Autorius | Žinutė |
2017-11-21 09:17 #539703 | |
GX [2017-11-20 15:24]: Jei tikrai pranešimas apie investuotoją bus-tai bus geras up(tikiuosi). Tie kas nori išlošti iš šios pozicijos turi pirkt dabar. Po to bus po laiko. Arba "geriausia investicija buvo vakar"...Blogiausiu atveju gausim likvidžią dividentinę akciją su neblogais divais pavasarį. Kalbat apie "investuotoją" kaip užvesti, bet teisingas faktas yra toks, kad turim pardavėją, kuris neranda kam iškišti TAL akcijų. Tai koks bus akcijų kainos pokytis, kai galų gale pirkėjo ieškantis ir nerandantis pardavėjas paskelbs, kad nieko nerado ir kol kas nutraukia pirkėjo paieškas? Dabar TAL uždirba akcijai kažkur panašiai kaip SAB (patikslinkit, jei klystu), o kaina beveik dvigubai didesnė. |
|
2017-11-21 10:02 #539708 | |
Tikrai taip VK. Tik viena pastaba - Šiaulių bankas dividentų praktiškai nemoka. Tad koks skirtumas jei jis tau ir 2eurus akcijai uždirbs. Vistiek gausim 0.02euro akcijai.;) Taip, kad prašyčiau ;). Dėl to ir kaina 2x mažesnė. Nieko prieš SAB neturiu-mėgstama pozicija. Bet jei lyginsime dvi skirtingas akcijas pagal divų mokėjimą,(arba fanų mėgimą) tai tuoj įsivelsime į amžiną diskusiją kuri akcija praktiškai turi daugiausia laisvų pinigų divams. Ir kurios ant tų pinigų sėdi jau 5metus ir vidurinį pirštą smulkiesiems rodo. Tada ištraukiame kokį PTR kuris deja kainuoja kaip tallin group ir pareškiame, jog PTR 2x pigesnis lyginant su Tal. . Žodžiu labai paviršutiniškas palyginimas, kolega. Manau sutiksite su tuo.
|
|
2017-12-05 11:06 #542406 | |
AS Tallink Grupp statistics for November 2017
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=813572&messageId=1022046 Aukštyn
|
|
2017-12-05 11:37 #542414 | |
tendencija islieka gera, full year 2017 rezultatas paišosi geras. Su tokia statistika galima ramiai laukti naujienų dėl strateginio investuotojo.
|
|
2017-12-14 14:01 #544325 | |
truputis pozityvo šiuo pesimistinių nuotaikų laikotarpiu, net jei anot TAL pelno tai smarkiai neįtakos
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=815143&messageId=1024168 |
|
2017-12-20 10:40 #545333 | |
o talinkas atsparus sio meto bendram pesimizmui, kaina laikosi kaip ikalta. Rimti lukesciai matyt pas daugeli.
NRD siandien rimtus kiekius siurbia, geras zenklas... Redaguota: djavolas (2017-12-20 11:39 ) |
|
2017-12-20 12:37 #545363 | |
nu ka ? jau 1,19
ar tik nebus kokiu naujienu greitu laiku ... ana karta irgi kilo iki naujienu paskelbimo pagal TA kaina gali atsimusti i 1,20 virsutine kanalo riba |
|
2017-12-20 12:55 #545366 1 | |
Estijos aripaev straipsnis apie tai kad kalbos eina apie takeover. Manau del to sarsalas ir kilo
...lost and never to be found...
|
|
2017-12-20 12:58 #545370 | |
es_ne [2017-12-20 12:55]: Estijos aripaev straipsnis "As of Äripäev, Tallink has begun negotiations with the transactors, and the first agreements have already been concluded. According to two bunkers involved, Tallink's takeover negotiations are in active phase and a non-binding agreement has been concluded, the content of which can not be shared by the parties" |
|
2017-12-20 13:55 #545383 | |
na pagaliau naujienos reiskia viskas vyksta pagal plana... jei kaina atsitrauks - pasipildysiu dar truputi. Sandorio atveju buvo minimos kainos kilimo galimybes 20-50%, taip kad manoma manymu sis "zaidimas vertas zvakiu".
