Autorius | Žinutė |
2019-12-12 14:54 #613913 1 | |
Клайпедский порт может переманить часть грузов Вентспилса
https://rus.delfi.lv/biznes/transport-logistika/klajpedskij-port-mozhet-peremanit-chast-gruzov-ventspilsa.d?id=51711779 |
|
2019-12-23 19:21 #614490 | |
Kol maliausi po pasaulį, tai tik dabar pamačiau, kad metų galas Klaipėdos naftai yra superinis, nes pasirašyti ir prasideda dar du investiciniai projektai, kurie iš esmės leis įmonei save pakelti į ženkliai aukštesnį lygį.
1. Galų gale LG pradeda elektrifikuoti visą bėgių ruožą nuo Baltarusijos iki Klaipėdos. Sutartis su ispanais jau pasirašyta. Darbai bus baigti 2023m. ir atpigins krovinių gabenimą iš Baltarusijos į Klaipėdą apie 30 proc. Spėju, kad dėl to nukentės Latvija, nes jis savo ruožą elektrifikuoti ketina kažkur apie 2030 m. Bus gražu, kai Lietuva atims ir paskutinius Baltarusijos krovinius iš Latvijos. 2. Šiandien matau pasirašyta sutartis dėl dujotiekio Lietuva-Lenkija statybos. Vadinasi 2022 m. per Klaipėdą dujos be vargo galės keliauti į Lenkiją ir Ukrainą. Kažkur rašė, kad su Suomija jau vyksta derinimo darbai dėl SGD importo per Klaipėdą, nes nuo 2021 m. pradeda veikti Estijos-Suomijos dujų jungtis. 3. Kad jau prasidėjo Klaipėdos nafta kratinių rekonstrukcija ir gilinimas jau rašiau anksčiau. Darbai bus baigti apie 2023 m.ir galės krauti 3 laivus su maksimaliais gyliais. Čia trys dalykai, kurių Klaipėdos nafta turbūt laukė visą nepriklausomybės laikotarpį. Beje, matau, kad Linkedin‘e Klaipėdos nafta darbuotojai ėmė follow‘inti tą Brazilijos terminalą, kurį siekia valdyti (operuoti) Klaipėdos nafta. Turbūt viskas einasi pagal planą. |
|
2019-12-23 20:25 #614498 1 | |
Today [2019-12-23 19:21]: Kol maliausi po pasaulį, tai tik dabar pamačiau, kad metų galas Klaipėdos naftai yra superinis, nes pasirašyti ir prasideda dar du investiciniai projektai, kurie iš esmės leis įmonei save pakelti į ženkliai aukštesnį lygį. Nežinau kur keliavai ir ką valgei kelionėje, bet panašu, kad į gerą neišėjo. Elektrifikacija yra labiau PR ir ekologinis ėjimas nei ekonominis, tikrai vargu bau, kad iš to galima būtų pajusti naudą KNF. Taip pat, reikia prisiminti apie Rengės ruožo atstatymą ir galimas Orlen srautų kryptis po to. Apie naujus dujotiekius rašyti visai nėra tikslo, reikia ieškoti temos apie visą LT energetiką, KNF čia nė prie ko. Tačiau reiktų įvertinti kitą naujieną - investiciją į SGD mažą stotelę, kuri kiek pamenu iš ataskaitų, nešė didelius nuostolius ir ketino ją perleisti naudotis kitiems, bet kainų apie tai nepranešė.. ..Bet ką tikrai rado KNF akcininkai šiuo metu - tai seniai (gal 3 metus) nematytas akcijų kainų žemumas. |
|
2019-12-24 10:46 #614510 1 | |
Mano prognozės:
- dividendų už šiuos metus bus katino ašaros - baltarusių apimtys sumažės kitąmet - Orlenas nukreips dalį krovinių į Latviją per atstatytą Rengę - kita akcijos kainos stotelė - 0,33, o gal ir dar mažiau. Atsiverskite finansines ataskaitas, jei jau investuojate. |
|
2019-12-30 12:39 #614753 1 | |
„Lietuvos geležinkeliai“ metus baigia atstatę itin svarbius 19 km geležinkelio iš Mažeikių į Rengę
https://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elietuvos-gelezinkeliai-metus-baigia-atstate-itin-svarbius-19-km-gelezinkelio-is-mazeikiu-i-renge |
|
2019-12-30 23:27 #614791 | |
Senukas pastates paslepta uzpirkima knf bet niekas neparduoda pigiai tai ir skleidzia demagogija...
