Autorius | Žinutė |
2020-03-01 16:10 #620914 2 | |
Savaitgalio relaxsas ir tuopačiu maistas.
•Pinigai islaisvina zmogu nuo noru, o norai nuo pinigu.
|
|
2020-03-02 22:35 #621020 | |
2020-03-03 16:52 #621130 2 | |
Dalinuosi atrastais kokybiškais vaizdo įrašais.
Prancūzijos TGV (High Speed Train, greitaeigis traukinys), 1981 m. vasario 26 d. pasiekė pasaulio greičio rekordą 380 km/h. Po 9 metų, 1990 gegužės 18 d. buvo pasiektas naujas greičio rekordas - 515 km/h (tuo metu Lietuva kentė blokadą) 2007 m. TGV pasiekė dar įspūdingesnį greitį - 574 km/h, kurio dar niekas nepralenkė, jei neskaitytumėme maglev tipo traukinio prieš kelerius metus Japonijoje shinkansen pasiekto 603 km/h greitį.. bet tai jau traukinys be ratų OnHold: Baltic - SAB1L, GRG1L, VLP1L, INC1L, KNR1L. USA - PARA, Verizon.
ROE - 2018: 2%, 2019: 15%, 2020: idk, 2021: 41%, 2022: 8%, 2023: 34% Studijuoji KTU? Prisijunk prie Invensa www.facebook.com/investuoju |
|
2020-03-04 11:16 #621194 | |
2020-03-04 11:20 #621195 1 | |
Hitas [2020-03-03 16:52]: 2007 m. TGV pasiekė dar įspūdingesnį greitį - 574 km/h, kurio dar niekas nepralenkė, jei neskaitytumėme maglev tipo traukinio prieš kelerius metus Japonijoje shinkansen pasiekto 603 km/h greitį.. bet tai jau traukinys be ratų Oj man prancūzai tuom ir patinka, kad traukiniais ten super. Ir šiaip ne kasdienius pojūčius patiri, kao leki FR autostrada ir šalia pievoj kaip pro stovintį traukinys - švilpt. |
|
2020-03-04 11:28 #621198 | |
2020-03-05 14:36 #621433 | |
Gal ir neveltui airiai garsedavo savo kietu charakteriu. Taip turi atrodyt realistas - besijuokiantis is savo mirties |
|
2020-03-06 18:15 #621621 | |
O sako sovietmeciu reklamos nemokejo daryt... Prasau, supistas zapas pasirodo buvo elegantiska masina ))))))))) |
|
2020-03-06 18:59 #621623 | |
cia dar senas modelis, su ausim sonuose, naujesni su grotelem ejo sake sake, ir nieko nepasake, motoras stovi toks pat taip pat igrustas, vaziuokle labai siuolaikiska, bet neaisku kaip, nes greiciausiai niekaip
vairuojasi labai lengvai ir maloniai, gal del to vairo stiprintuvo ir nereikejo tarybinem masinom nu ir dar ten yra eile maloniu dalyku toj masinoj, kuriu net neprisimenu |
|
2020-03-06 19:15 #621624 | |
Tai 1980+ zapas jau buvo pats dugnas, varguolio masina. Pamenu kad tas variklis gale dar kriokdavo bbz kaip.
Prisiminiau dar anekdota senaji. Tankas juokiasi is zapo, sako tavo sirdis siknoj. Zapas nepasimeta ir atsikerta - o pas tave bybis ant kaktos. |
|
2020-03-06 19:21 #621625 | |
Vienintelis šiek tiek dėmesio vertas zapas buvo ZAZ 969 ar tai ZAZ 968. Ten baika tokia, kad jei atsibosta važiuoti normaliu keliu - gali važiuot arimais (nu vaidint tokį antisisteminį). Įkali antrą šaibą ir jis ten pupsi. Jei bando paklimpt - išlipi ir eini šalia, o ZAZ'as šalia pupsi. Gali truputį jam padėt, jei kokia gilesnė duobė ar statesnis šlaitas. Tai dabar paklausite jūs manęs: nahuj reikalingas ZAZ'as, jei arimais ir pats vienas gali pasivaikščiot? Tai vat ZAZ'as 969 reikalingas tokiems sumautiems vatagalviams kaip karvius, kurie nei antros pusės, nei draugų neturi (išskyrus draugą staliną, draugą putiną ir draugą puslitrį) - vis jaučia kokią nors draugiją šalia. Net gali pasipist normaliai jei pavyktų užgest viduryje arimo, bet irgi nieko tokio - gali karvius (kaip pratęs) vien rankų pagalba pasidaryt viską ir toliau draugą turėt.
|
|
2020-03-06 19:27 #621626 | |
)))))) Vis pyksti solgiuk ane.
