Autorius | Žinutė |
2019-10-31 14:24 #611204 | |
GX [2019-10-31 10:50]: "kazin kaip Rokulio nuotaika siuo metu ... o ir Prosas kazko tai pritiles, bet neabejojam, kad jis savo KNF issipardave jau iki rezu " djavolai, Tas senas lapinas jau senokai Rokuliui KNF akcijas pardavė ir nuo užpraeitos savaitės SAB sėdi . Jokių sentimentų - just busines. O kadangi daugelis mūsų laukiam puikų SAB rezų, įtariu, Prosui vėl nauja "nemokama" poilsinė kelionė nusimato. Sveiki sveiki, viskas cia ok su ta nafta, popierinis minusas yra popierinis, o valdiskos imones divus mokes 99 % nepergyvenkit, jo biskeli dar uzsiliko pas mane gabaliukas tos knf, paprasciausiai Rokulis pasivede nepirko kaip zadejes buvo tai biskeli nepatikimas pasidare nes man likutis siai dienai rodo teorini minusa, o cia man jau nelabai patinka, bet kaip sakant patrauke biskeli sab, o siaip del knf tai visai nesijaudinu, net dugnines uzstates laukiu |
|
2019-10-31 21:12 #611222 | |
Sveki Rokulis turi uzsipirkes ir darbuojasi kaupia casha sekanti investicija komercinis nt ...
Mano portfelis : KNF |
|
2019-11-01 19:08 #611241 | |
Naftos produktų terminalo veikla tikrai pajustu tokį Dnepro pagilinimą
https://www.vz.lt/transportas-logistika/2019/11/01/ukraina-veria-baltarusijai-vandens-kelius-i-juodaja-jura |
|
2019-11-01 22:57 #611246 | |
Andre Jeronimo [2019-11-01 22:45]: Degėla [2019-11-01 19:08]:
Naftos produktų terminalo veikla tikrai pajustu tokį Dnepro pagilinimą https://www.vz.lt/transportas-logistika/2019/11/01/ukraina-veria-baltarusijai-vandens-kelius-i-juodaja-jura Artimiausioje perspektyvoje tai vargu bau ar turės reikšmingos įtakos, nes... 1. geležinkeliais transportavimas greitesnis (o galbūt ir ne ką brangesnis.!?) 2. Baltarusijoje Bragino upių uostas bus baigtas tik 2015m. (iš straipsnio) 3. žiūrint į žemėlapį tik Gomelio sričiai ši alternatyva atrodytų perpektyvi (per Odesos uostą)... 4. iš NAFTAN Navapolocko arčiausiai LT ir LV uostai, kurių tarpusavio konkurensija investuotojus turėtų jaudinti labiau... 5. KNF investicijos didina eksporto/importo galimybių gamą, dėl išaugusio cisternų/talpyklų skaičiaus (konkurencinis pranašumas)... 6. vakarų Europos valstybės arčiau pasiekiamos per Baltijos uostus (jos tradiciškai ekonomiškai stipriausios) 7. tiesa pietų Europos šalys ko gero greičiau pasiekiamos per Odesą (bet jos ekonomiškai silpnesnės)... Pastaruoju metu pasididinau KNF poziciją dėl sumažėjusios akcijų kainos... Tikiu, kad svarbios valstybės mastu infrastruktūros valdytoja yra nuvertinta (tame tarpe ir SGD terminalo, kuris šiuo metu išnaudojamas 100%), manau šiuo metu KNF akcijos yra nepagrįstai pigios (nors iš finansinių ataskaitų taip ir neatrodo)... anksčiau ar vėliau tikiu organizacijos KNF vertė stipriai šaus į viršų Ir manau tikrai neklysta DedeRokulis pastaruoju metu investavęs į KNF, bet kaip ir kas bus parodys tik nenuspėjama atietis... |
|
2019-11-02 21:08 #611270 1 | |
Andre Jeronimo [2019-11-01 22:57]: Tikiu, kad svarbios valstybės mastu infrastruktūros valdytoja yra nuvertinta (tame tarpe ir SGD terminalo, kuris šiuo metu išnaudojamas 100%), manau šiuo metu KNF akcijos yra nepagrįstai pigios (nors iš finansinių ataskaitų taip ir neatrodo)... anksčiau ar vėliau tikiu organizacijos KNF vertė stipriai šaus į viršų Pasikartosiu, kad SGD dalis yra monopolinė reguliuojama ir gana maża pelno dalyje, o dėl visapusiško spaudimo viskas daroma, kad šią dalį dar labiau sumažinti. Todėl KNF vertės augimą galima būtų sieti su naftos krova, bet ne SGD. Tavo žinutėje nematau nė žodžio apie naftos krovos augimą, todėl atleisk, bet tavo svajos apie augimą niekuo nepagrįstos. |
|
2019-11-04 15:17 #611370 | |
Panašu, kad kitais metais sulauksime galutinio teismo sprendimo ar su „Naftos grupe“ susiję veikėjai privalės Klaipėdos naftai atlyginti 21 mln. EUR padarytą žalą.