Mano portfelis : KNF |
|
2019-12-30 23:59 #614796 | |
2019-12-31 01:17 #614798 | |
pirmasis zodis yra”Prielaidos:” o ne “Faktai:” - stai ir atsakymas i tavo klausima
|
|
2019-12-31 07:56 #614803 | |
ABCDEFG [2019-12-30 23:59]: Ar šios dienos Linkedin KN SGD vadovo žinutę jau reikia laikyti kaip įvykusį faktą apie Braziliją? Ligi šiol neaišku, ar ta Brazilija atneštų pelno, ar atvirkščiai - nuskandintų. |
|
2019-12-31 13:17 #614840 1 | |
"terminalo operatorei „Klaipėdos naftai“ iš Šiaurės investicijų banko (NIB) pasiskolinus 134 mln. eurų ir perskirstant išlaikymo kaštus yra daroma prielaida, kad mikro ir makroekonominės sąlygos įmonėms iki 2044-ųjų bus pakankamai geros.
„Bet kas jeigu ta strategija ir aplinkybės pasikeistų? Tada 50 proc. visų tų kaštų, juos tektų ant pečių prisiimti visiems vartotojams, nes nebeliktų tų dujų, kurios atplaukia į Lietuvą suvartojimui ir to, kas jas apmoka“, – sakė J. Neverovičius. „Į tuos klausimus reikia atsakyti. Ar tas modelis yra tvarus, ar jis yra teisingas, ar yra galbūt geresnės alternatyvos“, – pridūrė jis. Prezidento patarėjas pabrėžia, kad dujų vartojimas Lietuvoje mažėja, o Latvija ir Estija nemoka Lietuvai už terminalo išlaikymą. „Nes, pavyzdžiui, matome mažėjantį dujų vartojimą, matome, kad nei Latvija, nei Estija neprisideda prie investicinių kaštų to terminalo, neturime to tokio regioninio požiūrio," |
|
2019-12-31 18:39 #614860 | |
Latviai nesnaudžia (kas moka rusiškai) Лукашенко поручил завершить переговоры с РФ по нефти и начать альтернативные поставки https://www.interfax.ru/business/689966
|
|
2019-12-31 18:50 #614864 | |
Mažiau skaityk, ką ten svaigsta latviai. Jie jau skiedė, kad nuo Naujako perima visus naftos produktų eksporto krovinius iš Klaipėdos, o gavosi, kad nuo sausio 1 d. Baltarusija mažina krovą per Latviją/Estiją ir didina per Klaipėdą (konkrečiai KN).
