Autorius | Žinutė |
2016-07-29 15:19 #481420 | |
Matomai spekuliantai nusivyle rezultatais, musa kaina. Keista, o tai ko jus tikejotes, nuosirdziai? Man rezultatai atrodo in-line, tokiu ir laukiau...
Disclosure: APG - 24%, ESO - 13%
|
|
2016-07-29 15:29 #481421 1 | |
Rezultatai tik trigeris. Didžioji dalis jau kuris laikas laukė kada spausti sell mygtuką. Šiandien beveik visi staiga suprato, kad kosminio pelno augimo sunku tikėtis. Vertinant 2016 Q2 su 2015 Q2, netgi rezultatų prastėjimas. Panašu, kad šiais metais nepavyks reikšmingai pagerinti metinių skaičių lyginant su 2015. O lūkesčiai buvo didesni. Štai ir turime rezultatą. Plius likdivumas tikrai nekoks šiandien.
|
|
2016-07-29 15:49 #481424 | |
LIkvidumas bus pirmadieni, nes dabar kai kas jau orini pelna pragerinėja penktadienis
|
|
2016-07-29 23:09 #481476 | |
Kodėl orinį?.....Sueina StopLoss, ir fiksuoji....Kokia bėda patyrusiam treideriui?....Naivuoliai nesiskaito....
Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2016-07-30 21:08 #481501 | |
dealer, look at regas numbers - 3 times volume than last year. Waiting for additional + 15 mlj eur profit coming in at the end of the year. Last year it was + 5 mlj eur profit on the gas alone at the end of the year.
For the nine months period ended 30 September 2015 SGD net profit 1,769 For the twelve months period ended 31 December 2015 SGD net profit 6,982 Have you guys really digged how the SGD works ? |
|
2016-08-01 20:05 #481658 19 | |
Pasakysiu taip, kad čia absoliuti dauguma turit labai paviršutinišką supratimą, kas yra KNF‘as, ką jis dabar daro ir kas bus ateityje. Šį įmonė yra ne šiaip verslas, kuris stato namus ar kepa bandeles. Tai yra valstybinės reikšmės struktūra, kuri padeda valstybei įgyvendinti tam tikrus strateginius tikslus, todėl investicijos ir šio verslo augimas yra užprogramuotas ir neišvengiamas. Be to, nesugebat žvelgti toliau nei ši diena.
Paaiškinu apie ką aš čia. KNF’as yra Baltijos šalių ir Baltijos jūros baseino regioninis verslas, todėl, norint jį suprasti ir suvokti, į ką jis gali išvirsti ateityje, pirmiausia reikia labai atidžiai sekti visas valstybės (ir aplinkinių valstybių) lygmenyje atsirandančias energetinio ir transporto sektoriaus naujienas. Ir ypač svarbu sugebėti skaityti, kas yra parašoma ir pasakoma tarp eilučių. Tai padės tiksliau nuspėti, ko galima tikėtis iš šios bendrovės ateityje. Aš asmeniškai KNF‘ą laikau šiandien geriausia ilgalaike (3-5 m.) investicija Baltijos biržose, nes viskas dėliojasi link to, kad ši įmonė po 3-5 m. greičiausiai bus dvigubai didesnis verslas nei šiandien yra. Nors šiandien KNF‘as jau turi (gal galima sakyti dar ir turės) gana gerai diversifikuotą veiklą, bet fundamentaliai galima sakyti, kad tai yra NAFTOS PRODUKTŲ KROVA (šviesieji ir tamsieji naftos produktai) ir SGD KROVA (kitais metais dar atsiras mažos paskirties SGD paskirstymas ir SGD bunkeriavimas Baltijos jūroje). Įdomu tai, kad kokie 5 metai atgal KNF‘as iš esmės tebuvo tamsiųjų naftos produktų krovėjas ir tiek. Labiausiai buvo į tai orientuota veikla. Situacija iš esmės pradėjo keistis kažkur apie 2011 m. kuomet buvo nuspręsta (valstybinių lygiu), kad KNF‘as turi tapti tarptautiniu Naftos produktų ir SGD dujų transportavimo žaidėju su visomis kitomis iš to atsirandančiomis papildomomis veiklomis (apie tai buvo savu laiku minimaliai rašoma spaudoje, nors ir