Nauju metu pradzia - sausio men labai palankus metas paskelbti savininku pasikeitima |
|
2017-12-21 13:37 #545623 | |
djavolas [2017-12-20 13:55]: na pagaliau naujienos reiskia viskas vyksta pagal plana... jei kaina atsitrauks - pasipildysiu dar truputi. Sandorio atveju buvo minimos kainos kilimo galimybes 20-50%, taip kad manoma manymu sis "zaidimas vertas zvakiu". Nauju metu pradzia - sausio men labai palankus metas paskelbti savininku pasikeitima Šiuo atveju galioja taisyklė-sek stambiuosius žaidėjus. Jie visada turi daugiau vidinės info, nei mes smulkieji. Jau prieš mėnesį rašiau, kad Tal pastoviai siurbia. Iki vakar, kas sekė šią poziciją kiekvieną rytą aukcione šią savaitę matė, vis naujai išstatomus pasiūlymus pirkti po 1.110 Eur. po 500-800k vnt.. Tiesiog dėl gausios pasiūlos, kaina kaip įsikibusi laikėsi ties 1,110-1,120. Kol Estijos verslo laikraštis nenutekino pletkų apie galimas pirkimo sutartis su strateginiu(iais) investuotoju vakar. Žinoma, tai ne Delfis su savo papų lygio naujienomis, bet solidus verslo atstovas. Visgi, kol kas mes perkame pletkus. Kita vertus kai sandėris įvyks, jau bus per vėlu pirktis. ...Galbūt dėl to, vedinas gobšumo šią poziciją dar pasipildžiau. Tikiuosi mano Kalėdų senelis ateis pavėlavęs sausio pabaigoje. |
|
2017-12-21 19:45 #545789 | |
Įdomu: Tallink Grupp uses proceeds from the sale of Superfast VII and Superfast VIII for early repayment of loans
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=816302&messageId=1025708 Aukštyn
|
|
2017-12-28 18:56 #546652 5 | |
https://fp.lhv.ee/forum/invest/122824?locale=et&postId=2774669
Mr. Mooney Päris 100% Äripäeva spekull ja ämber ei ole. Äripäev on siin tegelikult Mergermarketi hommikuse uudise ülesse korjanud. Mergermarketi uudis muutmata kujul: Tallink Grupp sale moving to active stage The sale process of Estonian maritime transportation group Tallink Grupp [TAL:TAL1T] is progressing to an active stage, two sources briefed on the situation, and two bankers following the situation, said. Information memorandums (IMs) have already been circulated, the first source briefed and a banker following said. Non-disclosure agreements were already signed, the second banker added. It will be clear towards the end of January which bidders are proceeding to due diligence phase, according to the second source briefed. Indicative bids are expected on 25 or 26 January, the first source added. EUR 743.6m-market cap Tallink announced in July it had mandated Citigroup Global Markets as its financial advisor to explore potential strategic options for the company. These could include attracting new core investors, potentially leading to some of the existing shareholders divesting their shares voluntarily, or through a mandatory takeover offer, the company said at the time. Tallink and Citigroup declined to comment. The sale process of Tallink runs on a very similar timeline to German-Danish ferry operator Scandlines, the first source briefed added. This news service reported earlier this month, citing sources, that IMs for Scandlines are expected in January, while the process is being led by Rothschild. Some of the same bidders are expected to consider bidding in 3i Group’s sale of Scandlines as a better asset than Tallink, since it has been in private equity hands for 10 years, the first source briefed said. Tallink, on the other hand, still has significant operational improvements to be made, the source added. Tallink is generating significant interest among both financial and strategic players, both sources briefed said. Logical bidders for Tallink would include classic infrastructure funds such as UK-based Terra Firma, Arcus Infrastructure Partners, First State Investments or the US-based Morgan Stanley [NYSE:MS], the first source briefed added. Terra Firma, Arcus, First State and Morgan Stanley all declined to comment. Tallink reported revenue of EUR 938m in 2016, down from EUR 945m in 2015. Its EBITDA stood at EUR 149m in 2016, down from EUR 181m in 2015. Its net profit was EUR 44m last year, compared to EUR 59m in 2015. The company operates a fleet of 14 vessels and provides leisure and business travel, and sea transportation services in the Baltic Sea region. It has a EUR 1.5bn asset base and employs around 7,000 personnel. The largest Tallink shareholder is Estonian investment holding Infortar with a 38% stake, followed by Baltic Cruises Holding with 16.1% and Baltic Cruises Investment with a 5.5% stake. Baltic Cruises Holding and Baltic Cruises Investment, together with another of Tallink’s shareholders Citigroup Venture Capital International Growth Partnership (Employee) II L.P. (2.1% stake), announced in July that they had agreed to sell a proportionate percentage of their investments together in any deal. The Citigroup Venture fund granted the Baltic vehicles a right of first refusal on any outside share sale. by Philippa Wilkinson, Agne Mazeike and Kasper Viio |
|
2018-01-03 13:53 #547037 | |
AS Tallink Grupp statistics for December 2017 and the fourth quarter of the 2017 financial year
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=817556&messageId=1027368 Aukštyn
|
|
2018-01-08 14:04 #547926 | |
Kiek galima laukti, skelbkit tą džiugią naujieną. Sėdžiu su pilnom kišenėm loterijos bilietų, o pats prizų lošimas neaišku kada.