O dėl žaliavos importo, tai Latvijos ir Lietuvos uostai pajėgūs patiekti maksimum 1/3 reikiamo kiekio Baltarusijos gamykloms, todėl darbo užteks per akis tiek Lietuvos, tiek ir Latvijos uostams. Nepamiršk, kad Baltijos uostuose naftos terminalai jau užimti vidutiniškai 50 proc del naftos produktų ekpsporto. Jei Lukošenka iš tikro pasiuntė velniop Putiną, tai dar teks ir Lenkijos uostų pajėgumus pajungti. Baltarusijos dvi gamyklos per metus perdirba 24-28 mln. tonų naftos. Čia tau ne Mažeikių nafta su sąlyginai mažu 8 mln. tonų metiniu perdirbimu. „Visų pirma, tai būtų tiekimas geležinkeliais iš Baltijos uostų, taip pat „Družba“ naftotiekio panaudojimas alternatyviam aprūpinimui“, – Baltarusijos prezidento spaudos tarnybos pranešimą cituoja valstybinė naujienų agentūra „Belta“. Plačiau: https://www.vz.lt/pramone/energetika/2019/12/31/a-lukasenka-nurode-importuoti-per-baltijos-uostus-panaudojant-druzba-naftotiekio-gijas#ixzz69hgajBjc Gerų naujų metų ;) |
|
2019-12-31 20:45 #614866 | |
Viskas pasakyta šiuo sakiniu:
„Jei Baltarusija turi kokių nors naudingesnių variantų, be abejo, jos valia jais pasinaudoti“, – pareiškė Rusijos prezidento Vladimiro Putino atstovas spaudai. Lukašenka taip jau 10 metų vis pakalba per derybas dėl naftos tiekimo, net kažką atsivežęs buvo, bet visi supranta, kad tai neatsiperka, išskyrus KNF smulkiuosius akcininkus, kurie toliau kasmet tiki tokiomis pasakomis. |
|
2019-12-31 23:01 #614872 | |
Nesuprantu, o tai "Družbos" iki šiol nenaudoja pumpavimui naftos į Baltarusiją?
|
|
2020-01-01 12:04 #614886 | |
topl0305 [2019-12-31 23:01]: Nesuprantu, o tai "Družbos" iki šiol nenaudoja pumpavimui naftos į Baltarusiją? Kokiam dar naftos pumpavimui į Baltarusiją? Baltarusiai naftą perka iš Rusijos, o visi jų barniai vyksta tik dėl naftos kainos, nes baltarusiai buvo įpratę naftą gauti pigiai Rusijos vidinėmis kainomis, o pagamintus produktus užsienyje parduoti brangiai pasaulinėmis kainomis. Rusija šią skylę uždarė pakeitusi apmokestinimą, dabar mokesčiai į biudžetą mokami ne eksportavus naftos produktus, o ankstyvoje fazėje išgavus naftą. Tad mokesčiai patenka į Rusijos biudžetą, o Baltarusijai nebepavyksta taip lengvai užsidirbti... Dėl Družbos, tai jos taip lengvai nepanaudosi, nes, pirmiausia, reikėtų investuoti į didelį naftos kiekį tuščio vamzdyno užpildymui, o antra, visa technika jau labai seniai nedirbusi, nežinia kiek reikėtų investuoti jos remontui. |
|
2020-01-02 10:57 #614950 1 | |
Nu didieji KLP terminalo kritikai ir aiškintojai, kad mūsų terminalas per didelis, nes Lietuvoje dujų vartojimas mažėja. Per mūsų terminalą dujos keliauja į tas šalis, kur yra dujotekiai.