https://www.atviraklaipeda.lt/2019/10/30/kriminaline-naftininku-istorija-bylu-nesujunge/ |
|
2019-11-04 15:41 #611376 | |
Today [2019-11-04 15:17]: atlyginti 21 mln. EUR padarytą žalą. Ar iš jų realu išieškoti panašaus dydžio sumą? Ar nuosprendžio skelbimo metu nepaaiškės, kad jie vargšai be turto? |
|
2019-11-05 13:16 #611463 | |
2019 m. lapkričio 4 d. įsigaliojo AB „Klaipėdos nafta“ (toliau – Bendrovė) valdybos sprendimas įsigyti Bendrovės nuomojamą suskystintų gamtinių dujų (toliau – SGD) laivą-saugyklą „Independence“ arba kitą plaukiojančią suskystintų gamtinių dujų laivą-saugyklą (toliau bendrai – FSRU) ne vėliau nei iki 2024 m. gruodžio 31 d.
Na ką, turėsime dar vieną puikią galimybę įsitikinti įmonės veiklos (ne)skaidrumu. Kadangi priimtas sprendimas įsigyti bet kokį, o nebūtinai nuomojamą FSRU, tai vienintelis skaidrus veiksmas būtų skelbti konkursą FSRU įsigijimui. Laukiu konkurso! |
|
2019-11-05 22:21 #611497 | |
Lietuva norėtų tos bendros rinkos, bet norėtų, kad latviai ir estai kažkiek už tą mūsų laivą irgi apmokėtų, nes dabar laivo išlaikymas, baigiantis pasiekti 100 mln. eurų per metus, yra ant Lietuvos vartotojų pečių. Tai nežinau, kaip tą pavyks sutarti“, – kalbėjo V. Jankauskas.
|
|
2019-11-07 15:24 #611659 | |
2019 m. lapkričio 7 d. AB „Klaipėdos nafta“ valdyba priėmė sprendimą nuo 2019 m. lapkričio 11 d. išrinkti Darių Šilenskį nuolat eiti AB „Klaipėdos nafta“ bendrovės vadovo (generalinio direktoriaus) pareigas. https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=910310&messageId=1146749 Stocks and crypto
|
|
2019-11-07 17:34 #611692 | |
Naujo vadovo CV gražus. Gal jis ir geriau už Masiulį. Su Masiuliu labai daug pašalinio triukšmo, o normalus vadovas turėtų dirbti tyliai.
|
|
2019-11-10 18:20 #611901 1 | |
„Baltarusijos naftos kompanija“ (BNK) ketina 2020 metais padidinti naftos produktų eksportą per Lietuvos uostus, o jų tiekimo per Latvijos ir Estijos uostus apimtis sumažės.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1101281/baltarusija-ketina-2020-metais-didinti-naftos-produktu-eksporta-per-lietuva Dar belieka pasiekti, kad Baltarusija pradėtų importuoti žaliavą per Klaipėdą ir būtų geros Kalėdos Klaipėdos nafta akcininkams |
|
2019-11-11 12:17 #611961 1 | |
tuoj mūsų politikai su Astravu atšaldys baltarusių palankų nusiteikimą ir rytoj gal pamatysime naują straipsnį, kad Baltarusija persigalvojo, ir dabar mažins srautus per Klaipeda arba Rusija paspaus batką kad veztu per jos uostus.