nekalbant tiesiai šviesiai apie tai, nes visas spaudos dėmesys buvo skiriamas tik SGD terminalui) Iš esmės tai reiškia, kad KNF‘as investuos didelius pinigus į plėtrą. Kartu tai reiškia didelį pačio verslo augimą. Kas dirba versle, tas žino viena paprastą dalyką – investicijų darymo metu verslas dažniausiai stovi tame pačiame lygmenyje (kartai veikla laikinai gali net ir pablogėti). Visas šou (verslo augimas) prasideda tuomet, kuomet savo darbą pradeda daryti tai, į ką buvo investuota (prasideda ROI džiaugsmas). KNF‘as 2012-2014 m. į plėtrą (tieks SGD, tiek ir naftos produktų krova) investavo grubiai 80 mln. EUR. Tuo metu įmonės veiklos rezultatai buvo tokie daugiau mažiau ant vietos, nors kai kuriai aspektais ir prastėjo laikinai. Kas po to atsitiko jau visi žinote – KNF‘as kaip verslas nuo 2014 per du metus grubiai išaugo 3 kartus. Ir staiga daugumai investuotojų atsivėrė akys – reikia pirkti. O kas belieka daryti, kai įmonės santykiniais rodikliai staiga iš nepatrauklių tampa maždaug „oba, kokia pigi akcija, oba kiek investuoja, oba kaip verslas auga“. Aš asmeniškai susipirkinėjau ją tuomet, kai į Klaipėdos uostą aplaukinėjo INDEPENDENCE laivas. Reikia pripažinti, kad ir pats per vėlai susigriebiau tai daryti, nors informaciją apie tai kas vyksta sekiau ilgą laiką. Tuo metu labai buvau įsitraukęs į verslo statymą, todėl investavimui dėmesys toks buvo kreivas ir paviršutiniškas. Kitaip tariant, 3 metų įdirbis KNF‘ui leido verslą išauginti grubiai tris kartus. Šalutinis rezultatas (juoko forma tai sakau) yra akcijos kainos kilimas grubiai 2 kartai. Ir nors akcijos kainos kilimas paskutiniu metu buvo gana spartus, tačiau taip gavosi tik todėl, kad investuotojai tiesiog ilgą laiką nesidomėjo tuo, kas vyksta su įmone. Reikia pasakyti didelis ačiū KNF‘o vadovams, kad pradėjo teisingai dirbti su investuotojais (verslo strategija, dividendai, aiškios ir suprantamos ataskaitos, suprantamai skelbiami mėnesio rezultatai ir pan.). Po viso to net ir VŽ išmoko teisingai rašyti, kokios yra bendrosios įmonės pajamos, nes prieš tai visus metus niekaip nesuvokė, kad SGD veikla yra KNF‘o viena iš veiklų, o ne atskiras UAB ar AB, ir savo straipsniuose kažkokias pievas rašydavo. Tuomet ir atsvėrė visiems akys ir pamatė, kad biržoje stovi užmirštas aukso puodas. Beje, įdomu, ar Baltijos biržose yra bent viena kita įmonė, kuri per du metus sugebėjo save kaip verslą išauginti bent jau dvigubai. Panašu, kad ne. Bet kokiu atveju, pagal esamą situaciją (tai kas daroma dabar ir bus daroma ateityje) panašu, kad įmonė iki dabar nuėjo tik ne daugiau kaip pusę kelio link to, kuo įmonė tikėtina bus maždaug 2020 ir vėliau. Dabar prasidėjo antra investavimo banga, kur į įmonės visapusišką plėtrą yra (ir tuoj bus) investuojama grubiai apie 100 mln. EUR. Investicijos skirtos SGD antžeminei paskirstymo stočiai (27 mln. EUR), likusi suma naftos produktų naujoms talpykloms statyti ir naujai (trečiajai) geležinkelio estakadai (žodžiu visa reikalinga infrastruktūra). Turbūt apie SGD dujų KNF‘o verslą nerašysiu, nes ir taip spaudoje prirašyta iki soties. Čia reikia pasakyti tik du esminius momentus: 1. 