Autorius | Žinutė |
2021-04-01 10:10 #671344 | |
Petras Kurmelis [2021-04-01 00:57]: youngcat [2021-03-31 22:31]: Del ateities perspektyvu tai viskas aisku - vandenilis. Na o siai dienai, tai labiausiai istobulinti dyzeliniai varikliai. Ir dyzeliniams sunkvezimiams alternatyvu siai dienai nera... Vandenilinis yra ne variklis, o akumuliatorius. Teisingai tariant, ateitis priklauso elektromobiliui su vandeniliniu akumu. Vandenilis yra kuras, variklis yra variklis ir cia tik komponentai o cia paiskinimas kaip veikia (fuel cell hidrogen) kas is esmes sukuria elektros energija. |
|
2021-04-01 10:36 #671349 | |
youngcat [2021-04-01 01:06]: Visiskai teisingai. Pigus, lengvas, be resurso apribojimu, be utilizavimo ar perdirbimo problemu, greitai pakraunamas akumuliatorius. Jeigu tau rūpi efektyvumas, tai vandenilį turėtum išmesti iš sąrašo. Vandenilis yra tik energijos saugojimo būdas, bet ne energijos šaltinis. Tu turi elektrą konvertuoti į vandenilį (elektrolizės pagalba, efektyvumas iki 70%), paskui vėl jį versti elektra ir užmaitinti elektrinį automobilio variklį. Tai žymiai neefektyvesnis būdas kygininat su ličio baterijomis. Spec katinui apie vandenilio pigumą: ALL-IN into CRYPTO
|
|
2021-04-01 11:03 #671358 2 | |
ALN [2021-04-01 10:36]: youngcat [2021-04-01 01:06]: Visiskai teisingai. Pigus, lengvas, be resurso apribojimu, be utilizavimo ar perdirbimo problemu, greitai pakraunamas akumuliatorius. Jeigu tau rūpi efektyvumas, tai vandenilį turėtum išmesti iš sąrašo. Vandenilis yra tik energijos saugojimo būdas, bet ne energijos šaltinis. Tu turi elektrą konvertuoti į vandenilį (elektrolizės pagalba, efektyvumas iki 70%), paskui vėl jį versti elektra ir užmaitinti elektrinį automobilio variklį. Tai žymiai neefektyvesnis būdas kygininat su ličio baterijomis. Bake stovintis suskystintas vandenilis yra zymiai efektyviau visasezoniniam naudojimui nei, vien baterijom uzkrautas automobilis. Vandeniliu varomas auto yra pranasesnis nes jis nereikalauja itin didelees talpos bateriju del kilometru iveikimo. Tarkim, jam uztenka pilti suskystinta h2o kuris yra lengvesnis, galima imti ir vandenili duju pagrindu bet jis degantis iskiria NOx kas ekologijai nera gerai, tad fuel cell metodas yra "pure green", neskaitant iskur gavai vandenili, nes pramonine vandenili gamyba gali buti tarsi. Koks dar skystu vandeniliu varomo auto pliusas butu jog esamu degaliniu infrastruktura pirtaikyti skystam vandeniliui itin patogu, ir paprasta, taip pat patogu ir ji laikyti kaip iskastini kura. Tavo pateiktas pavizdys neitin tinkamas nes jame nera idetos elektromobiliu ikrovimo stoteliu modelis , kuris taip pat reikalautu dideliu kastu. ir itin greito krovimo sakykim 3-5 min laikotarpiu tiek mazdaug trunka uzpilti kuro i baka. |
|
2021-04-01 11:16 #671366 1 | |
Bake nėra jokių vandenilių. Į jį pilamas vanduo. Reakcijos vyksta akumuliatoriuje. Iš jo gaunama elektra suka variklį.
