Autorius | Žinutė |
2018-04-04 09:54 #561459 | |
Ta jungtis atsiras 2020-2021 metais, gal ir vėliau. Iki to laiko tikrai daug kas gali pasikeisti, o ir nuomoti laivą liks nebeilgai.
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2018-04-04 11:08 #561480 | |
djavolas [2018-04-04 09:52]: O dėl antros naujienos apie brangstančias SkGD, tai KNF tik dujų "saugotojas", o ne pardavėjas, todėl gaus savo tą pačią maržą už SkGD paslaugas nepriklausomai nuo SkGD kainų pasauinėse rinkose. Laivas irgi sukontraktuotas ilgam, tad net esant visuomenės spaudimui, nerealu, kad SkGD bus atsisakyta. Labiau tikėtina, kad bus ieškoma toliau sprendimų kaip mažinti SkGD kaštus. Nuostolį iš SkGD padengs dujų vartotojai, o ne KNF. KNF čia ne prie ko, jai užkrauta valstybės pareiga vykdyti šią veiklą. Laisva rinka gali duoti tokį efektą, kad "geriausias tolimesnis sprendimas kaip mažinti SkGD kaštus" bus atsisakyti SkGD terminalo iš viso. Kol juda dideli SkGD srautai, tai viena, o jei SkGD nustos pirkti Achema ir kitos įmonės, tai tada pasirodys visas liūdnumas - dideli kaštai mažam dujų kiekiui. Tokios blogos problemos sprendimas gali užkabinti ir KNF, nereikia manyti, kad ji šventa ir neliečiama. Jei pernai KNF išdujino daugiau SkGD nei planavo ir gavo viršpelnį, tai esant blogai situacijai (net ir šiemet, o ne kažkada tolimoje ateityje) ji gali išdujinti kur kas mažiau ir gauti "trūkumą". Dujų vartotojai priversti mokėti tik kol terminalas užtikrina saugumą ir reikalinga tokia monopolija. Atsiradus kitoms galimybėms atsisiųsti dujų nebebus pagrindo monopolijai ir net Europos komisija gali uždrausti tokį monopolinį mokestį kaip neleistiną valstybės paramą, nesant tam pagrindo, bei taip iškraipantį rinką. Tada KNF liktų su terminalu, bet tektų žaisti rinkos sąlygomis. Ir nepadėtų kalbos apie "užkrautą valstybės pareigą", tai yra valstybė tokią pareigą (užtikrinti tiekimą) atšauktų. |
|
2018-04-04 12:23 #561512 1 | |
""geriausias tolimesnis sprendimas kaip mažinti SkGD kaštus" bus atsisakyti SkGD terminalo iš viso."
Šis terminalas yra politinis projektas. Ne tik ekonominis. Politiniams projektams nebūtinai turi būti svarbi pelno, kaštų eilutė. Tad lyginti privatų terminalą , su valstybinio politinio projekto terminalu yra neracionalu. Jei tai politiškai naudinga(arba kaip saugumo perspektyva) tas terminals gali iš viso 0 pajamų generuoti ir vistiek jis bus išlaikomas. Antra-šis terminalas aktualus ne tik Lietuvai. Nekalbant apie Baltijo valstybės(juolab estai ten savo statytis bando) Ukrainai-LT sąjungininkei papildomas dujų kelio šaltinis per šį terminalą yra tiek pat aktualus. Kita vertus Ukraina didelė valstybė su potencialia dujų rinka ir pinigais. Tad mūsų valdžios gandragalviams turėtų būti aktualu kuo greičiau į ten rankas įkišti kol vis dar turime gerą startinę poziciją ir pranašumą čia. Verslininkams-juo labiau. |
|
2018-04-04 14:53 #561559 1 | |
Gali kalbėti apie politinį projektą, kai turi Putiną ar Lukašenką valdžioje kelis dešimtmečius. O kai pas mus valdžia keičiasi kas 4 metus, tai kiekvieni nauji politikai lengvai gali pavadinti tai senų politikų klaida ir uždaryti šį projektėlį.
