Autorius | Žinutė |
2020-12-03 09:08 #654381 3 | |
starka [2020-12-02 18:00]: siaurokai kažkaip reikalus suprantat kolega;) greitai tai reiškia užsiimti swing trade'u, susirandant akcijas, kurios prisirpusios padaryti swingelį artimiausiu metu. tam aišku reikia padirbėti norint nuolat turėti potencialių swingui akcijų sarašėlį, jį naujinti, keisti ir teisingu metu įeiti. ir tada darai IN, po kelių ar keliolikos dienų out nusigriebus 10-30%, nelaukiant apsikabinus akciją kol ten kažkada po metų ar dviejų pilnai realizuosis akcijos pilnas potencialas. Ir ne, tai nereiškia didelės(didesnės nei pvz nusipirkus ir laikant tokias kelias išpūstas akcijas kaip EVai dabar), kadangi darai vis tiek didelę diversifikaciją, pas mane tarkim nuolat sukasi tarp 25-30 akcijų. Plius ne tik kad nelendi į skolintus, bet dar 10-30% portfelio laikai cashe. tai kur čia didelė rizika? na ir suki ratelį su maždaug 2-3 akcijom IN ir OUT per dieną ;) taip, tokiam stiliui reikia nemažai laiko skirti, bet tai mes norim normaliai uždirbti ar sėdim kaip tu pvz SABeli apsikabinę ir meldžiatės, kad pagaliau kilti normaliai pradėtų ;) Ką čia naujo pasakei, ko pasaulis dar nežinojo? Čia gi visų, ypač trumpalaikių investuotojų veikimo algoritmas. Bet jei viskas būtų taip paprasta, nerizikinga ir garantuota, tai visi būtų milijonieriais. Tęsiu mintį - visi panašiai elgiasi, todėl būdamas vidutiniu investuotoju kiltum tiek, kiek kyla rinka. Ir dabartinis tavo įsitikinimas tavo teisumu ir tavęs kaip investuotojo gerumu remiasi paskutine trumpalaike patirtimi, kai labai kilo kai kurios sritys. Ir tokie stebuklai, tikėtina, baigsis stabilizavusis rinkai. Sakai "po kelių ar keliolikos dienų out nusigriebus 10-30%". Užtektų, kad per metus stabiliai generuotum plius 10% pelno ir jau galėtum kurti investicinį fondą. Pasaulyje pilna profesionalių fondų valdytojų ir dauguma net nepriartėja prie tavo deklaruojamų rezultatų. (Su tokiais rezultatais tu kaip kadaise Tonis gali išgelbėti Lietuvą. ) Va, pavyzdžiui, Invaldos Baltijos fondas per metus sugeneravo minus 2,82%, turbūt galėtum jų valdytojams kursus pravesti? |
|
2020-12-03 09:10 #654382 1 | |
Diskretus [2020-12-01 17:47]: Truputi statistikos is Norvegijos - populiariausi EV modeliai per siu metu 11 menesiu: 1. Audi e-tron (8.773) 2. Volkswagen ID.3 (5.451) 3. Volkswagen Golf (4.997) 4. Hyundai Kona (4.662) 5. Nissan Leaf (4.529) 6. Toyota Rav4 (3.774) 7. Tesla Model 3 (3.538) 8. MG ZS (3.362) 9. Mercedes-Benz EQC (3.188) 10. Mitsubishi Outlander (3.143) Visas strapsnis cia : https://e24.no/naeringsliv/i/M3AMpJ/audi-e-tron-er-aarets-hittil-mest-populaere-bil Papildau: TOP10 perkamiausių elektromobilių Europoje 2020 m. spalio mėn.* (*20-tyje Europos valstybių): 1. Volkswagen ID.3 – 10 475 vnt. 2. Renault Zoe – 9778 vnt. 3. Hyundai Kona Electric – 5261 vnt. 4. Kia Niro – 3868 vnt. 5. Peugeot 208 – 3757 vnt. 6. Smart Fortwo – 2839 vnt. 7. BMW i3 – 2744 vnt. 8. Opel Corsa – 2616 vnt. 9. Mini Hatch – 2432 vnt. 10. Nissan Leaf – 2247 vnt. |
|
2020-12-03 09:20 #654385 | |
Anksčiau Teslos privalumas buvo, kad gali 400+ km nuvažiuoti su 1 pakrovimu, kai su Leaf'u 100 km ant 70 km/h. Dabar su ID3 gali numinti tuos pačius 400 km vidutiniu greičiu. Kas lieka? Kad iš vietos greitai pasileidžia? Gerai jie priekyje mašinų nėra
-------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2020-12-03 09:28 #654386 | |
VK
Kinieciu nera nes ju dar nera Europos rinkoje... Atskiri srautai buna pagal uzsakymus pvz i Norvegija, bet, ir ta neturi kinieciu atstovybiu. Va kai atsiras atstovybes, tada situacija bus pasikeitusi. Sarase nera T nes, ji labai brangi o cia sarasas is ekonom kl., EV. |
|
2020-12-03 09:30 #654387 | |
artas [2020-12-03 09:20]: Anksčiau Teslos privalumas buvo, kad gali 400+ km nuvažiuoti su 1 pakrovimu, kai su Leaf'u 100 km ant 70 km/h. Dabar su ID3 gali numinti tuos pačius 400 km vidutiniu greičiu. Kas lieka? Kad iš vietos greitai pasileidžia? Gerai jie priekyje mašinų nėra Volkswagen ID.3 yra "taburete". Su juo pavažiavus tuos 400 km nebenorėsi nieko..., patikek... Lyginti reiktu su tos pacios klases auto. |
|
2020-12-03 09:36 #654390 | |
Tai suprantu, kad yra daugiau skirtumų, bet to pagrindino privalumo, dėl kurio buvo visa galva aukščiau už konkurentus, Tesla jau nebeturi. O ir "netaburečių" nuvažiuojančių tą patį Range kaip Tesla tikrai yra, kad ir Hyundai.
