Autorius | Žinutė |
2018-03-28 10:15 #560573 1 | |
Man rodos niekur nebuvo skelbta su kuom vyko derybos dėl Tallinko (jei jos iš viso su kuom nors vyko). Tiesiog darau prielaidą, kad tai galėjo būti vieni iš suinteresuotų pirkėjų.
Šiaip dabar dar šiek tiek pažiūrėjau dėl Scandlines, tai pasirodo, kad jam pirkėjo buvo ieškoma jau nuo 2013 m. ir planavo parduoti už 1.7 mlrd. USD, o pardavė tik dabar, nors ir už kiek didesnę sumą - 2.1 mlrd. USD. Tai gal ir Tallinkas sulauks savo pirkėjo po kokių 5 metų Be to pasižiūrėjau Scandlines finansines ataskaitas, tai man pasirodė, kad sumokėta kaina yra gerokai per didelė. Už 2016 m. jie gavo tik 81 mln. EUR gryno pelno (metais anksčiau - 100). Be to, teigiama, kad 80 proc. pajamų gaunama iš bordershop`ų ir vienos keltų linijos, kurią jau 2028 m. turėtų pakeisti tunelis. |
|
2018-03-28 10:26 #560576 | |
tai jei pardavė už 2,1 mlrd. USD, tai TAL1T kaina pagal šį sandorį galėtų būti apie 1,25eur, jei nesigilinti į detales, o jums atrodo kad permokėjo, tai kai rinkoje kaina buvo apie 1,2-1,25 eur už TAL1T tai buvo iš esmės būtent pagal šį sandorį vertinant teisinga kaina. Pagal šį sandorį aiški TAL1T kainos viršutinė strateginių investuotojų galima riba.
CASH 50%; DBPK:DE; VOOL.DE; LYQL:DE; BX4.
Esi KTU bendruomenės narys? Prisidėk prie mūsų! https://www.facebook.com/investuoju |
|
2018-03-28 10:28 #560579 1 | |
Ir vėl tas magiškas 1,25.
pranas666 [2018-03-23 14:56]:
Kiek stebiu NRD užsipirkimus, panašu, kad jie įsikandę į BV rodiklį, perka būtent iki šio lygio. Šiuo metu BV yra 1,25 EUR. Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2018-03-28 11:10 #560587 2 | |
Hackeis [2018-03-28 10:26]: tai jei pardavė už 2,1 mlrd. USD, tai TAL1T kaina pagal šį sandorį galėtų būti apie 1,25eur, jei nesigilinti į detales, o jums atrodo kad permokėjo, tai kai rinkoje kaina buvo apie 1,2-1,25 eur už TAL1T tai buvo iš esmės būtent pagal šį sandorį vertinant teisinga kaina. Pagal šį sandorį aiški TAL1T kainos viršutinė strateginių investuotojų galima riba. Skaičiuokime pagal EBITDA ir pamatysime kad Scandlines ir Tallink Group yra labai palyginamos: Scandlines EBITDA 2016 metais 172 mln. Eur (2015 - 184 mln. Eur), t.y. sumokėjo x10 EBITDA (EUR 1.7 billion/172) Tallink Group EBITDA 2016 metais 149 mln. Eur (2015 - 181 mln. Eur), naudojant tą patį daugiklį x10 EBITDA = EUR 1.49 billion, t.y. akcijos kaina 2.22 Eur (EUR 1.49 billion / 669,882,040 vnt.) Redaguota: mikutis (2018-03-28 15:05 ) |
|
2018-03-28 12:02 #560598 5 | |
Tallink Group ir Scandlines palyginimas
https://www.scandlines.com/about-scandlines/about-scandlines-frontpage/finance https://shippingwatch.com/secure/carriers/article10452053.ece Redaguota: mikutis (2018-03-28 12:42 ) |
|
2018-03-28 12:52 #560606 | |
mikutis, respect už palyginimą!
