Autorius | Žinutė |
2015-07-29 15:37 #444616 | |
Na ka ,ką tik kalbėjo Butkevičius.Kitą savaitę tikimasi kad laivai išplauks.Bet įdomiausia paskutinė frazė,"laivai plauks išsikrauti krovinio ir VISI TADA GRĮŠ Į KLAIPĖDĄ'.Kaip ir reikėjo tikėtis tikslas ne dirbti toliau,o kuo greičiau susigrąžinti visus į kruvą ir nauja bankroto procedura ir išparduotuvė..
|
|
2015-07-29 18:08 #444638 1 | |
Akivaizdu, kad vyriausybės politinis sprendimas gelbėti LJL gali įstrigti artimiausioje ateityje, nes patiriamas didelis kritikos pasipriešinimas ne tik iš prezidentės, bet ir iš autoritetingų ekonomistų, seimo narių, žiniasklaidos ir visuomenės. Parodytas dėmesys šiam sandoriui gali jį sustabdyti greitai, panašiai kaip ir jis buvo sugalvotas. Jau viešoje erdvėje deklaruojama, kad gelbėjimui 3mln eur nepakanka, neva reikia 5mln eur ir jie dar tik nuima įtampą ir atlaisvina laivus nuo areštų, tačiau nesudaro jokių finansinių prielaidų kokybiškai pagerinti įmonės būklę. Sulaukusi tokios kritikos, net ir Butkevičiui toliau stumiant gelbėjimo idėją, ji dar gali užstrigti ir Lietuvos geležinkeliuose, nes esant dviprasmiškam spaudimui iš vyriausybės ir prezidentūros, valdyba savo iniciatyva paskolos gali ir nepalaiminti. Įpareigoti valdybą priimti tokį sprendimą, panašu, kad vyriausybė negali, siekiant nepažeisti ES teisės. Taigi, visi prekeiviai LJL gali džiaugtis uždarbiu iš spekuliacijų, tačiau privalo prisiminti, kad tai vyksta jiems stovint ant aštrių ašmenų, kurie labai greitai situaciją vėl gali kardinaliai pakeisti.
Šiandien primečiau, kad pagal skirtas dotacijas minimalaus DU pakėlimui nuo 300 iki 325eur, tie 3mln galėtų kompensuoti biudžetinių įstaigų naštą šiais metais, jei minimali alga būtų keliama iki 335eur. Taigi, politinių paskatų pakeisti sprendimą ir tuos 3mln panaudoti, kur jie būtų visuomenėje sutinkami pozityviau yra labai daug, todėl daug ir šansų, kad premjeras bus priverstas pripažinti, kad gelbėti vis tik neapsimoka, juolab, kad kaip skelbiama vos atgavę algas trečdalis jūreivių jau ketina išeiti iš darbo. Vadinasi pasirinkimas arba pripažinti gelbėjimo planą žlugusiu, arba sugebėti prieš visuomenę pateisinti dar didesnį gelbėjimo paketo skyrimą ir rasti politinį šio sprendimo palaikymą vyriausybėje ir kontroliuojamose įmonėse. |
|
2015-07-29 18:17 #444640 | |
Keli,svarbiausia veiksmas ar bent veiksmo imitacija, o ne konkretaus rezultato siekimas.Juk taip socdemai pritraukia tikslines auditorijas balsuotojų .Čia subjektyviai mąstant.
|
|
2015-07-29 18:34 #444642 | |
O E. Masiulis irgi pritraukinėjo balsuotojus, kai matė skęstančia LJL ir nieko nedarė.
