Autorius | Žinutė |
2020-06-12 18:31 #637875 | |
Darriusk [2020-06-12 14:14]: darant prielaidą, kad lizingo sutarties terminas – 5 metai, valiuta – eurai, kintamųjų palūkanų norma – 2,2 proc. (2,2 proc. marža ir 6 mėn. EURIBOR). Bendros vartojimo kredito kainos metinė norma būtų 2,85 procento. Čia tipo visi mokesčiai įskaičiuoti. Jei taip ir yra, bet kokiam investuotojui apsimoka. Nes investicijos kaip taisyklė duoda bent jau 4-5 % grąžą. Tai vat su tais lizingais tokia fignia gaunasi, kad lyg ir viskas įskaičiuota, o ten ir prasideda: KASKO ir Civilinis draudimai. Kiek Audi Q5 KASKO? Tada visokie techniniai aptarnavimai kas kokie 15k km (čia tai nuo gamintojo priklauso). Ale po tokio techninio aptarnavimo visvien sunkiai be 1 kEUR iš Audi serviso neišvažiuosi. Žodžiu tie 2,85% yra tik rūkas, kad antys žemiau skristų ir geriau kristų. |
|
2020-06-12 20:03 #637880 | |
Sorry, kad įsiterpsiu, bet pinigų dalinimas iš tiesų vyksta: po 1200 USD kiekvienam amerikiečiui, pašalpos, lengvatinės paskolos (dalis nueis vartojimui) ir t.t. Ir čia dar nepabaiga FED veiksmų. Priedo, kai pasodini ant adatos narkomaną, tai po to patys žmonės pradės reikalauti naujų dozių. Dar rinkimai ant nosies, tai politikai irgi nepraleis progos išlaidauti ta proga... Net ir Lietuvoje pinigų dalybos įsibėgėja: išmokos pensininkams, dabar dar vaikams. Ir jūs teigiat, kad nebus infliacijos
Dėl vieno sutinku - reikia imti pigius kreditus kol dar galima. |
|
2020-06-12 20:53 #637881 | |
tamagochi [2020-06-12 20:03]: Dėl vieno sutinku - reikia imti pigius kreditus kol dar galima. O ne pervelu biski po 10 metu buliu rinkos? Nebaisu, kad net motereles zino, kad masinas lizingu reik pirkt, o likusius investuot, kaip Darriusk rase? Redaguota: jons (2020-06-12 22:10 ) |
|
2020-06-12 21:45 #637885 | |
jons [2020-06-12 20:53]: tamagochi [2020-06-12 20:03]: Dėl vieno sutinku - reikia imti pigius kreditus kol dar galima. O ne pervelu biski ? Nebaisu investuot, kaip Darriusk rase? Kam baisu tas tegu laukia kai bus nebaisu. Gyvenimas per trumpas, kad laukti kažkokių išskirtinių progų. Kaip patarlė sako: bijai vilko neik į mišką. Paprasta kaip 2x2 SOLG [2020-06-12 18:31]: Žodžiu tie 2,85% yra tik rūkas, kad antys žemiau skristų ir geriau kristų. Čia mes taip aplamai kalbam. Konkrečiu atveju reikia viską įvertinti - ir kasko ir visa kita. Ir visai nereikia būtinai imti paskolą. Tai tik variantas. Kam tinka - naudoja, kam netinka - ne. Man pvz. tos Audi Q5 nereikia ir aš jos nepirksiu net su 1% pabrangimu. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2020-06-12 21:54 #637887 | |
Darriusk [2020-06-12 21:45]: Čia mes taip aplamai kalbam. Konkrečiu atveju reikia viską įvertinti - ir kasko ir visa kita. Ir visai nereikia būtinai imti paskolą. Tai tik variantas. Kam tinka - naudoja, kam netinka - ne. Man pvz. tos Audi Q5 nereikia ir aš jos nepirksiu net su 1% pabrangimu. Tai aš tą suprantu. Tik tiek, kad kasdien užsikrušinėju su klientais, kurių kiemuose stovi naujutėliai ratai. Ta prasme, kad naujutėliams ratams tai jie pasižiūri į palūkanų normą, kartais net įtraukia į skaičiavimus sutarties sudarymo mokesčius ir pan. Ir jie visiškai nesuka sau galvos dėl visų kitų kaštų, tokių kaip aptarnavimai, draudimai ir pan. Ir net nesuka galvos, kada tas jų šūdas Audi Q pavidale atsipirks (nu neatsipirks niekada, net teoriškai). Bet kai jam siūlai saulės jėgainę, kuri pigesnė už tą Q bent kelis kartus, tai ten prasideda - o kaa atsipirks, o kodėl ne kitaicą pirkt (nu tipo žigulį kokį) ir t.t. ir pan. Ir tada pareina suvokimas, kad vietoje darbų pamokų galėjo jau nuo labai senai būti ekonomikos/investavimo pamokos, nes jei gerai rauktum šitą sritį, tai galėtum samdyt stalius nesukdamas sau galvos, kad vat reikia kokias nors ten duris pačiam įsistatyt... |