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2018-01-08 14:11 #547928 | |
estu spauda minejo, kad ne anksciau sausio pabaigos bus naujienos. Ir tai cia neoficiali-nepatvirtinta info. Tad gali tekti ir ilgiau palaukti. Kantrybės...
|
|
2018-01-08 14:52 #547939 1 | |
pranas666 [2018-01-08 14:04]: Kiek galima laukti, skelbkit tą džiugią naujieną. Sėdžiu su pilnom kišenėm loterijos bilietų, o pats prizų lošimas neaišku kada. Ar žinai, kad iš loterijos uždirba tik jos organizatoriai? |
|
2018-01-08 15:28 #547949 | |
Spėju, kol visi estų fondai ir skandinavai neapsipirks, tol nepaskelbs. Vos tik kaina 1,23Eur. pakrenta, iškarto iki 1.25 superka. Nenustebdžiau jei panašiame lygmenyje kaina ir važinėsis iki sausio galo naujienų. Kurios tikiuosi jau bus oficialios.
|
|
2018-01-08 15:32 #547951 | |
iš kitos pusės, gal nebūtinai to strateginio sandorio kaina bus didelė. Gal parduos už kokius 1,15-1,20
|
|
2018-01-08 17:54 #547987 | |
По Tallink, который на новости о идущих переговорах уже подрос до 1.18 евро. Остаетесь при мнении, что в случае привлечения стратегического инвестора цена сделки может быть порядка 1,5 евро за акцию?
Наверное, в случае сделки там есть хороший апсайд. Он может быть и в районе 1,5 евро, или даже 2 евро за акцию. Там будет важно, как и кому эту компанию продают: как часть региональной транспортной инфраструктуры, или просто как шипинговый бизнес. Если оценивать эту компанию как часть пан-европейской инфраструктуры, которой она по сути и является, обеспечивая пассажирские и грузовые потоки в Скандинавии и Балтии, – тогда валюации могут быть довольно высокие. Вопрос в том, как продают. Чем отличаются два подхода, при идентичных финансовых показателях предприятия? Отличие в том, что при разных подходах могут быть разные инвесторы. Одни – финансовые инвесторы – оценивают стоимость компании с точки зрения объемов перевозок и денежных потоков. А когда ты инвестируешь в инфраструктуру – это другая история, другие инвесторы, и другие оценки. У таких специализированных инвесторов обычно специфическая оценка стоимости объекта. А подходящих объектов, которые их интересуют – намного меньше. Спрос на такие объекты есть всегда. Я бы понял эту точку зрения, если бы речь шла о масштабном инфраструктурном обьекте вроде Rail Baltica или тоннеля под Ла-Маншем, – там инвесторы обычно оперируют сроками лет в 30 и выше. А по сути Tallink можно отнести к этим примерам. Если вы хотите путешествовать между Балтией и Северной Европой на автомобиле, другого близкого варианта нет, только паромом. Недавно даже были новости про идею выкопать тоннель между Таллином и Хельсинки, под Финским заливом. Но если китайские инвесторы были бы готовы в такой бред вкладываться, то сейчас – зачем, если можно гораздо дешевле купить уже существующую инфраструктурную перемычку, которая работает с прибылью уже сегодня, а не через десятки лет. http://www.naudaslietas.lv/2017/12/invl-tallink/ (jau buvo kažkur įmesta, bet šitoje temoje nematau, tai pakartosiu) Ramybės, tiktai ramybės
|