Autorius | Žinutė |
2020-11-27 19:10 #653416 | |
Kas čia per grafikas jeigu x+y valstybių 2030 metais iš viso planuoja nebeleisti pardavinėti naujų mašinų nuo 2030 su vidaus degimo varikliais jau nekalbant, kad dyzelių naudojimas dideliuose miestuose jau dabar gan smarkiai apribotas ir tokios mašinos turėjimas tiesiog neturi jokios prasmės
https://en.wikipedia.org/wiki/Phase-out_of_fossil_fuel_vehicles |
|
2020-11-27 19:16 #653419 | |
Phantoom, kas ten tokie planuoja? Indija, Indonezija, Brazilija, Pakistanas, Nigerija, Bangaldešas, Rusija? Tai valstybės iš didžiausių valstybių dešimtuko
|
|
2020-11-27 19:33 #653424 | |
D. Graužinis [2020-11-27 19:16]: Phantoom, kas ten tokie planuoja? Indija, Indonezija, Brazilija, Pakistanas, Nigerija, Bangaldešas, Rusija? Tai valstybės iš didžiausių valstybių dešimtuko UK pirmoj vietoj reikejo pamineti, beto 20 metu i prieki prognozuot technologiju sektoriu tas pats kas prognozuot kitu metu orus. cia gali viskas i kita puse apsiverst pvz su vandeniliu. |
|
2020-11-27 19:35 #653425 | |
JK patenka į didžiausių valstybių dešimtuką?
|
|
2020-11-27 19:39 #653427 | |
D. Graužinis [2020-11-27 19:35]: JK patenka į didžiausių valstybių dešimtuką? aha tikrai, niekaip nepatenka i tavo sarasa kartu su pakistanu, nigerija ir bangladesu. |
|
2020-11-27 19:42 #653428 | |
Kokia situacija su automobilių pramone bus 2040 metais priklausys būtent nuo tų - skurdžiausių šalių - pasirinkimo, o ne nuo Kinijos, JAV, ES, JK ar, juo labiau, Norvegijos
|
|
2020-11-27 19:44 #653429 | |
D. Graužinis [2020-11-27 17:16]: Phantoom, kas ten tokie planuoja? Indija, Indonezija, Brazilija, Pakistanas, Nigerija, Bangaldešas, Rusija? Tai valstybės iš didžiausių valstybių dešimtuko GDP per capita siūlau visų šitų valstybių pažiūrėt ir suprasi su kuom liaudis ten važinėja |
|
2020-11-27 19:45 #653430 | |
Ir važinės amžinai, ar ne?
|
|
2020-11-27 19:48 #653431 | |
D. Graužinis [2020-11-27 17:45]: Ir važinės amžinai, ar ne? https://www.ceicdata.com/en/indicator/bangladesh/motor-vehicles-sales 161 milijono šalis - naujų mašinų parduota 4900 per metus palyginimui yra visos šalys, tai va pažiūrėk kas tokie yra vartotojai ir kas stato trendus |
|
2020-11-27 19:52 #653432 | |
Koks skirtumas kiek naujų parduoda?