|
2020-06-12 22:19 #637889 | |
jons [2020-06-12 20:53]: O ne pervelu biski po 10 metu buliu rinkos? Nebaisu, kad net motereles zino, kad masinas lizingu reik pirkt, o likusius investuot, kaip Darriusk rase? Devalvacija yra pagrindinė ekonomikos taisymo priemonė nuo fiato įvedimo laikų, tai dėl šito man mažiausiai baisu. Beje man rodos jūs dar infliaciją pamiršote įskaičiuoti tos moterėlės lizingo skaičiavime. SOLG [2020-06-12 21:54]: Tai aš tą suprantu. Tik tiek, kad kasdien užsikrušinėju su klientais, kurių kiemuose stovi naujutėliai ratai. Ta prasme, kad naujutėliams ratams tai jie pasižiūri į palūkanų normą, kartais net įtraukia į skaičiavimus sutarties sudarymo mokesčius ir pan. Ir jie visiškai nesuka sau galvos dėl visų kitų kaštų, tokių kaip aptarnavimai, draudimai ir pan. Ir net nesuka galvos, kada tas jų šūdas Audi Q pavidale atsipirks (nu neatsipirks niekada, net teoriškai). Bet kai jam siūlai saulės jėgainę, kuri pigesnė už tą Q bent kelis kartus, tai ten prasideda - o kaa atsipirks, o kodėl ne kitaicą pirkt (nu tipo žigulį kokį) ir t.t. ir pan. Ir tada pareina suvokimas, kad vietoje darbų pamokų galėjo jau nuo labai senai būti ekonomikos/investavimo pamokos, nes jei gerai rauktum šitą sritį, tai galėtum samdyt stalius nesukdamas sau galvos, kad vat reikia kokias nors ten duris pačiam įsistatyt... Ratai dažniausiai būna pakabinti ant įmonės - ten visai kita apskaita: ir GPM nemoki ir pelno mokestį įmonei susimažini, labai pasistengus net PVM gali susigrąžinti. Saulės jėgainę reikia įsirenginėti iš savų, tai dėl to ir derybos prasideda |
|
2020-06-12 22:27 #637891 | |
tamagochi [2020-06-12 22:19]: Ratai dažniausiai būna pakabinti ant įmonės - ten visai kita apskaita: ir GPM nemoki ir pelno mokestį įmonei susimažini, labai pasistengus net PVM gali susigrąžinti. Saulės jėgainę reikia įsirenginėti iš savų, tai dėl to ir derybos prasideda Vat ir ne. Nu ta prasme, kad tie, kurie kabina auto ant įmonės, tai tie susigalvoja, kaip pakabinti ir saulę ant įmonės. Tai šitie nepražus. Nes parama, ar PVM ir GPM minus... tai dar geriau nei parama gaunasi. Bet ne apie šitus kalba. Kalba, kad pilna Lietuva tokių, kur ratai yra pirma, NT yra antra. Kas ten toliau tai išviso neaišku, bet gal baliai, klubai, cepos, keturačiai... vardint ir vardint... |
|
2020-06-12 22:31 #637892 | |
tamagochi [2020-06-12 22:19]: SOLG [2020-06-12 21:54]: Tai aš tą suprantu. Tik tiek, kad kasdien užsikrušinėju su klientais, kurių kiemuose stovi naujutėliai ratai. Ta prasme, kad naujutėliams ratams tai jie pasižiūri į palūkanų normą, kartais net įtraukia į skaičiavimus sutarties sudarymo mokesčius ir pan. Ir jie visiškai nesuka sau galvos dėl visų kitų kaštų, tokių kaip aptarnavimai, draudimai ir pan. Ir net nesuka galvos, kada tas jų šūdas Audi Q pavidale atsipirks (nu neatsipirks niekada, net teoriškai). Bet kai jam siūlai saulės jėgainę, kuri pigesnė už tą Q bent kelis