2019 m. bus baigtos statyti tarpvalstybinės dujų jungtys: Lietuva-Lenkija, Lenkija-Ukraina, Estija-Suomija. To rezultate, KNF‘o SGD terminalas turės prieigą ir galės pardavinėti dujas Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Lenkijoje ir Ukrainoje (bendrai tai yra apie 80 mlrd. kubų rinka per metus). Kaip seksis tai daryti, čia atskiras klausimas, bet spėju, kad mūsų SGD terminalo metinį pajėgumą 4 mlrd. kubų tokia atsidariusi rinka pilnai įsisavins. Dar visai neseniai niekas netikėjo, kad iš viso turėsim SGD terminalą, jau nekalbat apie tai, kad terminalo veiklos pradžioje dujas techniškai galėjom pardavinėti tik Lietuvoje. 2. SGD bunkeriavimas – tai kitų mažų Baltijos jūros baseine esančių dujų terminalų aprūpinimas SGD dujomis. Tuo pačiu jas tiekiant dujas naudojantiems laivams. Tai nauja sritis, bet auganti kaip ant mielių. Bet mane dar labiau suintrigavo tai, kad labai daug investuojamas į naftos krovos pajėgumo didinimą. Sakyčiau labai daug investuojamas lyginant su tuo, kad per KNF‘ą kraunami naftos produktai tik iš Lietuvos ir Baltarusijos. Natūraliai kyla klausimas, ar tie nauji pajėgumai bus išnaudojami ir kas jais naudosis. Šitas klausimas man ilgai sukosi galvoje ir mačiau tik vienintelį variantą – Baltarusiją. Dėl šios šalies naftos produktų krovos Lietuva stipriai konkuruoja su Latvija. Sakyčiau labai stipriai, nes Lietuva šiam reikalui pasikinkė net tik KNF‘ą, bet ir AB „Lietuvos geležinkelius“. Niekas apie tai garsiai nekalba, bet pasibendravau su kai kuriais šiuos reikalus išmanančiais žmonėmis ir mano prielaidos ir mąstymai pasirodo yra gana teisingi. Pradžioje rašiau, kad norint suprasti kas vyksta ir kas bus su KNF‘u, reikia žiūrėti į situaciją daug plačiau ir giliau. Čia vien tik spoksojimas į finansines ataskaitas nieko nepadės. Turbūt čia iš forume esančiųjų niekas neužfiksavot vienos labai svarbios informacijos, apie kurią „on TV“ gal du metai atgal buvo labai trumpai užsiminta. AB „Lietuvos geležinkeliai“ siekė gauti ES paramą geležinkelio linijai nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos uosto elektrifikuoti. Kitaip tariant, kad vietoj dyzelinių šilumvežių butų naudojami elektriniai, nes tai leistu Baltarusiškų naftos produktų gabenimo kaštus nupjauti trečdaliu. Šitam ES pinigų skyrimui iš visų jėgų priešinosi ir jį užblokavo tiek Latvija, tiek ir Estija, nes jos puikiai žino, kad tokiu atveju negalės niekai konkuruoti su Lietuva dėl Baltarusiškų krovinių. Kiek pavyko išsiaiškinti, kad tiek Latvija, tiek ir Estija techniškai (ką tas reiškia techniškai niekas man tiksliai nepaaiškino) negalėtų to įgyvendinti. Jei to visgi siektų, tai tam reikėtų investuoti neproporcingai dideles pinigų sumas, ko nei vieni, nei kiti nenori ir negali daryti. Lietuva po tokio ES sprendimo nenuleido rankų ir sutarė su Baltarusija palaipsniui iki 2019 m. savo jėgomis elektrifikuoti visą ruožą. Tas jau tyliai ir labai nesireklamuojant daroma. Buvo čia keli pranešimai spaudoje, kad jau tuoj bus baigtas (o gal jau baigtas) geležinkelio elektrifikavimas tarp Vilniaus ir Minsko. Kiek žiūrėjau, tai iš tikro elektrifikavimo darbai jau nuėjo toliau už Vilniaus link Klaipėdos. Bet spaudoje apie tai tylu ramu. Dar viena įdomi naujiena buvo čia neseniai pasirodžiusi viešai, kad KNF‘as siekia tapti pagrindiniu Baltarusijos naftos produktų eksporto uostu. Bet apie tai irgi nieko daugiau, bet sudėjus tokias miglotas žinutes aiškiai matosi, kodėl KNF‘as kiša tiek pinigų į naftos produktų plėtrą. Tyliai kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ įgyvendina planą, kuris labai nepatiks nei latviams, nei estams, bet