Gal tai ne vienintelė, bet logiškiausia schema. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2021-04-01 11:22 #671369 | |
Petras Kurmelis [2021-04-01 11:16]: Bake nėra jokių vandenilių. Į jį pilamas vanduo. Reakcijos vyksta akumuliatoriuje. Iš jo gaunama elektra suka variklį. Gal tai ne vienintelė, bet logiškiausia schema. Cia kaip pavizdys, kad shell tikrai vandens i baka nepardavineja o net ir ant koloneles parasyda hydrogen kas yra vandenilis, ir jis yra suskystintu duju pagrindu ;). Butu nieko jai automobilio baka uzpildyciau is namu ciaupo |
|
2021-04-01 11:34 #671371 1 | |
Petras Kurmelis [2021-04-01 11:16]: Bake nėra jokių vandenilių. Į jį pilamas vanduo. Reakcijos vyksta akumuliatoriuje. Iš jo gaunama elektra suka variklį. Gal tai ne vienintelė, bet logiškiausia schema. Petrai, bandai atrasti amžiną variklį? Prieš tave jau milijonai bandė. ALL-IN into CRYPTO
|
|
2021-04-01 11:37 #671372 | |
ALN [2021-04-01 10:36]: Jeigu tau rūpi efektyvumas, tai vandenilį turėtum išmesti iš sąrašo. Negaliu ismesti neisvengiamu ateities technologiju is saraso. ALN [2021-04-01 10:36]: Vandenilis yra tik energijos saugojimo būdas, bet ne energijos šaltinis. Gali vadinti "saugojimo budu" ar dar kaip nori. Vandenilis yra dujos arba tiesiog energija. Kuras kurio naturaliai gamtoje nera, kaip ir elektros energijos, kuriomis kraunamos licio (ar kitokios) baterijos. ALN [2021-04-01 10:36]: Tu turi elektrą konvertuoti į vandenilį (elektrolizės pagalba, efektyvumas iki 70%) Nebutinai, yra ir kitokiu budu. Kai kurie budai dar tik kuriami. ALN [2021-04-01 10:36]: Tu turi elektrą konvertuoti į vandenilį (elektrolizės pagalba, efektyvumas iki 70%), paskui vėl jį versti elektra ir užmaitinti elektrinį automobilio variklį. Tai žymiai neefektyvesnis būdas kygininat su ličio baterijomis. Vandenilio technologijos dar tik kuriamos, tai ateitis. Ne dabartis. O kol kas reikia susirinkti visus pinigus uz liti. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 11:59 #671376 1 | |
Airbus taip pat eina vandenilio keliu , teko stebeti ju ateities strategija planuose yra ev kazkokie modeliai, bet del bateriju svoriu i visa tai ziurima skeptiskai, na nebent ivyktu kosminis proverzis per artejanti desimtmeti.
|
|
2021-04-01 12:07 #671377 | |
Gal ir suklydau vandeniu užpildomą vandenilio jėgainę priskirdamas dabarties technologijoms. Kažkur skaičiau, kad tokia kuriama.
Bet kad visas tas vandenilio reikalas yra akumuliatorius, o ne variklis, aiškiai pasako Toyota: https://www.toyota.lt/world-of-toyota/articles-news-events/2014/new-toyota-mirai.json 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2021-04-01 12:21 #671383 2 | |
Petras Kurmelis [2021-04-01 12:07]: Gal ir suklydau vandeniu užpildomą vandenilio jėgainę priskirdamas dabarties technologijoms. Kažkur skaičiau, kad tokia kuriama. Bet kad visas tas vandenilio reikalas yra akumuliatorius, o ne variklis, aiškiai pasako Toyota: https://www.toyota.lt/world-of-toyota/articles-news-events/2014/new-toyota-mirai.json Pasiklydes vertime fuell cell nera akumuliatorius, tai specialios membranos plokstes skirtos iskirti elektors energija, baterija skirta isprincipo kaupti ir atiduoti energija,. fuecel tiesiog gamina, jokio kaupiamo modelio nera. Akumuliatorius apie kuri kalbi atlieki itin menka vaidmeni suskystintu vandeniliu automobiliu vaidmenyje, pertekline jega kaupia tose baterijose pvz stabdymo metu. Is tavo pateikto toytoa pavyzdzio viskas puikiai matosi... |
|
2021-04-01 12:53 #671387 1 | |
Petras Kurmelis [2021-04-01 12:07]: Bet kad visas tas vandenilio reikalas yra akumuliatorius, o ne variklis, aiškiai pasako Toyota: https://www.toyota.lt/world-of-toyota/articles-news-events/2014/new-toyota-mirai.json Visiskai teisingai, kaip analogija licio akumuliatoriams, tik daug, daug kartu pigesne, lengvesne ir tt. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 13:01 #671390 | |