Šiaip manęs nedomina politika, domina tik ekonomika bei įvertinu saugumą. Laikas parodys, kaip viskas susiklostys, bet ekonominių grėsmių terminalui yra ir jis tikrai turi prarasti "saugumo garanto" rolę. Po to viską lems ekonomika, nes nei latviai, nei estai, nei ukrainiečiai nesutinka prisidėti prie terminalo išlaikymo. Tad tam tikra prasme tik laiko klausimas kada mes lietuviai tapsime tokiais pat laisvais žmonėmis kaip minėti estai, latviai ir galėsime pasiirnkti ar norime mokėti už šio terminalo išlaikymą, ar jis mums reikalingas ir koks tikslas mums mokėti didesnę nei rinkos kainą, jei už tą priemoką negauname nieko atgal. Tuščios viltys apie SkGD per mūsų terminalą į Ukrainą, nes galų gale viskas atsiremia į ekonomiką ir kainą, o SkGD visada reiškia didelius papildomus kaštus, jei šalia yra "vamzdyninės" dujos. Papildomai suskystintos ir atgal išdujintos dujos su "vamzdyninėmis" dujomis gali konkuruoti tik tada, kai nėra laisvos atviros rinkos ir vyksta kažkokie politiniai karai. |
|
2018-04-05 16:43 #561795 1 | |
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=832637&messageId=1046923
Sutartis sudaryta vieneriems metams. Sutarties sudarymas su K2 SAGL užtikrins papildomą naftos produktų srautą Bendrovės Klaipėdos naftos terminale. Kaip suprantu, nuotaikos KNF pozicijoje UP. Dar būtų šaunu sulaukti ir kovo krovos rezultatų. Bet stebint viso pusmečio tendencijas ir gerėjančius rezultatus, geresnio kovo ir pats tikiuosi. |
|
2018-04-05 16:49 #561797 | |
Galėjo paminėti ir planuojamą krovos srautą su šia sutartimi, nes dabar neaišku kiek ženklus tas srautas bus.
|
|
2018-04-05 20:52 #561844 | |
2018-04-05 21:14 #561849 | |
Pozityvi naujiena. Bet mane neramina dabartinė, praėjusios ir pastarosios savaitės krova. Nesimato nei vieno tanklaivio jau ilgą laiko tarpą. Nenustebčiau, jeigu tai atsispindėtų Kovo ar Balandžio skaičiuose. Gal koks remontas vyksta?
|
|
2018-04-05 21:58 #561861 | |
blessed = ABCDEFG ?
|
|
2018-04-05 23:01 #561870 | |
Taip šiandien išsipardavė, dėl to neramina, kad nėra tanklaivių
|
|
2018-04-06 08:12 #561902 2 | |
tipiniai troliai liežuviu galit bet ką, apart analitikos matosi du "spekuliantai, investuotojai", kuriems visai nesvarbi infą apie KNF krovą, KNF temoje. LOL. Ne, aš ne Mantas, esu su Mantu porą kartų ar kalbėjęs, ar emailu bendravęs dar jo Oriono laikais. Temą seku senai, todėl maloniai nustebau, kad ne aš vienas "toks durnas" ir seku https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:21.096/centery:55.726/zoom:14
Taip, vakar išsipardaviau, KNF akcininku buvau daugiau nei 2 metus. Troliai, nemaišykit pasekmės su priežastimi. Išėjimo priežastis - bendra, ne itin pozityvi, pasaulio biržų konjunktūra. Konkrečiai KNF - tanklaivių nebuvimas per paskutinę savaitę ar daugiau, paskelbti dividendai kurie leido padidinti dalyvių aktyvumą, o tai leido išeiti iš pozicijos, kadangi ji tikrai buvo didelė. Bet kaip suprantu tik ne troliams, jie juk apyvartas daug didesnes daro. Nieko, gal ir aš kada jas pasieksiu. LOL. O ar teisus, ar klydau, tai ateitis parodys. Jeigu nesu teisus, aš pasidžiaugsiu už tuos kam pasisekė. peace. |
|
2018-04-06 08:59 #561904 2 | |
Tai tu tipinis herdintojas, išsipardavęs akcijas, pradedi rašinėti apie tanklaivių trūkumą.LOL. Peace.