labai patinka mums ir Baltarusijai, kuri taip pat prisideda prieš šio plano įgyvendinimo. Kaip matyti iš KNF‘o pranešimų, daromos investicijos (apie kurias jau yra pranešta) bus baigtos įsisavinti apie 2018 metų pabaigą. Tuomet aš manau turėsim antrą KNF‘o kaip verslo augimo bangą, ypač kalbant pelningumo prasme. Žinoma, čia dar daug visokių nežinomųjų yra, bet vaizdas link ko judama yra gana aiškus. Mane labai suintrigavo neseniai pristatyta KNF‘o ilgalaikė strategija, kur 2020 m. EBITDA prognozuojamas 62 mln. EUR ir jos pelningumas. Istoriškai tokie energetikai prekiaujasi maždaug 7-10 metinių EBITDA‘ų. Maždaug už tiek AB „Venspils nafta“ buvo visai neseniai nupirkta. Tai ilgalaikėje 3-5 metų perspektyvoje manau, kad KNF‘o akcijos kaina grubiai tikėtina bu 1,2-1,6 ribose. Tuo labiau, kad investuotojams patinka vietoje nestovinčios, į plėtra investuojančios, dividendus mokančios ir dar augančios įmonės. Žinoma, jei pasaulyje ar rinkose nenutiks kokių nors rimtų krizių. Dabar apie tai vos ne visi tik ir kalba. Bet iš patirties galiu pasakyti, kad krizės ateina tuomet, kai visi gyvena afigienai, visiems viskas pofik, pinigai kišenes ir smegenis spaudžia, žmonės būna pamiršę krizes, o kai kurie gyvenime jų net nėra iš viso matę. Ir priešingai, kuomet aplinkui dauguma tik ir kalba apie tuoj būsiančią krizę, tai jos niekada ir nebūna, nes tam yra ruošiamasi ir niekas sau neleidžia atsipalaiduoti bei užsimiršti. Bet būkim biedni ir teisingi – rinkose gali visko nutikti tiek gero, tiek ir blogo. Bet aš laikausi nuomonės, kad ilgalaikei perspektyvoje KNF‘o akcijos „strong buy“. O kas dėl trumpalaikio spekuliavimo (techninė analizė), tai neturiu tam žinių ir noro, nes tai netinka mūsų nelikvidžiose rinkose ( nebent kartais labai ekstremaliais rinkoje nutikusiais susvyravimais ) ir nieko bendra neturi su investavimu. Spekuliavimas yra spekuliavimas ir palieku tai spekuliantams Man labiau patinka ilgalaikis riebus akcijos kilimas. Beje, apie 2019 m. planuojamas trečias didelis investicinis projektas – esamų krantinių modernizacija ir naujos (trečios) krantinės statyba. Čia bus dirbama kartu su Klaipėdos uostu, kuris užsiims uosto gilinimu prie KNF‘o krantinių. Tai irgi suprantama investicija, nes stebint internete atplaukiančius tanklaivius nėra linksma, kaip matai jog KNF‘o krantinėje prisišvartavęs didelis tanklaivis (250 m. ilgio ir didesnis) nėra pilnai pakraunamas, nes tam neleidžia krantinėje esantis per mažas gylis. Arba kad KNF‘o krantinėse (1 ir 2 krantinės uoste) stovi ir yra kraunami du tanklaiviai, o dar du laukia eilėje palei uosto vartus. Niekam nepatinka eilės http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:21.1/centery:55.7/zoom:12 Žodžiu KNF‘as per 10 metų (2012-2022) grubiai bus investavęs į plėtrą apie 300 mln. EUR (1 mlrd. litų). Pagyvensim pamatysim kaip čia bus - Good luck Beje, man visada buvo klausimas, kodėl KNF‘as neperka šalia jo teritorijos esančio UAB „Krovinių terminalas“ naftos produktų krovos verslo su visa krantine. Pasirodo yra tokių gandų, kad toks noras iš KNF‘o pusės lyg ir butų, bet pastarieji neparsiduoda. Toks įsigijimas verslo prasme (vieta ir esanti infrastruktūra) būtų idealus KNF‘ui. |
|
2016-08-01 20:46 #481662 | |
Protingas tu, Mantai, oi protingas.....Va kur įmonės analizė!......Sumeskim savo laiko žymiausiam makleriui bent 20 pliusų......Nusipelno.....