Imo, TAL 9 EBITD'ų (2,22 € / akc. pagal 2016 rezultatus) nekainuos niekad, o 6-7 yra visai realu. Bet prieš tai palaukim ir pažiūrėkim, ar neatidunda nauja krizė-krizelė. |
|
2018-03-28 13:05 #560612 1 | |
Senukas [2018-03-28 12:52]: Imo, TAL 9 EBITD'ų (2,22 € / akc. pagal 2016 rezultatus) nekainuos niekad, o 6-7 yra visai realu. Bet prieš tai palaukim ir pažiūrėkim, ar neatidunda nauja krizė-krizelė. sutinku, kad Tallink bus parduotas su nuolaida, lyginant su Scandlines Bet, manau, mus tenkintų ir tai pagal 2016 m. EBITDA: x6 EBITDA, kaina 1.33 Eur x7 EBITDA, kaina 1.56 Eur x8 EBITDA, kaina 1.78 Eur |
|
2018-03-28 16:56 #560647 1 | |
tipo M&A specai mano, kad TAL dainelė dar nesudainuota:
Baltijos šalių įsigijimų rinkoje laukiama aktyvių metų „Tai, kad suplanuotas Estijos keltų operatoriaus „Tallink Grupp“ neįvyko, dar nereiškia, kad šis sandoris neįvyks. Manau, kad sandoris buvo tik atidėtas. Natūralu, kad bus antras bandymas parduoti, pakartoti tą pardavimą“, – sakė p. Norkus. https://www.vz.lt/rinkos/2018/03/28/baltijos-saliu-isigijimu-rinkoje-laukiama-aktyviu-metu jei jau Scandlines nupirko uz zymiai didesne kaina, tai kodel pigesnio TAL turetu nepirkti ? |
|
2018-03-28 17:00 #560648 | |
djavolas [2018-03-28 16:56]: jei jau Scandlines nupirko uz zymiai didesne kaina, tai kodel pigesnio TAL turetu nepirkti ? neatsakytas klausimas, kokia kaina pardavinėjo TAL Infortar AS nebūtinai pigiai pardavinėjo TAL |
|
2018-03-29 08:41 #560710 3 | |
Šiek tiek daugiau info apie Scandlines pardavimą:
3i Group Plc has sold ferry operator Scandlines to infrastructure funds First State Investments and Hermes Investment Management and bought back a 35 percent stake, the London-listed private equity group said. http://citywire.co.uk/investment-trust-insider/news/3i-sails-off-with-300m-from-scandlines-sale-and-repurchase/a1105522 The £8.3 billion investment trust and funds it runs have sold their 55% stake in Scandlines to pension funds managed by First State and Hermes, in a deal valuing the company at €1.7 billion. This represents a 27% increase on the €744 million (£662 million) value 3i had on its books for its holding in the ferry operator three months ago. At the same time it has re-invested back into the business with a reduced 35% stake on the same terms as First State, which will be the majority shareholder on 50.1%, and Hermes with 14.9%. 3i, and funds managed by 3i, initially acquired a 40% stake in Scandlines in 2007. They bought a further 10% stake from Deutsche Seerederei in 2010 and acquired the remaining 50% from Allianz Capital Partners in November 2013. https://www.3i.com/media-centre/corporate-and-portfolio-news/2018/3i-announces-net-proceeds-of-347m-from-scandlines-transaction/ 3i Group plc (“3i”) announces that 3i and funds managed by 3i (together Eurofund V) have sold their investment in Scandlines (“the Company”) for a total equity value of €1.7bn in a transaction with funds managed by First State Investments (“First State”) and Hermes Investment Management, two long-term infrastructure investors representing predominantly European pension funds. The valuation of 3i’s 55% stake at 31 December 2017 was €744 million (£662 million); the transaction value is at an uplift of 27% to this value. 3i has separately agreed to reinvest into Scandlines at the same transaction value to become a 35% shareholder alongside First State (50.1%) and Hermes Investment Management (14.9%). Net cash proceeds to 3i following the reinvestment will be €347 million, and are expected to be received in the first quarter of FY2019. |
|
2018-04-13 19:46 #563037 1 | |
DFDS už 950 mln. Eur perka Turkijos laivybos bendrovę „U.N. Ro-Ro“
2018-aisiais „U.N. Ro-Ro“ prognozuoja gauti 240 mln. Eur pajamų ir 97 mln. Eur EBITDA https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/04/13/dfds-uz-950-mln-eur-perka-turkijos-laivybos-bendrove-un-ro-ro |
|
2018-05-09 16:35 #566162 | |
kas gali paaiškinti kas vyksta su TAL? Mano nuomone visa kaina buvo paremta lūkesčiais, kurie prieš mėn. subliuško. Tai kas šiuo metu vyksta?
