Autorius | Žinutė |
2018-05-11 19:47 #566473 | |
mendelejevas [2018-05-11 19:32]: Dar nebuvo, nes būti negalėjo. Bus 05.14.
Sveiki, kas gali pasakyti kada buvo dividendu paskutine apskaitos diena? 05.14 ar 05.13? |
|
2018-05-23 13:24 #567377 | |
Lietuvos SGD terminalo operatorė „Klaipėdos nafta“ norėtų tapti būsimo Kroatijos SGD terminalo dalininke. BNS žiniomis, įmonė pretenduoja valdyti apie ketvirtadalį „LNG Croatia“ akcijų.
„Klaipėdos nafta“ į terminalą ketina investuoti kartu su privačia Ispanijos dujų infrastruktūros bendrove „Enagas“ ir Liuksemburgo klimato kaitos ir infrastruktūros investicijų fondu „Marguerite“. Be tarptautinio konsorciumo, terminalo dalininkė būtų ir Kroatijos vyriausybė. Pasak šaltinių, visi 4 dalininkai gali valdyti po 25% akcijų. Sutartį dėl investicijų į SGD terminalą buvo tikimasi pasirašyti dar pernai vasarą. Plačiau: https://www.vz.lt/energetika/2018/05/23/kroatija-kloja-pamatus-sgd-terminalo-statybai-joje-ketina-dalyvauti-klaipedos-nafta#ixzz5GJqodSNn Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2018-05-24 11:17 #567522 | |
nelabai ikertu,kokiais pinigais KNF zada dalyvauti sioje investicijoje - tik 28% dengiama ES pinigeliais(t.y. 101,4 mln Euro)...turint omeny,kad likusius 260 mln Euru tures deti dalininkai,tai KNF dalis yra 261 / 4 = 65 lemai...
|
|
2018-05-24 11:31 #567526 | |
Taigi tam ir yra pasiskolinę iš Europos Investicijų banko.
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2018-05-24 11:33 #567528 1 | |
Atsakau:
vk [2018-03-28 10:53]:
Tuo pačiu norėčiau šia tema priminti didžiojo naftininko ABCDEFG iškeltą esminį klausimą: ABCDEFG [2018-02-19 12:45]: Kokiam tikslui KNF‘as pasiskolino iš Europos Investicijų banko beveik 55 mln. EUR ir praėjusių metų gruodžio 31 d. balansuose bendra KNF‘o disponuojamų babkių suma apie 81 mln. EUR (65 mln. EUR indėlis trumpalaikis + beveik 17 mln. EUR cashas). Su 81 mln. Prie šios dienos rinkos kainos už tokius pinigus galima nupirkti beveik šešias PST įmones. Kadangi KNF‘as niekur nesiteikia paaiškinti, kam jam staiga prireikė tokių babkių, tai remdamasis savo įžvalgomis pabrainstorminsiu galimus variantus. Įmonės niekada šiaip sau nesiskolina tokių didelių babkių. Jei pasiskolino, vadinasi reikia kažko laukti. Mano galva galimi tokie variantai: |
|
2018-05-24 19:40 #567595 | |
Ar yra zinanciu kada klf imest divus planuoja i akcionieriu saskaitas
|
|
2018-05-24 19:52 #567598 | |
apie mažinama dedamaja ar diskusiju nebus ?
Redaguota: Pravalas (2018-05-24 20:41 ) |
|
2018-06-07 10:12 #568841 | |
2018-06-07 11:32 #568860 | |
...tiesa kalbant jei sudeti pamenesiui SGD pajamas,gaunasi ne 27,3,bet 27,6 mln Euru...
|
|
2018-06-07 11:35 #568861 | |
vytautasmnt [2018-06-07 11:32]: ...tiesa kalbant jei sudeti pamenesiui SGD pajamas,gaunasi ne 27,3,bet 27,6 mln Euru... Tai reiškia tik tai, kad dažnai skelbiama suma buvo suapvalinta į didesnę pusę. |
|
2018-06-08 11:16 #568976 | |
„Achemos grupės“ akcininkei ir valdybos pirmininkei Lydai Lubienei pareiškus, kad Klaipėdos suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo išlaikymas, kurio nemažą dalį apmoka „Achema“, kelia riziką didžiausios šalyje dujų vartotojos išlikimui, penkatdienį ryte koncerno akcininkai susitiko su energetikos ministru Žygimantu Vaičiūnu.
„Achemos grupės“ generalinis direktorius Linas Sabaliauskas sakė, kad trąšų rinkoje šiuo metu situacija yra sudėtinga, nes trąšų kainos – mažos, o dujų – didelės. „Vienas iš sprendimų variantų yra tas, kad jau 2019 metų viduryje ženkliai galėtų kristi terminalo išlaikymo kaštai, tai būtų apie 40 proc. Įdomu, kaip galima sumažinti terminalo kaštus net 40%? Tam neužteks viršpelnius susigrąžinti. |
|
2018-06-08 11:21 #568979 1 | |
Energetikos ministras teigė, kad SkGD terminalo išlaikymo kaštus, jei būtų nuspręsta terminalą išlaikyti po 2024 m., būtų galima sumažinti per pusę per metus – iki 2019 m. vidurio. Tai būtų galima padaryti išperkant terminalą, bendrovei pasiūlius VIAP lengvatą.