šitas flirtas is baltarusių reiškia ne ka kita kaip tik norą paspausti estus ir latvius nuleisti jiemas kainas, pagasdinant kad kitaip ves per Lietuva. |
|
2019-11-11 12:26 #611962 1 | |
Nežinau hebra, bet eiti su Valstybe pasikiškiakopusteliauti kartu, manau šiai dienai tikrai labai prasta idėja. 1. Jai kitais metais truks pinigų- tikrai juos pajams iš pelningai veikiančių įmonių, tokių kaip KN. Nes Miškų urėdijos turėtu sugeneruoti -35-50 milijonų nuostolį už 2019 metus.2. ESO ir kiti manau bus irgi minuse. B8tent todėl , manau kitiemet iš KN dividendu bus , kaip iš ožio pieno
Portfelis:
Nepastovus ir nuolat kintantis ;) Verslo angelas.( Geros idėjos, kaip ir geri darbai daro pasaulį geresniu ) p2p.: PK, FB. NT |
|
2019-11-11 12:50 #611964 | |
djavolas [2019-11-11 12:17]: šitas flirtas is baltarusių reiškia ne ka kita kaip tik norą paspausti estus ir latvius nuleisti jiemas kainas, pagasdinant kad kitaip ves per Lietuva. Ši naujiena ("aktyviai dirba, kad Lietuvos kryptis baltarusiams būtų įdomi") gali reikšti, kad Lietuva jau sumažino tarifus baltarusiams. Naujiena teoriškai gera, bet reikia jos praktinio patvirtinimo. Pavyzdžiui, prisuks rusai baltarusiams "pigios naftos" kvotą ir sumažės eksportas nepriklausomai nuo baltarusių norų. |
|
2019-11-11 12:51 #611965 1 | |
Pylipukas [2019-11-11 12:26]: kitais metais truks pinigų- tikrai juos pajams iš pelningai veikiančių įmonių, tokių kaip KN. O kuo čia būtų blogas variantas? Nes paimti turbūt gali tik išsimokėdama dividendus? |
|
2019-11-11 13:27 #611966 | |
djavolas [2019-11-11 12:17]: patikek rusija juos jau senai spaudzia bet batka yra verslininkas ir eis ten kur geresnis procentukas nubires
tuoj mūsų politikai su Astravu atšaldys baltarusių palankų nusiteikimą ir rytoj gal pamatysime naują straipsnį, kad Baltarusija persigalvojo, ir dabar mažins srautus per Klaipeda arba Rusija paspaus batką kad veztu per jos uostus. šitas flirtas is baltarusių reiškia ne ka kita kaip tik norą paspausti estus ir latvius nuleisti jiemas kainas, pagasdinant kad kitaip ves per Lietuva. |
|
2019-11-11 13:34 #611968 | |
Subrando reikalas KNF akcijos kainai patikrinti 0,4 lygį, naujienos tam tinkamos, pirkimas atsirado, na stovi keli bidai muliaziniai dar bet tuoj nupus, taip kad šansą dar turi pokolkas kiekvienas norintis, ryt poryt gali jau ir nebebuti
|
|
2019-11-11 14:12 #611972 | |
W Buffett [2019-11-11 13:27]: patikek rusija juos jau senai spaudzia bet batka yra verslininkas ir eis ten kur geresnis procentukas nubires Dėl naftos šioje situacijoje batka neturi atsiperkančių alternatyvų rusiškai naftai. Dėl to ir sėdi jau 20 ar 30 metų Putino kišenėje. O dabar iškilo grėsmė, kad Putinas vardan savo apribotų kadencijų prezidento poste gali apjungti Rusiją su Baltarusija, o batką išmesti kaip musę iš barščių. Ir batka nieko negali padaryti, tik nervingai rėkauti. Nes pats šalį privedė prie to, kad nelabai yra kitų pasirinkimų. |
|
2019-11-11 16:18 #611981 | |
Prosas [2019-11-11 11:34]: Subrando reikalas KNF akcijos kainai patikrinti 0,4 lygį, naujienos tam tinkamos, pirkimas atsirado, na stovi keli bidai muliaziniai dar bet tuoj nupus, taip kad šansą dar turi pokolkas kiekvienas norintis, ryt poryt gali jau ir nebebuti atrodo, kad Prosas nusprendė parsiduoti savo KNF paketėlį ir jau užmetinėja meškeres naivuoliams pereisi prie Aramco ? |