P.S. Minima krantinė parsiduoda, tik ne už tuos pinigus, kuriuos norėtų KNF investuot.... P.S2. Laukiu antro maklerio, JD, kontr-argumentacijos..... Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2016-08-01 21:45 #481671 | |
dileris [2016-07-29 15:29]: Štai ir atsakymas iš ABCDEF į tavo ,,komentarą''. Kažko tai jis man patinka žymiai labiau nei tavo sapalionė.
Rezultatai tik trigeris. Didžioji dalis jau kuris laikas laukė kada spausti sell mygtuką. Šiandien beveik visi staiga suprato, kad kosminio pelno augimo sunku tikėtis. Vertinant 2016 Q2 su 2015 Q2, netgi rezultatų prastėjimas. Panašu, kad šiais metais nepavyks reikšmingai pagerinti metinių skaičių lyginant su 2015. O lūkesčiai buvo didesni. Štai ir turime rezultatą. Plius likdivumas tikrai nekoks šiandien. |
|
2016-08-02 09:21 #481691 11 | |
ABCDEFG prirašė tokių ditirambų į vieną pusę, kad norėtųsi priminti kelis dalykus:
1) kodėl SGD pastatė valstybė, o ne pelno siekiantis ir daug greitesnis bei lankstesnis privatus investuotojas? Todėl, kad tai ekonomiškai neatsiperkantis projektas, kuris, primenu, skirtas energetiniam saugumui padidinti. Ar esat pastebėję ir dar pamenat, kiek dujos šildymui Vilniuje buvo pabrangusios grynai dėl SGD užpraeitą žiemą? Kad šią vasarą kelioms Lietuvos įmonėms apsimokėjo pirkti SGD - tai tai yra laikinas nuokrypis dėl kvailos Gazpromo politikos ir nereikia tikėtis, kad tai amžinai tęsis. Manau, kad SGD veikla KNF laisvomis konkurencinėmis sąlygomis ilgai neišsilaikytų ir ją gelbsti ir toliau gelbės tik tai, kad ji yra valstybinis monopolis ir brangiai išlaikoma mūsų vartotojų sąskaita. Kad yra kitaip - patikėsiu tik tada, kai ilgesnį laiką nebus prievolių pirkti nekonkurencingai brangias dujas iš šio terminalo miestų šildymui. O dabar tai greičiau yra "ne augantis regioninis verslas", o nemokamos energetinio saugumo paslaugos regionui Lietuvos gyventojų sąskaita. Vėlgi, pripažinkime, kad padaryta labai grubi klaida - terminalas pastatytas pagal senus Lietuvos dujų poreikius, o jau po to diegiant visokius biokurus ir renovuojant pastatus dujų vartojimas sumažintas tiek, kad tokio dydžio terminalas Lietuvai nebereikalingas. Bet, deja, turime per didelį gargarą ir siekiant bent kažkaip išnaudoti per didelius pajėgumus pradedama galvoti apie "mažos paskirties SGD paskirstymą ir SGD bunkeriavimą". 2) naftos produktų krovimas - o kaipgi išardytas geležinkelis iš Orlen Lietuva į Latviją? EK gali priversti jį atstatyti ir yra rizika staigiai prarasti didumą krovos per KNF. Kalbama apie konkurencingumą vežant iš Baltarusijos, kai net konkurencingumas vežant iš lietuviškos gamyklos yra abejotinas ir laikinai užtikrintas nešvariu būdu. 3) šiemet visų aplinkinių uostų krova krenta, auga tik Klaipėdos. Tokia situacija gali privesti ne tik prie konkurentų įkainių mažėjimo, bet netgi iki jų darbo siekiant pritraukti krovinius dempinguojant kainas. |
|
2016-08-02 09:38 #481693 | |
dar prie vk pridesiu pora - kiek zinau rusija buvo pristabdziusi naftos eksporta i baltarusija - liepos menesi matysime krovimo mazejima, taigi ko gero ir pajamu.