„Jei girdėtume kažkokius įsipareigojimus iš bendrovės pusės, galėtume svarstyti apie papildomas priemones“, – užsiminė ministras. Visgi, ministerija tikina negalinti perkelti SkGD terminalo mokesčio ant kitų, ne tik dujų, vartotojų pečių. „Negalime imti ir perkelti terminalo naštos nuo vienų vartotojų pečių ant kitų“, - tikina ministras. |
|
2018-06-21 15:18 #569951 | |
Liūdnoka naujiena, top 10...
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=845579&messageId=1063550 |
|
2018-06-21 15:34 #569957 | |
Vieno didžiausių šalyje privataus kapitalo koncernų „Achemos grupė“ valdybos pirmininkė ir didžiausia akcininkė Lyda Lubienė pareiškė, kad jai nepriimtinas Energetikos ministerijos pasiūlymas Jonavos trąšų gamybos įmonei „Achema“ įsipareigoti ilgą laiką pirkti dujas mainais už mažesnę suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo išlaikymo naštą. Ji teigia, kad terminalo išlaikymo našta negali tekti vienai įmonei.
Energetikos ministerijos skaičiavimais, Vyriausybės sprendimas dėl SGD terminalo išpirkimo ar nuomos po 2024 metų leistų „Achemai“ išlaidas už terminalą jau 2019 metais sumažinti nuo 20 mln. iki 14 mln. Eur. Be to, dėl VIAP mokesčio diferencijavimo bendrovės išlaidos galėtų mažėti nuo 6 mln. iki mažiau nei 2 mln. Eur. Bendri SGD terminalo išlaikymo kaštai 2018 metais sieks apie 86 mln. Eur. „Achema“ sumoka didžiausią jų dalį – apie 20 mln. Eur per metus. Kiek suprantu, tas siūlomas "atpiginimas" yra ne atpiginimas, o tik įmokų išdėstymas ilgesniame laikotarpyje. Kad apsidrausti ir vėliau nelikti "prie suskilusios geldos" ministerija nori ilgalaikių įsipareigojimų iš "Achemos", o "Achema" negali prisiimti ilgalaikių įsipareigojimų, nes yra praradusi konkurencingumą, o dar kinai ruošiasi tokią pačią gamyklą Baltarusijoje pastatyti, tad visai tikėtina, kad "išmintingai" () vairuojama "Achema" gali bankrutuoti. SGD terminalas yra našta jau dabar. Pagal energetikos strategiją dujų suvartojimas Lietuvoje turi mažėti. Ir jei dar iškrenta Achema, tai terminalo išlaikymą permetus likusiam mažam dujų kiekiui dujos darosi labai labai brangios. |
|
2018-06-23 10:55 #570098 | |
Šiurpus incidentas Klaipėdoje įsikūrusioje bendrovėje „Klaipėdos nafta“ pražudė vyrą (gim. 1967 m.). Birželio 3 d., sekmadienį, bendrovėje „Klaipėdos nafta“ atliekant dyzelio krovos operaciją stipriai apdegė vienas darbuotojų. Po kraupaus įvykio vyras nugrimzdo į gilią komą. Deja, medikams jo gyvybės išsaugoti nepavyko – po kelių savaičių darbuotojas mirė Kauno klinikose.
Skaitykite daugiau: http://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/nelaimes/2018/06/22/news/tragedija-klaipedoje-uzmine-misliu-galva-apdeges-darbuotojas-mire-kauno-klinikose-6706989/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy |
|
2018-07-21 12:27 #572015 | |
Geras išsamus straipsnis apie prasidėjusią KNF krantinių rekonstruciją.
http://www.albatrosas.lt/Is-esmes-pertvarkys-Klaipedos-naftos-krantines-p1376.html#.W1L6etIzZPY Darbai tūrėų būti baigti 2021 m. Tuo metu į pabaigą eis ir viso geležinkelių ruožo nuo Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklų iki Klaipėdos uosto elektrifikavimas, kuris sumažins Baltarusijos kroviniams geležinkeliais gabenimo kaštus trečdaliu. o po KNF krantių rekonstrukcijos KNF'as galės 270-300 m. ilgio tanklaivius krauti maksimaliais, o ne pusę kaip dabar yra. |
|
2018-07-31 12:30 #572559 | |
2018-07-31 13:32 #572566 | |
Tenkina tik ne longui Vien Europoj ir lietuvoj jau 2020m dyzeliu ribojimas. Mega trendas jau pasisuko ne naftos pramones naudai. Tai long terme, 10-ciai metu ateitis nera sviesi
|
|
2018-07-31 13:47 #572567 | |
long trende dar visai visai netiketai gali pasisukti vel dyzeliu naudai - tereikia Boschui realizuoti savo naujas technologijas ir dyzeliai ore susigrazins savo pozicijas...o ir be jokiu nauju technologiju,uztenka vien Adblue priedo,kad dyzeliu emisijos griztu i normas....o kledarams su ispjautais katalizatoriais ir PDF isvis ne vieta eisme,o lauzyne
|
|
2018-08-10 13:55 #573440 | |
https://www.vz.lt/energetika/2018/08/09/klaipedos-nafta-zvalgosi-i-dar-du-skgd-terminalu-projektus
„Klaipėdos nafta“ žvalgosi į dar du SkGD terminalų projektus Klaipėdos suskystintųjų gamtinių dujų (SkGD) terminalo operatorė „Klaipėdos nafta“ neatsisako ketinimų investuoti į Kroatijoje planuojamą statyti SkGD terminalą, bet vis dar laukia šalies vyriausybės sprendimų. Šiam projektui stringant, bendrovė vertina galimybes dalyvauti ir kituose tarptautiniuose SkGD projektuose. |