kartus, tai ten prasideda - o kaa atsipirks, o kodėl ne kitaicą pirkt (nu tipo žigulį kokį) ir t.t. ir pan. Ir tada pareina suvokimas, kad vietoje darbų pamokų galėjo jau nuo labai senai būti ekonomikos/investavimo pamokos, nes jei gerai rauktum šitą sritį, tai galėtum samdyt stalius nesukdamas sau galvos, kad vat reikia kokias nors ten duris pačiam įsistatyt... Ratai dažniausiai būna pakabinti ant įmonės - ten visai kita apskaita: ir GPM nemoki ir pelno mokestį įmonei susimažini, labai pasistengus net PVM gali susigrąžinti. Saulės jėgainę reikia įsirenginėti iš savų, tai dėl to ir derybos prasideda Labai geras paaiškinimas. Jei valdai įmonę, tai viską kabini ant įmonės. |
|
2020-06-12 22:49 #637893 | |
Krosneles.eu [2020-06-12 22:31]: Labai geras paaiškinimas. Jei valdai įmonę, tai viską kabini ant įmonės. Čia su sąlyga, kad VMI nesugalvos patikrinti. Bet jei sugalvos patikrinti, tada pirdakas dar ilgai degs. Kai kuriems anksčiau užsidega, kai kuriems vėliau, o kai kurie išviso išvengia. Tai Artas galėtų daugiau apie tai papasakoti, bet manau, kad kuo toliau, tuo labiau mažės šitie atvejai... |
|
2020-06-12 22:55 #637894 | |
SOLG [2020-06-12 22:49]: Čia su sąlyga, kad VMI nesugalvos patikrinti. Bet jei sugalvos patikrinti, tada pirdakas dar ilgai degs. Kai kuriems anksčiau užsidega, kai kuriems vėliau, o kai kurie išviso išvengia. Tai Artas galėtų daugiau apie tai papasakoti, bet manau, kad kuo toliau, tuo labiau mažės šitie atvejai... Tegul tikrina VMI, viskas pagal įstatymus ir joks pirdakas niekam nedegė ir nedegs niekada. UAB gali pirkti lengvų auto kiek tik nori, ir visi jie nusirašo per 5 metus iki nulinės vertės. Degalai irgi nusirašo. |
|
2020-06-13 08:29 #637906 | |
Krosnelės visiškai teisus. Tik su viena sąlyga . Automobilis turi turėti N1 kategoriją.( Ką daugelis gamintojų mielai padaro net Porsche ar Audi Q )Bėda tik tame , kad Tech. apžiūra kas metus ir kelių mokestį reikia mokėti. Bet ir šios išlaidos nusirašo į sąnaudas.
Portfelis:
Nepastovus ir nuolat kintantis ;) Verslo angelas.( Geros idėjos, kaip ir geri darbai daro pasaulį geresniu ) p2p.: PK, FB. NT |
|
2020-06-13 08:47 #637907 | |
Apie auto tai jūs abu teisūs. Bet yra tokių, kurie namus statosi ir įsirenginėja už įmonės eurus, keliauja ir t.t. Žinau, kas teistumą susivairavo už tai. Manau, kad jei įrodytų, kad automobiliu naudojiesi savo reikmėms, tai irgi paprašytų susimokėt, bet vat labai sunkiai įrodomas šitas reikalas - žymiai lengviau įrodyti, kad Jakuzzi vonia nelabai tinka prie įmonės veiklos
|
|
2020-08-03 15:56 #641379 1 | |
tamagochi [2020-05-18 23:06]: Šių metų pradžioje kilo mintis, kad po ilgos pertraukos reikėtų sugrįžti į aktyvų investavimą. šis dienoraštis kartais gali turėti daug įrašų, o kartais ištisi mėnesiai bus tyla. Taigi balandžio 7 atsidariau IB sąskaitą, pervedžiau ten nedidelę sumą ir pasiruošiau veikti. Visus savo sprendimus dokumentavau dienoraštyje, o neseniai kilo mintis, kad galiu juo pasidalinti ir viešai. Čia ketinu ne girtis ką pirkau / kiek uždirbau, tačiau daugiau dėmesio skirti sprendimo ir klaidų analizei, ir iš to pasimokyti. Galbūt kažkam tai irgi bus įdomu. Nu va, kaip ir žadėta - ištisi mėnesiai - tyla. O galėtų būti įdomi tema. ... kaip ten ta nedidelė suma laikosi .... Individualios kelionės
Investicijos |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.