Be to naftos perdirbimo rinkoje siuo metu vel sumazejo perdirbimo marzos - nezinau ar tai itakos perdirbimo apimtis Mazeikiuose ir Baltarusijoje, bet aisku gali, bet tikrai perdirbejai vel bandys mazint visus kastus - taigi ir deretis del mazesniu perkrovimo kainu. Nepamirskime kad SGD yra reguliuojamas verslas, ir kiek zinau visa leistina pelna siemet jis mazdaug uzdirbo - taigi jokiu pelnu siemet nematysim - arba jie bus keliami i kitus metus, taigi nematysime pelno is SGD artimiausiu metu. Trumpam laikotarpi vien blogos zinios - na o po 3-5 metu, jei viskas bus gerai gal pamatysim tuos nuostabius dalykus kur ABSDEFG raso. |
|
2016-08-02 09:51 #481694 2 | |
Jo abecėlė gražių pamastymų prirašė, matosi kad žmogus ant kortos pastatė nemažai o gal netgi ir visus kad taip ščyriai bando ir mus visus apšviesti, nu ka rinka kartais gali ir neisiklausyti i eilinio investuotojo pamastymus ir pasielgti savaip
|
|
2016-08-02 09:59 #481695 | |
Tai ką vakar aprašiau savo įžvalgose, tai šiandien pats KNF'as oficialiai vos ne žodis žodin atkartojo viską
[url]http://www.oil.lt/index.php?id=403&tx_ttnews[tt_news]=1078&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=399a5ea75e[/url] Kaip sakoma, žvelk giliau ir plačiau ;) |
|
2016-08-02 10:11 #481698 1 | |
Matai abecėle tu pats ten prirašei kad investuos per 10 m. 1 mlrd. euru i plėtrą, tai ar sugebės tiek uždirbti ?? o iš kur juos paims, na turbut užsiskolins kiek aš suprantu tai ir atsispindės popierį, na bet žinant kad čia valdiškas UAB tai manau didžiausią uždarbį ir grietinę pasiims tikrai ne akcininkai, o visokie rangovai sub rangovai ir visokio plauko direktoriai jau žiurint kokiom kainom mes nusipirkom ta laiva ir dujas vežti pradėjom tai viskas aišku kas uždirba, o dabar daugeliui media jau iputė kad tai super druper projektas, dar neaišku ko ten ponas Lubys taip staiga nuo to dviračio nuvirto
|
|
2016-08-02 10:38 #481700 | |
Prosas [2016-08-02 10:11]: Prosai, vakar , tikriausiai, gerai ''įkalei''. O į prieš anksčiau tavo parašytą komentarą galima paprieštarauti atvirkščiai: KNF akcijas pražiopsojai - dabar nors taip ''nuramini širdgėlą''.