Klausimas kiek automobilių turi ir kiek turės ateityje Indija, Jūsų žiniai, turi 290.000.000 automobilių ir jų skaičius sparčiai didėja https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/india-has-22-cars-per-1000-individuals-amitabh-kant/67059021 |
|
2020-11-27 19:55 #653433 | |
D. Graužinis [2020-11-27 19:42]: Kokia situacija su automobilių pramone bus 2040 metais priklausys būtent nuo tų - skurdžiausių šalių - pasirinkimo, o ne nuo Kinijos, JAV, ES, JK ar, juo labiau, Norvegijos ale tikrai, visai pamirsau kad pasaulio pramone nuo Nigerijos ir co. priklauso. gal tu cia apie AK-47 francize sneki ? |
|
2020-11-27 19:58 #653434 | |
D. Graužinis [2020-11-27 17:52]: Koks skirtumas kiek naujų parduoda? Klausimas kiek automobilių turi ir kiek turės ateityje Indija, Jūsų žiniai, turi 290.000.000 automobilių ir jų skaičius sparčiai didėja https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/india-has-22-cars-per-1000-individuals-amitabh-kant/67059021 skirtumas yra tas, kad autogamintojai uždirba parduodami naujus auto (blogiausiu atveju kelių metų senumo naudotus, kurie yra servisą praėję tik pas gamintoją) gali nors ir kiekvienas indusas su motorine rikša važinėt, bet kokia gamintojui nauda jei jis tą pačią tačką nuo senelio laikų drožia |
|
2020-11-27 20:43 #653440 | |
Taip, bet indai, nigeriečiai kiti trečių šalių gyventojai (jų dauguma planetoje) anksčiau ar vėliau pereis prie naujesnių automobilių ir žiūrės kas jiems labiau apsimoka - elektriniai ar benzininiai. Pramonė neišvengiamai turės taikytis prie jų, o ne atvirkščiai
Viso planetoje yra 1420 milijonai automobilių, JAV ir Kinijoje po 275, ES 312 milijonų, taigi, pusė automobilių yra kažkur kitur, ir trečiųjų šalių indėlis sparčiai didėja. To nenuneigsit |
|
2020-11-27 20:52 #653442 | |
D. Graužinis [2020-11-27 20:43]: Taip, bet indai, nigeriečiai kiti trečių šalių gyventojai (jų dauguma planetoje) anksčiau ar vėliau pereis prie naujesnių automobilių ir žiūrės kas jiems labiau apsimoka - elektriniai ar benzininiai. Pramonė neišvengiamai turės taikytis prie jų, o ne atvirkščiai mes jau 30 metu einam link nauju auto, bet na niekaip nedaeinam, tai manai Nigerija ir pan 2050-ais toliau nueis ? vazines su 2010 toyotom ir nisanais i baka pildami backoj ant lauzo distiliuota benzina. |
|
2020-11-27 20:55 #653443 | |
Madfiwi, tai tą ir norėjau pasakyti, kad EV revoliucija bus tik "vakaruose", gal dar Kinijoje. Visoms kitoms šalims į klimato kaitą nusispjaut. Nebent EV kainuos pigiau už benzininius. O pramonė prie jų turės derintis
|
|
2020-11-27 21:06 #653446 | |
kam pramonei orientuotis i salis kurios mariampoles turguj perka pries 20 metu pagaminta lauza ?
|
|
2020-11-27 21:10 #653447 | |
Pasigūglinkite kiek procentų naujų automobilių augimas kasmet tose, trečio pasaulio, šalyse ir bus aišku
|
|
2020-11-27 22:37 #653451 | |
ispudinga - beveik 3x augimas per 14 metu. +2000 vienetu per metus, kur cia taip gerai varo ?
|
|
2020-11-28 00:21 #653455 | |
peticija ant to manpuliatoriaus citrono https://www.change.org/p/u-s-securities-and-exchange-commission-sec-enforcement-to-investigate-andrew-left-of-citron-research
|
|
2020-11-28 10:53 #653467 | |
Pati šortinimo galimybė yra ydinga, nes manipuliavimas tikrais ar išgalvotais faktais yra smulkmena palyginus su tuo, ką pelno siekiantis asmuo gali padaryti realiame pasaulyje, pvz. padegti gamyklą
„Lietuvos metų automobiliu 2021“ pirmą kartą rinkimų istorijoje paskelbtas elektromobilis „Volkswagen ID.3“. https://www.vz.lt/laisvalaikis/automobiliai/2020/11/27/lietuvos-metu-automobiliu-pirma-karta-tapo-elektromobilis#ixzz6f4wp7oWI VW perspektyvos puikios: |