Bwallace [2021-04-01 12:21]: pertekline jega kaupia tose baterijose pvz stabdymo metu. Gaila, bet praktikoje, stabdymo metu, isskiramos energijos niekas niekur nekaupia, ji silumos pavidalu pasalinama i aplinka. Yra keletas neefektyviu idejiniu projektu, pvz Formuleje 1. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 13:14 #671396 1 | |
youngcat [2021-04-01 13:01]: Bwallace [2021-04-01 12:21]: pertekline jega kaupia tose baterijose pvz stabdymo metu. Gaila, bet praktikoje, stabdymo metu, isskiramos energijos niekas niekur nekaupia, ji silumos pavidalu pasalinama i aplinka. Yra keletas neefektyviu idejiniu projektu, pvz Formuleje 1. https://www.youtube.com/watch?v=pqRlkAYLDZs Daug neargumentuosiu apie isgaravimus nes tokiam niekuo pagrystam argumentui neturiu net atsakymo. MGU-H formuleje itin efektyvus tik jis yra itin brangus, ir sverti efektyvuma su kaina gan automobiliu sporte kiek juoginga nes ten kiekviena sekunde brangi ;) |
|
2021-04-01 13:35 #671400 1 | |
Bwallace [2021-04-01 13:14]: https://www.youtube.com/watch?v=pqRlkAYLDZs Daug neargumentuosiu apie isgaravimus nes tokiam niekuo pagrystam argumentui neturiu net atsakymo. MGU-H formuleje itin efektyvus tik jis yra itin brangus, ir sverti efektyvuma su kaina gan automobiliu sporte kiek juoginga nes ten kiekviena sekunde brangi ;) Sudetinga kalbetis su profanais bet pabandysiu. MGU-H tai niekuo nesusijusi su stabdymu sistema. Deja praktikoje ji niekur nepritaikoma. Gaila, bet ir formuleje jos atsisakoma. Stabdymo energijos regeneravimo sistema yra MGU-K. Net ir formuleje, kur reikia labai intensyviai ir daznai stabdyti, pagrindini vaidmeni vaidina stabdziu diskai ir kaladeles. Elementariai atiduodami stabdymo jegos sukuriama siluma i aplinka. Jei tektu atiduoti visa energigija i baterijas, tai ko gero is karto susprogtu ir MGU-K variklis, ir baterija. Tik nezinau kuris pirmas. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 13:42 #671401 | |
youngcat [2021-04-01 13:35]: Bwallace [2021-04-01 13:14]: https://www.youtube.com/watch?v=pqRlkAYLDZs Daug neargumentuosiu apie isgaravimus nes tokiam niekuo pagrystam argumentui neturiu net atsakymo. MGU-H formuleje itin efektyvus tik jis yra itin brangus, ir sverti efektyvuma su kaina gan automobiliu sporte kiek juoginga nes ten kiekviena sekunde brangi ;) Sudetinga kalbetis su profanais bet pabandysiu. MGU-H tai niekuo nesusijusi su stabdymu sistema. Deja praktikoje ji niekur nepritaikoma. Gaila, bet ir formuleje jos atsisakoma. Stabdymo energijos regeneravimo sistema yra MGU-K. Net ir formuleje, kur reikia labai intensyviai ir daznai stabdyti, pagrindini vaidmeni vaidina stabdziu diskai ir kaladeles. Elementariai atiduodami stabdymo jegos sukuriama siluma i aplinka. Kaip pro neigejuj pateiksiu n pavizdziu kuriuos autosportas yra naudojas praeityje ir del sportinio principo ju atsisake, tinkamiausias pavizdys ABS ESP sistemos. Tai jog f-1 priima naujoves ir su jomis neuzsibuna nieko nera bendro so autopramone ir ju efektyvumu automobiliu pramoneje, tad gali buti pro skeptikas, bet efektyvumas rodomas skaiciais ;) p.s MGU-K nera stabdymo sitemos kaupimas batarkese KERS yra stabdymo ir kaupimo baterijose sitema kuri uzbaninta FIA gan sneokai bet naujasuiame elektromobilyje ja rasi... |
|
2021-04-01 15:09 #671422 1 | |
Bwallace [2021-04-01 13:42]: Kaip pro neigejuj pateiksiu n pavizdziu kuriuos autosportas yra naudojas praeityje ir del sportinio principo ju atsisake, tinkamiausias pavizdys ABS ESP sistemos. Tai jog f-1 priima naujoves ir su jomis neuzsibuna nieko nera bendro so autopramone ir ju efektyvumu automobiliu pramoneje, tad gali buti pro skeptikas, bet efektyvumas rodomas skaiciais ;) Nelabai supratatu ka cia norejai pasakyti. Bwallace [2021-04-01 13:42]: p.s MGU-K nera stabdymo sitemos kaupimas batarkese KERS yra stabdymo ir kaupimo baterijose sitema kuri uzbaninta FIA gan sneokai bet naujasuiame elektromobilyje ja rasi... Pratesim pokalbi su