|
|
2018-05-09 16:40 #566163 | |
as irgi turiu ta pati klausima...gal estu spaudoje vel pasirode naujienu apie pardavima ? LHV su SWBT susiurbe akcijas. Reikia googlinti, gal google kokiu naujienu parodys...
|
|
2018-05-09 16:41 #566164 | |
gal yra žinančių daugiau negu visi kiti kaip kad tradiciškai būna
|
|
2018-05-09 16:50 #566167 | |
pernai pries paskelbiant naujienas apie strateginio paieskas, kaina kilo is anksto ir ne viena diena.
paskaicius estu forume atrodo kalba eina kad vienas is TAL konkurentu perkelia laiva ar laivus i pietus (Ispanija), todel konkurencija TAL matyt mazeja. Galbut del to tokia reakcija siandien. |
|
2018-05-09 17:02 #566168 | |
aš manau, kad čia kažkas rimčiau nei konkurentų laivų perkėlimai, nes siurbė negailėdami ir pakėlė čiut ne ant 5%
|
|
2018-05-09 23:21 #566190 | |
Verslo žinios rašo, kad išvakarėse Tallink'as paskelbė naują prezentaciją susitikimams su investuotojais. Tai jei kas dar neišmetėte loterijos bilietų, panašu, kad gali būti dar vienas laimės rato sukimas Jei jau taip visi viską aplink perka ir perperka, matyt savininkai irgi nori pasinaudoti palankiu laikmečiu rinkose ir gal kiek pažeminę akcijos kainos rėžį (nuo pirminio siūlymo investuotojams) parsiduoti, kol naftos kaina nekilstelėjo virš 100$ ir pasaulyje nespėjo nutikti jokio didelio čp po kurio rinkos gali pasukti žemyn.
|
|
2018-05-23 09:55 #567337 | |
AS Tallink Grupp has decided to seek a secondary listing of shares on the Nasdaq Helsinki stock exchange
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=841402&messageId=1058102 Aukštyn
|
|
2018-05-23 10:47 #567348 | |
Idomu ko siuo veiksmu siekia vadovybe ? didesnes akcijos kainos birzoje ? (jei likvidumas ir susidomejimas Helsinkyje butu didesnis ir kaina aukstense, tai keltu kaina ir Taline)
Galutinis tikslas turbut pakelti kaina birzoje arba kitaip padaryti kompanija patrauklesne galimiems pirkejams ir ja po to parduoti uz didesne kaina... |
|
2018-05-23 11:30 #567355 | |
djavolas [2018-05-23 10:47]: pakelti kaina birzoje arba kitaip padaryti kompanija patrauklesne galimiems pirkejams ir ja po to parduoti uz didesne kaina... Kompanija per šį ilgą bandymą parduoti akivaizdžiai buvo pasiūlyta visiems potencialiems pirkėjams. Susitarti dėl tinkamos kainos nepavyko ir bandymai parduoti atidėti bent kuriam laikui. Per tą laiką ekonominis ciklas iš gero ar net piko dabar pakryps link blogesnio, plius pinigai per tą laiką tikriausiai pabrangs, o visa tai turi mažinti kompanijos kainą... |