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2015-07-29 18:42 #444644 | |
irmantai,va kap pats paminėjai "tikslinės auditorijos",bet šiuo atveju ji yra maža ,žymiai didesnė dalis visuomenės prieš tokį sprendimą. Taip ,kad socdemams reikės dabar didelės išminties išlaviruojant iš labai nedėkingos situacijos.Nors čia tema ne politika,bet įkišiu savo viziją,ko laukti per artimiausius metus. Daugiausiai politinių dividendų užsidirbs tą valdančioji partiją,kuri pirma pasitrauks iš koalicijos.Manau tai puikiai supranta ir darbiečiai ir tvarkiečiai ir socdemai,tai puikiai iliustruoja ir dabar stypriai išaugusi įtampa tarp koalicijos partnerių(manau iš dalies sąmoningai daroma).Šiaip geresni ir labiau patyrę žaidėjai yra socdemai,tuo labiau net jei koalicija subyrėtų ,mažumos vsocdemų vyriausybe iki rinkimu palaikytų tiek Prezidentė tiek liberalai su koncervatoriais.
|
|
2015-07-29 19:41 #444645 | |
Pravalas,auditorijos dydį parodo rinkimų metu laimėtas mandatų skaičius (manau). O šiai dienai taip ir dirba socdemai. Tik strategija labai jau ..... "skaldyk ir valdyk" ( čia aš turiu omenį rietas su koalicijos partneriais, prezidente). Prezidentė mato LJL bankrotą, Butkevičius-ne. spektaklis be pabaigos,kol kas.
|
|
2015-07-30 19:37 #444801 | |
Siuo atveju Butkevicius teisus. Nera ko zlugdyti lietuvisku imoniu. Nes neliks ne vieno lietuvio.
|
|
2015-07-30 19:47 #444805 | |
arvi,atvirkščiai. Jei vyriausybė taip ir toliau"efektingai" naudos mokesčių mokėtojų pinigus,ES paramą,tai nekils nei bendras pragyvenimo lygis,nei atlyginimai,o tik didės emigracija ir nusivylimas.
|
|
2015-07-30 20:30 #444810 | |
Pravalas [2015-07-30 19:47]: arvi,atvirkščiai. Jei vyriausybė taip ir toliau"efektingai" naudos mokesčių mokėtojų pinigus,ES paramą,tai nekils nei bendras pragyvenimo lygis,nei atlyginimai,o tik didės emigracija ir nusivylimas. http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2015/07/30/seb-sutiko-atideti-paskola-ljl-bankrotas-atsaukiamas Patiko keli išsireiškimai, parodantys kaip skirasi verslo kultūra KN, LE nuo Lietuvos geležinkelių: „Lietuvos energija“, kaip ir KN, pažymėjo, jog prašymą gavo, tačiau skolinti neketina. „Neužsiimame skolinimo veikla, išskyrus atvejus, kai tai susiję su mūsų įmonių grupės veiklos strateginiais tikslais“, – VŽ sakė Ernesta Dapkienė, „Lietuvos energijos“ korporatyvinės komunikacijos vadovė. VŽ šiandien rašė, kad Stasys Dailydka, AB Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius, nieko prieš padėti LJL, jei bus naudos. Kokios bus naudos, jei tenka suteikus paskolą iš karto tenka daryti atidėjinį? |
|
2015-07-30 20:54 #444815 1 | |
spekoliunas,atkreipk dėmesį ,kokiam laikui SEB'as atidėjo paskolos gąžinimą-9 mėn(simboliška).Kaip ir tikėjausi iki metų,tik tam kad per tą laiką iš parduot likusį turtą,APIE KOKĮ PER TĄ LAIKĄ TEIGIAMA REANIMAVIMO POSTUMI GALIMA SVAIGT.Vien žodžiu,vyriausybė bemeluodama ir ramindama skęsta pati liūną,dabar dar LG įvels į šitas nesamones. bET VIENAS P0ZITYVAS-TAI NEMOKAMAI STEBĖT CIRKĄ.