Matai abecėle tu pats ten prirašei kad investuos per 10 m. 1 mlrd. euru i plėtrą, tai ar sugebės tiek uždirbti ?? o iš kur juos paims, na turbut užsiskolins kiek aš suprantu tai ir atsispindės popierį, na bet žinant kad čia valdiškas UAB tai manau didžiausią uždarbį ir grietinę pasiims tikrai ne akcininkai, o visokie rangovai sub rangovai ir visokio plauko direktoriai jau žiurint kokiom kainom mes nusipirkom ta laiva ir dujas vežti pradėjom tai viskas aišku kas uždirba, o dabar daugeliui media jau iputė kad tai super druper projektas, dar neaišku ko ten ponas Lubys taip staiga nuo to dviračio nuvirto |
|
2016-08-02 10:53 #481704 | |
Kad kaip ir nekaliau vakar na iš šio kilimo manau ne vienas kapeiką pasidarė didesnę ar mažesnę čia jau godumo laipsnio reikalas bet aš už realią kapeiką ir nepyk kad jau neaprašiau savo visu pirkimu ir pardavimu šioje pozicijoje o šiou metu matau jau čia nerealius lukesčius iš akcijos ir tiek
|
|
2016-08-02 11:35 #481710 | |
Dileri, šitokią ''paklodę prirašei, o naudos ''kaip iš ožio pieno''. Du pirmi sakiniai. O po to ''grynas vandenėlis'': nieko nežinai, viskuom abejoji, viskas - tik gali būti, ar sieks, ar bus ir vien klausimai. Tai kokio velnio tu čia sėdi ir rašinėji nesąmones? Jeigu kas žinotų, atsakymus į tavo abejones ir klausimus - būtų milijonieriais. ''Nepilstyk iš tuščio į kiaurą''.
|
|
2016-08-02 11:38 #481711 | |
Dileri, kodėl išsitrynei? Negražu pasidarė dėl savo komentaro?
|
|
2016-08-02 11:39 #481712 | |
senas [2016-08-02 11:38]: Dileri, kodėl išsitrynei? Negražu pasidarė dėl savo komentaro? Taip. Ačiū už pastabą. |
|
2016-08-02 22:25 #481776 | |
Ačiū Abėcėle už labai gerą analizę ir kad nepatingėjai surašyti. Dėl geležinkelių elektrifikavimo nežinojau, o dėl viso kitko visiškai pritariu. Prieš apytiksliai2 metus su šia akcija turėjau -30% dabar, pridėjus dividendus, > 100% ir vistiek dar nekyla noras parsiduoti. Kiek stebėjau paskutinio mėnesio prekybą tai buvo vienas stambus pirkėjas, prie kurio prisidėjo keletas spekuliantų. Net "burbulo" normaliai nebuvo susiformave.
Buvo spaudoje žinutė pasirodžius, kad Norvegijos naftos fondas nusprendė investuoti baltijos biržose. Taigi stebint SAB ir KNAF ralius kilo mintis, kad tai jų darbas. Sakyčiau jie tiesiog pakėlė šiyų dviejų akcijų kainas iki normalaus vertinimo. Su nekantrumu laukiu rudens. Ar bus ivertintos ir perspektyvos ar lauks investicijų rezultatų. O kitas dalykas, jei tai tikrai buvo Norvegai, tai mano žiniomis jie perka iki 2% imonių akcijų. Taigi klausimas ar jau supirko tą kiekį ar dar trūksta. |
|
2016-08-02 22:45 #481780 | |
BLOGIETIS,-ATSKIRIAM NAFTOS BIZNĮ NIO DUJŲ,2016 DU TEČTALAIAI DUJŲ PERKAMI NE PER VAMZDŽIUS.tikslas pirkti pr terminalą 100 proc. biznis,-lIETUVOS EKONOMIKAI-0.VARTOTOJAMS MINUS ŠIMTAI MLN.,LAIKINIEMS BOLSEVIKU POLITIKAMS PLIUSAS.kAS BISKI MOKA SKAICIUTI,TAI TIESOGINIS GENOCIDAS, iR PO TO DUNDUKAI STEBISI,KODEL TAUTIECIAI EMIGRUOJA.
|