Draugu man tikrai nereikia, ypac tokiu kaip tamsta. Teks po to nushaut ir pakast kur nors tokius draugus, nesinori sest pakolkas. O zaz'as matai, pasirodo buvo pirmas tarybinis offroadas. Kazkaip vis beretes neblogas zinias apie SSRS demonstruoja. Kazkaip itartina. |
|
2020-03-06 19:30 #621627 1 | |
C# [2020-03-06 19:27]: Draugu man tikrai nereikia, ypac tokiu kaip tamsta. Teks po to nushaut ir pakast kur nors tokius draugus, nesinori sest pakolkas. Tai senai aišku, kad tokių kaip tu raudonskūrių pirmiausiai saugotis reikia. Tik tu su tuo šaudymu tai atsargiai - gali susižeist P.S. nu tu karviau ir lopas... jei teko man gyvent tame kalėjime, pavadinimu CCCP, tai tipo staigiai turėčiau pamiršt viską? Tupas vatagalvis vienok |
|
2020-03-06 19:39 #621628 | |
"tai tipo staigiai turėčiau pamiršt viską?"
Be abejo turetai, kaip teigia tupas optimizmas, kuris yra neisvengiama modernios beretes sudedamoji dalis - nera ko dairytis atgal, reikia ziuret tik i prieki. O jis matai atmintyje net tikslu zaz'o modeli laiko Tpfu ant tokiu, sovietinio raugo pas tave gerokai daugiau nei tau atrodo |
|
2020-03-06 19:42 #621629 1 | |
Ha ha Tu karviau čia kažką suvėlei. Kadangi atminties problemų neturiu, tai gerai viską pamenu. Kadangi gerai pamenu - atgal nenoriu. O tavo stūmimo stiliukas tai aiškus - dabar laikyk kardaną Skant bendrausim tavo stailu. Tūpa nemoderni vata
|
|
2020-03-06 19:54 #621630 | |
C# [2020-03-06 19:15]: Tai 1980+ zapas jau buvo pats dugnas, varguolio masina. Pamenu kad tas variklis gale dar kriokdavo bbz kaip. kur jis nekrioks jei jis oru ausinamas buvo seip zapo konstruktoriu uzduotis ir buvo sugalvoti masinaa, kuri turetu gera pravazuma tevynes keliais. ir pobiedos man rodos panasus tikslas buvo. bet jau su aliuzija i prabanga |
|
2020-03-06 20:33 #621633 1 | |
Tikslas buvo masinė gamyba, pageidautina pigiai. Konkurencijos nebuvo, todėl kokybės reikalavimų beveik nebuvo ir gamino dešimtmečiais visokį nekokybišką š.
|
|
2020-03-06 20:40 #621635 2 | |
a ko čia būtuoju laiku kalbat, lyg autopromas būtų bankrutavęs
Fight like ukrainians
|
|
2020-03-06 20:56 #621636 | |
"Tikslas buvo masinė gamyba"
Nesigavo ir masine gamyba, jeigu reikejo eilese po 10 metu laukt. Konkurencijos nebuvimas nuzude tas masinas, plius dauguma dizainu buvo pyzdinti nuo amerikonisku-europietisku auto. SSRS tikslas buvo ne auto masiskai gamint, o tankus Dabartine Rusija gavo solidu palikima. Nors aisku didziaja dali sudaro senienos, iskaitant T-72 Gal beretes tu tanku ir bijo labiausiai. Nebijokit beretukai, rusai turbut nelabai turi ka i juos sodint |
|
2020-03-06 21:19 #621639 1 | |
|