-------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2020-12-03 09:53 #654392 1 | |
labiausiai laukiu autonominio važiavimo kas yra patogumas. kas 400km pildyt "baką" ir taupiai vaziuot yra nepatogu. Arba autonominis važiavimas arba mano dyzeliukas su 1000+/bakas kolkas lyderis patogumo prasme. O autonominio kolkas tik iš tsla laukciau. O dėl VW galvojau įmest pinigų bet bijau kad nepataptų nokia.
|
|
2020-12-03 10:10 #654393 | |
DR1, gali plačiau apie "automonį važiavimą" ?
PS. Prieš 2 metus rinkau žmonai elektromobilį, pasirinkau Nissan Micra -------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2020-12-03 10:23 #654395 | |
kodel tesla neaktuali ES ? ,ogi todel kad ES direktyva ,draudzia naudoti auto pilota. Be jo tesla neturi jokiu pranasumu,o juk tame ir yra teslos unikalumas.
|
|
2020-12-03 10:31 #654398 | |
Autopilotą visiškai, ar tik autobane? Nes pats mačiau kažkoks blogeris važinėjosi po miestą ir rodė kaip grybauja Teslos autopilotas. Ar aš čia atsilikęs ir kai Tesla vairuoja gali miegoti ant galinės sėdynės?
-------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2020-12-03 10:39 #654402 1 | |
Sėdat į autobusą ir turit autopilotą, galit gert ant galinės sedynės ar telefonu žaist.
|
|
2020-12-03 10:47 #654404 1 | |
Vakar JAV priėmė įstatymą dėl kiniškų įmonių privalomo auditavimo. Kinija kategoriškai atsisako leisti užsienio audito įmonėms audituoti kinietiškas įmones, motyvuodama valstybės paslaptimis. Loginė išvada => kiniškų įmonių akcijoms JAV biržose laukia seno arklio dienos
|
|
2020-12-03 10:47 #654405 | |
ir jav miegot negalima ant galines,nors vienas amerikonas girtas miegojo ir ji tesla veze namo ,tik farai pakeliui sustabde,bet autobane gali naudoti kaip pagalbine priemone
ES berots bet kokia forma autopiloto negali naudoti,tai nafiga ta tesla ES ir as imciau pvz Volkswagena arba renuske |
|
2020-12-03 10:51 #654408 | |
Aš investuoju
|
|
2020-12-03 10:52 #654409 | |
Sezam [2020-12-03 10:47]: ir jav miegot negalima ant galines,nors vienas amerikonas girtas miegojo ir ji tesla veze namo ,tik farai pakeliui sustabde,bet autobane gali naudoti kaip pagalbine priemone ES berots bet kokia forma autopiloto negali naudoti,tai nafiga ta tesla ES ir as imciau pvz Volkswagena arba renuske Na dauguma BMW modelių europoje turi dalinį autopilotą (g20, g30 kebulas), svarbu distronikas būtų. Dalinis, reiškia kas 5s turi paliesti vairą arba pastoviai būti uždėjus pirštą ant vairo. Ir važiavimas tik viena juosta. |
|
2020-12-03 10:54 #654412 | |
bus ir 1000 USD 2021m.
ne i tema,bet sony verta imti dabar ? nes didelis aziotazas su tais PS5 ,nespeja stampuoti |
|
2020-12-03 10:56 #654413 | |
Autopilotas yra labai slidus reikalas. Dabar vis tiek visa atsakomybė bus suversta savininkui. O kalbant apie video, tai pasižiūrėkit naujausius, nes yra skirtumas netgi savaičių laikotarpyje, kaip Tesla ištobulino autopilotą. Pavyzdžiui, https://www.youtube.com/watch?v=lacmtG0V-uk.
Autopilotas gerai veiks tik tada, kai visi automobiliai turės autopilotą, o žmonės tokius išmanius, kurie bus surišti su autopiloto sistema. Jeigu pusė auto bus be autopiloto, tai autopilotas negalės tinkamai įvertinti visų niuansų, nes žmogus nėra prognozuojamas ir gali būti tokių situacijų, kai net autopilotas nespės sureaguoti, nors sistema ir tikrai labai gerai ištobulinta. Taip pat pėstieji, automobilis turi matyti plačiau, nei gali pamatyti jo lazeriai ir jutikliai. Manau, 5G sistemos įvedimas įrangos tarpusavio komunikacijai yra labai gera pradžia, bet tik pradžia. Aš investuoju
|
|
2020-12-03 10:56 #654414 | |
Inkaras [2020-12-03 10:39]: Sėdat į autobusą ir turit autopilotą, galit gert ant galinės sedynės ar telefonu žaist. Ir manau atsiradus pilnam autopilotui, nuosavo automobilio išvis nereikės, realiai liks tik viešasis transportas, tik tas transportas tave paims ne nuo stotelės, o iš namų. Atvažiuos bolt'as kada reikės, nuveš kur reikės. Ar tai gali sumažinti automobilių skaičių kelyje? Manau gali, ir ženkliai. |
|
2020-12-03 10:58 #654416 | |
Šiaip šita diskusija priminė gerą video
|
|
2020-12-03 11:00 #654417 | |
nu ok,bet vis tiek viskas eina link to ,kad auto bus pilnai autonominis ir irodzius sauguma ,plius davus visus leidimus ,tesla toli prieki,ta minejo ir vienas is wv vadovu
|