|
|
2015-07-30 20:58 #444816 1 | |
Pravalas [2015-07-30 20:54]: spekoliunas,atkreipk dėmesį ,kokiam laikui SEB'as atidėjo paskolos gąžinimą-9 mėn(simboliška).Kaip ir tikėjausi iki metų,tik tam kad per tą laiką iš parduot likusį turtą,APIE KOKĮ PER TĄ LAIKĄ TEIGIAMA REANIMAVIMO POSTUMI GALIMA SVAIGT.Vien žodžiu,vyriausybė bemeluodama ir ramindama skęsta pati liūną,dabar dar LG įvels į šitas nesamones. bET VIENAS P0ZITYVAS-TAI NEMOKAMAI STEBĖT CIRKĄ. Apie tai VŽ informavo Ričardas Slapšys, Susisiekimo ministro patarėjas. Jis taip pat nurodė, kad tokį sutikimą bankas davė su tam tikromis sąlygomis, tačiau jų nedetalizavo. Įdomu kokios tos sąlygos? Pravalas, 100% agree, nemokamas spektaklis. Tikiuosi jam duos greitą pabaigą Grybauskaitė, arba iš kitos pusės su tokiais viražais socdemai gerai nusimuš reitingus seimo rinkimams. |
|
2015-07-30 22:40 #444842 | |
Pravalas [2015-07-30 20:54]: spekoliunas,atkreipk dėmesį ,kokiam laikui SEB'as atidėjo paskolos gąžinimą-9 mėn(simboliška).Kaip ir tikėjausi iki metų,tik tam kad per tą laiką iš parduot likusį turtą,APIE KOKĮ PER TĄ LAIKĄ TEIGIAMA REANIMAVIMO POSTUMI GALIMA SVAIGT.Vien žodžiu,vyriausybė bemeluodama ir ramindama skęsta pati liūną,dabar dar LG įvels į šitas nesamones. bET VIENAS P0ZITYVAS-TAI NEMOKAMAI STEBĖT CIRKĄ. cirko kaina pradinė 3 mln eurų |
|
2015-07-30 23:47 #444853 2 | |
Būtų gerai, kad kilęs viešumon valstybės lėšų švaistymas, prisidengiant jokio ekonominio pagrindimo neturinčiu LJL gelbėjimo planu, nebūtų numarintas. Prezidentūra, opozicija, žiniasklaida ir kiti girdimi visuomenėje asmenys galėtų garsiai įvardinti, kad iš politikų stumiančių ekonomiškai neracionalų lėšų panaudojimą bus reikalaujama politinės atsakomybės per interpeliacijas ir viešinimą, o iš LG valdybos ir generalinio direktoriaus per kasmetinį įmonės rezultatų vertinimą galima irgi reikalauti asmeninės atsakomybės ir jų atleidimo iš užimamų pareigų. Jei nebūčiau visiškai įsitikinęs, kad tai tolygu valstybės lėšų išmetimui į šiukšliadėžę, susilaikyčiau, bet dabar labai gailiuosi, kad tai tampa vienu akivaizdžiausių pavyzdžių kiek nerūpi socialdemokratų elitui efektyviai ir protingai valdyti visų mūsų turtą. Šią situaciją galėtų išnaudoti, net koalicijos partneriai, kurie dabar irgi ieško kur galėtų įkąsti socialdemokratams. Kai negydo ekonominė logika, gydo viešumas. :-)
|
|
2015-07-31 14:12 #444950 2 | |
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vorutos-kapitonas-ljl-laivu-padetis-blogeja.d?id=68625430&com=1&no=0&s=2&r=6483®=0#c99159566
Pasaka be galo. Prieš 2 savaites reikėjo 3mln eur, šiandien jau ko gero 5mln eur, o kol juos perves, pasirodys, kad kažkuris laivų visai negali grįžti, nes yra užgrobtas. Atiduotų greitai bankrotui ir SEB pats tuos laivus išsikrapštytų pasitelkęs kvalifikuotą pagalbą, nes nuo to priklausytų lėšų susigrąžinimo mąstas. O jūreivius parskraidinti, jei piliečius reikia gelbėti, tai nekainuotų milijonų, kaip dabar visų kreditorių reikalavimų tenkinimas įmonės, kurio gelbėjimas yra trumpalaikis. |
|
2015-08-04 02:48 #445100 2 | |
Negaliu nesukritikuoti vėl. Vakar A. Butkevičius duodamas interviu vėl pabrėžė, kad jis davė nurodymus ir pareikalavo, kad pavedimai susiję su LJL gelbėjimu būtų pradėti vykdyti jau šiandien. Premjeras, ko gero pamiršo, kad jau kartą jam išaiškino, kad siekiant nepažeisti ES teisės kreditas negali būti vyriausybės pageidavimų tenkinimas, nes tai būtų neteisėta netiesioginė valstybės parama verslui. Lietuvos geležinkelių vadovybė, atlikdama mokėjimą patvirtintų, kad nesugeba atsispirti politiniam spaudimui, nėra profesionali ir nepriklausoma.