profanu. KERS apie kuria tu cia kalbi, formuleje buvo Versija 1. Tai buvo dvieju rusiu stabdymo energijos regeneravimo sistema. Viena buvo kai dalis stabdymo energijos pagrazinama i baterija, o antroji rusis tai mechanines energijos kaupimas. Formuleje niekas nebanino sitos sistemos, tiesiog evoliucionavo ir perejo prie tobulesnes Versijos 2. Kurioje MGU-K atlieka ta pati vaidmeni. "At the rear, the wheels can be decelerated by three separate sources: friction from the brakes, resistance from the spinning engine - so called "engine braking" - and finally, electrical braking that results from harvesting energy by the hybrid electric motor - the MGU-K (Motor Generator Unit - Kinetic). " https://www.mercedesamgf1.com/en/news/2019/06/formula-one-brake-systems-explained/ Kazkaip pries rasant turetum pirmiausia isigilinti labiau. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 15:22 #671423 | |
youngcat [2021-04-01 15:09]: Bwallace [2021-04-01 13:42]: Kaip pro neigejuj pateiksiu n pavizdziu kuriuos autosportas yra naudojas praeityje ir del sportinio principo ju atsisake, tinkamiausias pavizdys ABS ESP sistemos. Tai jog f-1 priima naujoves ir su jomis neuzsibuna nieko nera bendro so autopramone ir ju efektyvumu automobiliu pramoneje, tad gali buti pro skeptikas, bet efektyvumas rodomas skaiciais ;) Nelabai supratatu ka cia norejai pasakyti. Bwallace [2021-04-01 13:42]: p.s MGU-K nera stabdymo sitemos kaupimas batarkese KERS yra stabdymo ir kaupimo baterijose sitema kuri uzbaninta FIA gan sneokai bet naujasuiame elektromobilyje ja rasi... Pratesim pokalbi su profanu. KERS apie kuria tu cia kalbi, formuleje buvo Versija 1. Tai buvo dvieju rusiu stabdymo energijos regeneravimo sistema. Viena buvo kai dalis stabdymo energijos pagrazinama i baterija, o antroji rusis tai mechanines energijos kaupimas. Formuleje niekas nebanino sitos sistemos, tiesiog evoliucionavo ir perejo prie tobulesnes Versijos 2. Kurioje MGU-K atlieka ta pati vaidmeni. "At the rear, the wheels can be decelerated by three separate sources: friction from the brakes, resistance from the spinning engine - so called "engine braking" - and finally, electrical braking that results from harvesting energy by the hybrid electric motor - the MGU-K (Motor Generator Unit - Kinetic). " https://www.mercedesamgf1.com/en/news/2019/06/formula-one-brake-systems-explained/ Kazkaip pries rasant turetum pirmiausia isigilinti labiau. Nesidomejau,rasau is atminties, negarnatuoju uz tiksluma. Cituoju tavo paskutinio posto teksta:Viena buvo kai dalis stabdymo energijos pagrazinama i baterija, o antroji rusis tai mechanines energijos kaupimas ir priestai rasyta teksta :Gaila, bet praktikoje, stabdymo metu, isskiramos energijos niekas niekur nekaupia, ji silumos pavidalu pasalinama i aplinka. Yra keletas neefektyviu idejiniu projektu, pvz Formuleje 1. Tikrai vienas kito nepaneigia, nu bet kaip ieskodamas info, atradai , jog pats save apgavai |
|
2021-04-01 15:28 #671425 | |
Pienuka nuo lupu nusibrauk pries kikendamas.
Neaisku tik viena, jei esi zalias tai kam skleisti kazkokias pievas. Na bet taip jau visur yra. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2021-04-01 15:32 #671426 | |
youngcat [2021-04-01 15:28]: Pienuka nuo lupu nusibrauk pries kikendamas. Neaisku tik viena, jei esi zalias tai kam skleisti kazkokias pievas. Na bet taip jau visur yra. Nu kad zalias tu cia. o kad sumaisiau panasias sistemas nuo to durnesniu netapau, bet jei nori vaidinti pseudo profesoriu varyk toliau , nei silta nei salta, pats parodai kaip saves nekenti uz klaidas ;) |
|
2021-04-01 15:40 #671428 | |
Bwallace [2021-04-01 15:32]: Nu kad zalias tu cia. o kad sumaisiau panasias sistemas nuo to durnesniu netapau, bet jei nori vaidinti pseudo profesoriu varyk toliau , nei silta nei salta, pats parodai kaip saves nekenti uz klaidas ;) Apie kokias klaidas cia burbi? The Power of Technical Analysis
Margin Call |