|
|
2018-04-06 09:09 #561905 1 | |
Troliuk, kad Jūsų prendimams, niekas nedarytų blogos įtakos ir, kad dėl to Jūs po nesėkmės nekaltintumėt ko nors kito, bet tik ne savęs, reikia galvoti savo galvą, daryti pačio priimtus ir apgalvotus sprendimus. Reikia pasiimti visą, net ir neigiamą infą, ją peržiūrėti, o tada padaryti srendimą. Aš taip ir padariau, po to pasidalinau mintimis. Suprask, Troliuk, kad kaltas visada yra tas, kas paspaudžia mygtyką "Buy or Sell", o ne tas, kas tau pasakė "čia afigienas, 200%centinis reikalas". Bet juk troliams, ne analitika rūpi, o liežuviu ką nors padaryti.
|
|
2018-04-06 09:20 #561906 | |
Ačiū analitikui už įžvalgą, kad tanklaiviai plaukia pro šalį. Būtinai įvertinsiu įsigydamas arba parduodamas KNF.
|
|
2018-04-06 09:41 #561908 | |
cia kitas veikejas sausio pradzioje irgi rase, kiek pro langa priskaiciavo tankeriu - situacija atseit buvo tragiska, reikejo tiesiog viska mesti ir parduoti KNF, nes nei vieno tankerio neatplauke. Paskui menesio gale paasikejo, kad menuo buvo visai geras, atplauke tu tankeriu pakankamai. O ka turejo pagalvoti tie, kurie pardave KNF pagal tokius komentarus ? Taip kad cia dar neaisku kas tikrasis trolis.
|
|
2018-04-06 09:43 #561909 | |
djavolas [2018-04-06 09:41]: cia kitas veikejas sausio pradzioje irgi rase, kiek pro langa priskaiciavo tankeriu - situacija atseit buvo tragiska, reikejo tiesiog viska mesti ir parduoti KNF, nes nei vieno tankerio neatplauke. Paskui menesio gale paasikejo, kad menuo buvo visai geras, atplauke tu tankeriu pakankamai. O ka turejo pagalvoti tie, kurie pardave KNF pagal tokius komentarus ? Taip kad cia dar neaisku kas tikrasis trolis. Negi čia dar tokių yra? Galvojau juos visus jau senai Rimtas subankrotino |
|
2018-04-06 11:10 #561925 | |
Teksto suvokimo moko antroje klasėje. Mano žinutės esmė buvo klausimas - Gal koks remontas vyksta?
|
|
2018-04-06 12:38 #561945 | |
M. Jusiaus teigimu, šiuo metu vyksta jau anksčiau pradėti pokalbiai dėl galimybės tapti investuotoju arba ilgalaikiu operatoriumi penkiuose SGD terminaluose. Tačiau jis tikino negalintis atskleisti, kokiose valstybėse yra numatomi projektai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/energetika/po-sutarties-su-jav-bendrove-klaipedos-nafta-planuoja-investicijas-i-naujus-sgd-terminalus.d?id=77627877 |
|
2018-04-06 12:46 #561948 | |
blessed [2018-04-05 21:14]: Pozityvi naujiena. Bet mane neramina dabartinė, praėjusios ir pastarosios savaitės krova. Nesimato nei vieno tanklaivio jau ilgą laiko tarpą. Nenustebčiau, jeigu tai atsispindėtų Kovo ar Balandžio skaičiuose. Gal koks remontas vyksta? Chebra, negi sunku pažiūrėti, KN naftos produktų krova vyksta krantinėse Nr.1 ir Nr.2 artimiausi atvykimai, http://www.portofklaipeda.lt/index.php?page=numatomi-atvykimai CE-HAMILTON 9411238 Liberija 2018-04-08 kol kas tiek matome "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2018-04-06 12:51 #561949 1 | |
Today [2018-04-06 12:38]: M. Jusiaus teigimu, šiuo metu vyksta jau anksčiau pradėti pokalbiai dėl galimybės tapti investuotoju arba ilgalaikiu operatoriumi penkiuose SGD terminaluose. Tačiau jis tikino negalintis atskleisti, kokiose valstybėse yra numatomi projektai. Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/energetika/po-sutarties-su-jav-bendrove-klaipedos-nafta-planuoja-investicijas-i-naujus-sgd-terminalus.d?id=77627877 Siūlau inovaciją dėl galimybės tapti investuotoju arba ilgalaikiu operatoriumi penkiuose SGD terminaluose - siūlau įnašą į naują terminalą padaryti KNF SkGD laivu. |