Šiandien jau prasidėjo pardavimai Suomijoje https://www.vz.lt/pramone/energetika/2020/01/02/ignitisizenge-i-suomijos-duju-rinka Tai kai pastatyts dujoiekį Lietuva-Lenkija, tai iš karto atsivers Lenkijos ir Ukrainos rinkos, kur metinis dūjų suvartojimas pie 45 mlrd. kūbų. Tai yra 10 kartų daugiau nei metinis mūsų terminalo pajėgumas. Spėju, kad tada dar teks ne vienam norinčiam naudotis mūsų terminalu ir primokėti Klaipėdos naftai, kad gautų galimybę naudotis labai "dideliu" mūsų terminalu. Jau dirbama Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. ne už kalnų bus Lenkija ir Ukraina. |
|
2020-01-02 11:09 #614953 1 | |
Today [2020-01-02 10:57]: Nu didieji KLP terminalo kritikai ir aiškintojai, kad mūsų terminalas per didelis, nes Lietuvoje dujų vartojimas mažėja. Per mūsų terminalą dujos keliauja į tas šalis, kur yra dujotekiai. Šiandien jau prasidėjo pardavimai Suomijoje https://www.vz.lt/pramone/energetika/2020/01/02/ignitisizenge-i-suomijos-duju-rinka Tai kai pastatyts dujoiekį Lietuva-Lenkija, tai iš karto atsivers Lenkijos ir Ukrainos rinkos, kur metinis dūjų suvartojimas pie 45 mlrd. kūbų. Tai yra 10 kartų daugiau nei metinis mūsų terminalo pajėgumas. Spėju, kad tada dar teks ne vienam norinčiam naudotis mūsų terminalu ir primokėti Klaipėdos naftai, kad gautų galimybę naudotis labai "dideliu" mūsų terminalu. Jau dirbama Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. ne už kalnų bus Lenkija ir Ukraina. Ar supratai šio teiginio prasmę - "Prezidento patarėjas pabrėžia, kad dujų vartojimas Lietuvoje mažėja, o Latvija ir Estija nemoka Lietuvai už terminalo išlaikymą"? Dabar situacija tokia, kad kitos šalys naudojasi mūsų terminalu beveik nemokamai, visos terminalo išlaikymo išlaidos lieka Lietuvai ir tokiomis sąlygomis naujų šalių prisijungimas ar prekybos padidėjimas nieko nekeičia? Gal net atvirkščiai - tokiu būdu mes užsienio šalims suteikiame konkurencinį pranašumą, nes jie moka tik už dujas, o mes - už dujas plius terminalo išlaikymą. Situacijos ištaisymui reikėtų dalį terminalo išlaikymo kaštų perkelti dujų pirkėjams, bet tokiu atveju greičiausiai greitai nebeliktų tų užsienio pirkėjų. Nors ir šiaip, ilgą laiką tų užsienio pirkėjų nebuvo, kol 2019 metais neįvyko SGD kainų kritimas. Jei SGD ir vamzdinių dujų kainos apsilygins, tai SGD vėl niekam nebereiks. Ir nauji dujotiekiai KNF teikia ne tik naujas galimybes, bet ir naujas grėsmes. Pastačius galingus dujotiekius gali tapti akivaizdu, kad KNF SGD nereikalinga ne tik ekonomiškai, bet ir saugumo prasme. |
|
2020-01-02 11:27 #614956 | |
Today [2020-01-02 10:57]: Jau dirbama Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. ne už kalnų bus Lenkija ir Ukraina. Tau kontrolinis klausimas iš tavo cituoto straipsnio: "Estijos „Elering“, Suomijos „Gasum“ ir Latvijos „Conexus Baltic Grid“ pernai vasarį pasirašė sutartį, leidžiančią importuoti dujas vienu tarifu ir išvengti tarpvalstybinių mokesčių. Tai reiškia, kad nuo 2020-ųjų dujos tarp šių valstybių tekės išvengiant papildomų išlaidų. Trys šalys tuomet pasirašė ir susitarimą dėl perdavimo sistemų operatorių intersisteminio kompensavimo mechanizmo (angl. Inter-TSO Compensation Mechanism, ITC). Taigi, kodėl Lietuva nepasirašė šio susitarimo, kodėl Lietuva nesijungia į "bendrą dujų rinką"? |
|
2020-01-03 10:22 #615077 | |
Rusai sustabdė naftos tiekima baltarusiams. Esamų atsagų su minimaliu gamybos režimu užtektų iki sausio vidurio.
https://www.interfax.ru/business/690120 |
|
2020-01-03 10:33 #615080 | |
Senukas [2020-01-03 10:22]: Tai dabar nesupratau cia gerai ar blogai KNF
Rusai sustabdė naftos tiekima baltarusiams. Esamų atsagų su minimaliu gamybos režimu užtektų iki sausio vidurio. https://www.interfax.ru/business/690120 |