Autorius | Žinutė |
2021-03-16 16:14 #669937 | |
Eimis1974 [2021-03-16 16:00]: Ruoškitės Vokiečiai ateina VW: https://www.vz.lt/laisvalaikis/automobiliai/2021/03/16/volkswagen-groupginkluojasi-stato-6-gigafabrikus-ruosianauja-akumuliatoriu-technologija Aga...ruošimės...kada ten, 2030 metais ? Jūs bent pabandykit įsivaizduoti kur bus Tesla 2030 metais ... O konkurencija gerai ,visiems į naudą, tad tegu bando vytis |
|
2021-03-16 16:21 #669940 5 | |
M42 [2021-03-16 16:14]: Eimis1974 [2021-03-16 16:00]: Ruoškitės Vokiečiai ateina VW: https://www.vz.lt/laisvalaikis/automobiliai/2021/03/16/volkswagen-groupginkluojasi-stato-6-gigafabrikus-ruosianauja-akumuliatoriu-technologija Aga...ruošimės...kada ten, 2030 metais ? Jūs bent pabandykit įsivaizduoti kur bus Tesla 2030 metais ... O konkurencija gerai ,visiems į naudą, tad tegu bando vytis Gal ten, kur dabar yra saab ? Ar ne ? Dar toliau ..? |
|
2021-03-16 19:15 #669953 3 | |
M42 [2021-03-16 16:14]: Eimis1974 [2021-03-16 16:00]: Ruoškitės Vokiečiai ateina VW: https://www.vz.lt/laisvalaikis/automobiliai/2021/03/16/volkswagen-groupginkluojasi-stato-6-gigafabrikus-ruosianauja-akumuliatoriu-technologija Aga...ruošimės...kada ten, 2030 metais ? Jūs bent pabandykit įsivaizduoti kur bus Tesla 2030 metais ... O konkurencija gerai ,visiems į naudą, tad tegu bando vytis Kad jau nebera ko vytis beveik. Tesla baterijos ypatingo pranasumo nebeturi, self-driving sistema irgi nebevienintele siuloma rinkoje, Tesla negali pasiulyti ivairoves savo produktu gamoje, ju gamybos linijos ribotos, o pelningumas vercia sunerimti senuosius investuotojus. Azijai Tesla ir perdidele ir per brangi, Europon nespejo kojos pinai pastatyt kad koks VW ar Daimler nepervaziuotu, o kur dar prancuzai su savo kibiriukais. JAV manot Ford ar GM tuedami tiekimo ir gamybos linijas neatsirieks savo dalies? Ar manot kad Tesla tai TECH'as? Ar jiems perlipti Google, Microsoft ar Apple? Tai kur gi bus ta Tesla po 9 metu? |
|
2021-03-16 19:39 #669956 | |
Das Auto ateina...
Bendrovė taikosi tapti pasauline elektromobilių gamybos lydere 2025 m., nors jau 2021 m. tikslas pristatyti 1 mln. automobilių leistų jai aplenkti biržų numylėtinę „Teslą“. |
|
2021-03-16 19:57 #669960 1 1 | |
Nesugebėjimas suprasti, kad TESLA yra technologijų įmonė, o ne auto įmonė visiems pakiša koją ir štai čia bus daug siurprizų,jau iki 2022 metų galo absoliutus sprogimas VISUOSE skaičiuose ir visi analitikai stebėsis KAIP mes to nepamatėm. Nesiplėsiu, nes visi šitame forume esate iškart užsiblokavę, bet tas užsiblokavimas sąlygojamas "spekulianto" smegeninės , todėl viskas suprantama ir čia priekaištų jokių neturiu.
Dėl baterijų jūs absolučiai neteisus,prisėskit ir pasilyginkit jūsų mylimas Audi ir WV , peržiūrėkit baterijų elgesius šaltyje, krovimo niuansus , čia bent 10 valandų žiūrėjimo . Peržiūrėkit bukletus apie KW ir nuvažiuojamus km, tada kalbėkit. Azija ir USA yra kolkas pagrindinės TESLA automobilių rinkos (kolkas) , gal jūs pasidomėkit verčiau Nesakau, kad niekam kitam nepavyks, ar nebus konkurencijos, bet chebrai esančiai uodegoje TSLA kelia daug problemų ir minimum 10 metų kels. Pagarbiai. |
|
2021-03-16 20:13 #669964 2 | |
M42 [2021-03-16 19:57]: Nesugebėjimas suprasti, kad TESLA yra technologijų įmonė, o ne auto įmonė Paaiškinkite prašau man durnam kodėl kad ir VW yra ne technologijų įmonė? visiems pakiša koją ir štai čia bus daug siurprizų,jau iki 2022 metų galo absoliutus sprogimas VISUOSE skaičiuose ir visi analitikai stebėsis KAIP mes to nepamatėm. Tikrai Teslai dar leistis ir leistis, kol fanatai nepraras savo pinigėlių. Nesiplėsiu, nes visi šitame forume esate iškart užsiblokavę, bet tas užsiblokavimas sąlygojamas "spekulianto" smegeninės , todėl viskas suprantama ir čia priekaištų jokių neturiu. Pats turbūt ne pinigėlio uždirbt nori, o išgelbėti pasaulį? Pasidomėk, kaip Maskas pakeitė pasaulį su namų baterijomis, jau senokai tai buvo, gal dar skaityt nemokėjai? Tai irgi buvo ne pigi baterijų įmonė, o TECHNOLOGIJŲ įmonė Neminėsiu kitų jo technologinių projektų. Dėl baterijų jūs absolučiai neteisus,prisėskit ir pasilyginkit jūsų mylimas Audi ir WV , peržiūrėkit baterijų elgesius šaltyje, krovimo niuansus , čia bent 10 valandų žiūrėjimo . Peržiūrėkit bukletus apie KW ir nuvažiuojamus km, tada kalbėkit. 