Deja, vakar viešoje erdvėje jau buvo įvardinta, kad greitam gelbėjimui jau reikia bent 5mln eur. Kažkokiom dalimis LJL turi gauti tuos pažadėtus 3mln eur iš Lietuvos geležinkelių ir pardavinėti vieną iš savo laivų, kad padengtų likusius nuostolius. Teturėdama tik 5 laivus ir pardavusi dar vieną iš jų akivaizdu, kad tuoj pajamas galės generuoti nebent pardavinėdama įmonės valdymo nekompetenciją. Kadangi, mažai tikėtina, kad be Lietuvos vyriausybės ir Lietuvos geležinkelių dar kas norėtų pirkti nekompetenciją, įmonė deja ko gero niekur neišsuka iš bankroto kelio. Na gal tik mažą apylanką padaro pakeliui į tą patį tikslą, pakeliui nuskurdindama visus Lietuvos piliečius. |
|
2015-08-04 04:41 #445101 | |
Keli, artėja rinkmai,Butkevičiui ir jo ekspertų komandai, galima ir nusispjaut į ES teisę
|
|
2015-08-04 09:42 #445114 | |
„Jūrininkai supranta, jog paskelbus laivininkystės bankrotą, jie nukentėtų – gautų nebent trijų mėnesių minimalaus atlyginimo dydžio kompensacijas“, – slogias įgulos nuotaikas perteikė S.Mačiukas, kuriam įmonė už darbą skolinga 15 tūkst. eurų. Kapitonas irgi žada nesitraukti iš laivo.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/lietuvos-laivo-voruta-likimas-miglotas-nuostoliai-dideja-20150804083834.htm Stocks and crypto
|
|
2015-08-04 14:14 #445126 | |
Laukiam Prezidentės įsikišimo greitu metu, kol neišvaistyta dar daugiau valstybės turto. Svarbiausia, kad visuomenė durninama tokiais išsireiškimais, kaip paskolos sąlygos "komercinės", arba paskola įkeista laivu, kurio vertė "gerokai" didesnė nei suteikta paskola. Tiesiai šviesiai lai pasako, kokios tos palūkanos, ir, kokia reali to laivo vertė rinkoje, o ne apskaitytoji LJL balanse. SEB'o vietoje leisčiau įkeisti patį nelikvidžiausią likusį laivą.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/lietuvos-gelezinkeliai-suteiks-3-mln-euru-paskola-lietuvos-juru-laivininkystei-663-519788 |
|
2015-08-04 14:19 #445127 1 | |
artistas
„Finansinių operacijų bus nemažai, nes kreditorių sąrašas pakankamai ilgas. Deramasi su potencialiais kreditoriais, nes suteikto kredito visų norams patenkinti iškart neužtektų. Reikalinga ir komercinę įmonės veiklą atkurti, kad būtų uždirbta papildomai pinigų“, – kalbėjo susisiekimo ministras. |
|
2015-08-04 15:03 #445128 | |
zanka [2015-08-04 14:19]: artistas „Finansinių operacijų bus nemažai, nes kreditorių sąrašas pakankamai ilgas. Deramasi su potencialiais kreditoriais, nes suteikto kredito visų norams patenkinti iškart neužtektų. Reikalinga ir komercinę įmonės veiklą atkurti, kad būtų uždirbta papildomai pinigų“, – kalbėjo susisiekimo ministras. Tai jeigu būtų LJL uždirbusi papildomų pinigų ir anksčiau, tai gal nebūtų dabar diskutuoti apie tokioje situacijoje esančią LJL. Vietoje Butkevičiaus man būtų gėda vadintis ekonomistu |