi artimiausiu metu tankeriu ir is dalies dry bulk sektoriuje. Viskas, be abejo, siek tiek sudetingiau, nes kontraktai ir kainos kaipo tokie taip pat gali buti spekuliavimo objektas, itakoja gabenimo kastai ir pan.. Visgi geri periodai danziausiai buna reti ir trumpi. Didesne dali laiko imones neissikrapstydavo is nuostoliu (tie patys Maersk). Tankeriu bendrovei Torm pries N metu viskas vos nesibaige bankrotu, kai jie optimistiniu prognoziu kontekste uzsisake visa nauja laivyna, o naftos produktu gabenimo kainos staiga nere zemyn. Taigi, risky business. Kad ir kaip banaliai tai skambetu, bet svarbu ivertinti savo rizikos tolerancija. |
|
2022-07-05 11:33 #719995 | |
Ly [2022-06-27 22:10]: PRIEST, ačiū už pasidalintą lentutę. Pasinaudojau Watchlistui pradžiai. Atsidariau IB, planuose permesti dalį portfelio į didesnius vandenis, susipažįstu. Gal gali pavardinti, kurios iš jų yra stabiliai dividendinės? ciklinės įmonės, fokusuotis į DIV neverta, nes tos išmokos gali būti labai greitai nutrauktos. jeigu jau DIV taip jau svarbu, tada reikia tikrinti kurie turi fiksuotis pajamas ilgam periodui. tad ATCO, CMRE.. pagaudyti bangas prieš DIV ex-date žinoma galima čia GOGL kaip jau buvo minėta, stengiasi išmokėti vos ne visą gautą pelną per ketvirtį, tad Yield'ai kosmininiai atrodo. tik nereikia labai susižavėti "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-05 12:04 #719999 | |
tuo tarpu ZIM kala į klyną , P/E dabar 0.9... LOL
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-07 17:40 #720254 | |
OP lochtron'as tęsias
neseniai pirko sena bulkerį iš DSX už 20mUSD MCap tuo tarpu mažesnis tampo tą OP kaip nori kur žiūri SEC? "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-11 11:16 #720473 | |
NoProfitInvest [2022-05-30 18:59]: Gana pavirsutiniskai, nesuku del to galvos. Ivykis greiciausiai vertintinas pozityviai - jei susiliejimas bus sekmingas, kompanija bus stambiausias toks laivynas pasaulyje, o Frontline istoriskai laikesi gana stabiliai, kas kiek neiprasta sektoriui. Procesa temdo tai, kad vienas stambiausiu Euronav savininku buvo pries susiliejima. Buvimas vienoje valtyje su John Frederiksen turi savu niuansu, ir pazistantys to zmogaus moralinius principus zino, kad reikalui esant jis gali trenkti visus lauk. Kita vertus, panasu, kad JF turi puikia uosle pelnui, o is savo valdomu kompaniju jis dargi spaudzia ir maksimalius dividendus. Istorija byloja, kadaise jem teko begti nuo Norvegijos teisesaugos i Kipra, kur dividendai neapmokestinami. Tiek pletku. viskas patvirtinta, turim tankerių monstrą https://www.reuters.com/markets/deals/oil-tanker-owners-frontline-euronav-sign-merger-deal-2022-07-11/ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-15 11:19 #720871 2 | |
Kam sektorius įdomus, pradėti reikia nuo Watchlisto pasigaminimo
TradeWinds šia prasme pirmas šaltinis, yra nemokamos info Stock Watchlistas 20220715 "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-15 12:55 #720901 | |
Priest [LT] [2022-07-15 11:19]: Kam sektorius įdomus, pradėti reikia nuo Watchlisto pasigaminimo TradeWinds šia prasme pirmas šaltinis, yra nemokamos info Stock Watchlistas 20220715 pats prekiauji lng ir lpg vezejais? |
|
2022-07-15 13:21 #720905 | |
kol kas tik Container Ships ir Dry Bulk
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-15 15:06 #720913 | |
Baltic Dry Index nuo 2010 iki 2150 kyla, gana smagiai
Kinai panašu vėl pirks anglį iš Australijos Ukrainos grūdų klausimas panašu bus kažkaip išspręstas laukiam patvirtinimo biržose norge GOGL jau +4% Finviz US stockai Dry Bulk, P/E nuo 1 iki 4, https://finviz.com/screener.ashx?t=NMM,SBLK,GOGL,GNK,EGLE,SB,DSX,GRIN,CTRM,PANL,SHIP,EDRY,GLBS,OP Redaguota: Priest [LT] (2022-07-15 16:04 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-18 15:16 #721084 | |
Sekantiems naujienas: https://www.hellenicshippingnews.com/
|
|
2022-07-18 15:19 #721085 | |
Sekantiems naujienas - Capital Link Shipping - stipriai graikus "promotina"
https://capitallinkshipping.com/ paskutinis forumas/įrašas, https://forums.capitallink.com/shipping/2022analyst/agenda.html Redaguota: Priest [LT] (2022-07-18 16:09 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-18 16:13 #721097 | |
DSX dar vienas Time Charter'is didesnėm kainom nei prieš tai, realiai nerandu kur priskabinti (net norėdamas), dirba labai švariai
http://newsfile.refinitiv.com/getnewsfile/v1/story?guid=urn:newsml:reuters.com:20220718:nGNXbvvcDG&default-theme=true "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-28 11:30 #721803 | |
HLAG be stabdžių, šokiruojantys pelnai, manau pritrauks prievaizdus, bus iškvietimai ant kilimėlio...
https://www.hapag-lloyd.com/en/company/ir/financial-news/ad-hoc-messages.iry-2022.irid-2310187.html "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-28 12:10 #721805 | |
Kazkaip keistai, kad "kolegos" premarkete visai neraliuoja.
|
|
2022-07-28 12:22 #721807 | |
Maersk.B +4.72%
>3 hmmm "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|