10 val žiūrėti Masko piarą? Man ir 10 min užtenka suprasti, kad jis švelniai tariant trintukas. Azija ir USA yra kolkas pagrindinės TESLA automobilių rinkos (kolkas) , gal jūs pasidomėkit verčiau Nesakau, kad niekam kitam nepavyks, ar nebus konkurencijos, bet chebrai esančiai uodegoje TSLA kelia daug problemų ir minimum 10 metų kels. Na pažiūrėk kad ir alibaboj elektromobilių spektrą vien kinietiškos gamybos ir apsiramink su ta uodega |
|
2021-03-16 20:22 #669965 | |
kai pradedama pasakoti, kad automobilių gamybos įmonė yra ne automobilių gamybos, o technologijų/IT įmonė, iš karto prisimenu mūsuose jau gerai žinomą picerijų tinkliuką DODOpica, mat jos įkūrėjas nuo pradžių irgi aiškino, kad tai ne picų gamybos, o IT įmonė, kadangi matot turėjo kažkokią savo verslo valdymo sistemėlę pasikūrę o realiai vartotojas tiesiog valgo tą pačią picą ar važiuoja automobiliu, kuris aišku turi ten visokių technologijų, bet nei ten paprastam vartotojui tas labai rūpi, nei kitų gamintojų auto ryškiai ne arklio tempiami vežimai lyginant su tešla
|
|
2021-03-17 15:48 #670076 1 | |
Peter Rawlinson on Mad Money
Aš investuoju
|
|
2021-03-17 16:48 #670093 | |
Pasidziaukime, vokieciu auto gamintojais: volkswagen +10% bmw maziau, manau reiks greitai pervadinti temos pavadinima i vokieciu ir kitu automobilius
|
|
2021-03-18 15:15 #670247 | |
https://www.live.bmwgroup.com/en/live-streaming/text/ANNUAL-CONFERENCE-MEDIA-DAY-2021-14846.html?li_fat_id=c50c6b9b-0d8e-4969-83a1-344c7aecc831
BMW media diena vakar buvo. Pilnas video >2h bet tikrai verta pažiūrėti |
|
2021-03-18 15:21 #670248 | |
Karlas69 [2021-03-17 16:48]: Pasidziaukime, vokieciu auto gamintojais: volkswagen +10% bmw maziau, manau reiks greitai pervadinti temos pavadinima i vokieciu ir kitu automobilius Manau, reikia pervadinti "EV akcijos", nes čia pastoviai keisis. Aš investuoju
|
|
2021-03-18 18:27 #670263 | |
Karlas69 [2021-03-17 16:48]: Pasidziaukime, vokieciu auto gamintojais: volkswagen +10% bmw maziau, manau reiks greitai pervadinti temos pavadinima i vokieciu ir kitu automobilius Po didelio šovimo būna didelė korekcija. Labai jau atitolo nuo 20 days moving average. Aš investuoju
|
|
2021-03-18 19:26 #670265 | |
Šiandien nusimečiau savo turėtas VOW.DE akcijas su nekukliu 83% pelnu, nes labai keistai atrodo kainos atotrūkis tarp VOW (paprastųjų) ir VOW3 (privilegijuotų). Ką jūsų nuomone tai galėtų signalizuoti?
|
|
2021-03-18 19:50 #670266 2 | |
keista is viso yra kad VOW tiek soktelejo nes nera tam pagrindo.
Tai, kad pereis prie elektros, nieko nekeicia jos veikloje t.y., pelnas nepadides, paprasciausiai pakeis vieno modelio i kita, sakykime, kepe bandeles su dzemu, prades kepti su obuoliais, bet kai buvo ju kaina, kiekis vienoda, taip ir liks. Kaip buvo pirkeju skaicius nekintantis (per metus jo gamyba krito 13 proc) taip ir bus... |
|
2021-03-18 21:44 #670278 | |
Iš esmės sutinku, bet yra dvi stebuklingos raidės - EV. Tesla niekada nebuvo uždirbusi pelno iš auto gamybos, bet visi žinom kiek kartų pabrango.
|
|
2021-03-18 22:02 #670279 | |
DarJan [2021-03-18 21:44]: Iš esmės sutinku, bet yra dvi stebuklingos raidės - EV. Tesla niekada nebuvo uždirbusi pelno iš auto gamybos, bet visi žinom kiek kartų pabrango. Tai kad uždirbo. O tu niekada neskaitei Tesla annual report. Aš investuoju
|
|
2021-03-18 22:03 #670280 | |
Aš investuoju
|
|
2021-03-18 22:24 #670281 4 | |
Draco, atimk 1,5 milijardo subsidijų ir pasakyk koks rezultatas buvo pernai.
|
|
2021-03-18 22:35 #670286 1 | |
DarJan [2021-03-18 22:24]: Draco, atimk 1,5 milijardo subsidijų ir pasakyk koks rezultatas buvo pernai. Neverta skaičiuoti subsidijas, kurios pasiekia visus EVM. Aš investuoju
|
|
2021-03-19 12:10 #670313 | |
VW planai EV segmente:
https://www.finansistas.net/straipsniai/vokswagen-naujasis-tesla More money makes more of who you are.
|