Autorius | Žinutė |
2014-12-07 23:50 #423462 | |
Galima nueiti į bažnyčią ir savo telefonu stryminti vaizdą namo.
Aišku niekas neis, nes klausimas buvo, kaip nieko nedarant gauti naudos. Dėl šios priežastie kai tik atsiras dirbtinis intelektas, jis iš kart bus be galo populiarus, nes žmonėms galvoti reiks vis mažiau ir mažiau. Galvojimas, kaip žinia, sunkus darbas. Iš kitos pusės, kam bendrauti su kitais žmonėmis, kai jie nieko nežino? O Google - viską žino. Jaučiu, kad gal net 2015 metais pasirodys daugmaž pakenčiami chat-botai, kurie pakeis žmones situacijose, kai klausimai pastoviai pasikartoja. Yra toks projektas Amelia, ir IBM kažką daro, visi kažką rezga - Google, Microsoft, Apple. Vieną diena prabusite - o Internetas knibžda kalbančių virtualių žmonių. Laimei, jie negali degustuoti alaus. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-08 22:39 #423531 3 | |
O tuo tarpu technologinis šokas pradeda traiškyti tam nepasiruošusius.
Naftos kainos krenta ir pasauliniu mąstu tai pati svarbiausia technologinė naujiena. Pažiūrim pora grafikų: Pirmas parodo, kaip iš lėto, bet stabiliai mažėja naftos suvartojimas Vokietijoje. Antras - energijos suvartojimas pasauliniu mąstu dabar ir netolimoje ateityje skaičiuojant naftos tonomis. Kaip matom, suvartojimo grafikuose nėra staigaus šuolio, bet kaina nuo 117 USD nusirito iki 66 usd per nepilną pusmetį. Pasekmės? "Every day, American motorists are saving $630 million on gasoline compared with what they paid at June prices, and they would get a $230 billion windfall if prices were to stay this low for a year." Amerikiečiai per metus sutaupys 230 milijardų dolerių. Kas praras? Šalys eksportuotojai. Kas būna, kai pinigai plūstelia į ekonomikas, aiškinti nereikia. Prasideda bumas. Ir atvirkščiai, kai pinigai išeina, prasideda stagnacija, sukauptų resursų deginimas. Paprastai tikimasi greito atšokimo, tačiau grafikai rodo atvirkščiai - viskas tik prasideda. Aišku, kainų kritimas paskatins naftos vartojimą, įmanomi atšokimai, tačiau trendas verčiasi ir apsivers. Komodų rinka išsikvėpė, tai liečia ir metalus, ir visa kita. Kas laimi? Gera darbų organizacija, know-how, kvalifikuota darbo jėga, vidinis stabilumas valstybėje. Taip pat sugebėjimas labai greitai įdiegti technologines naujoves, be gailesčio atsisakant senų taip įprastų įpročių. Kaip kad stacionarių telefonų ar benzininių variklių. Kaip popieriaus ir visų popierinių dokumentų. Ateina laikas ir popieriniams pinigams. Juodas debesis kaupiasi virš parduotuvių. Dar juodesnis - virš aptarnavimo sektoriaus, kur reikalingi tik primityvaus kalbėjimo įgūdžiai. Argi ne džiugu? Pirma technologinio šoko eilutė parašyta 2009-11-22 16:54. Praėjo tik 5 metai, ir tai, iš ko daugelis juokėsi, dabar anaiptol nekelia juoko. Ach taip, laukiu tikro NT kainų griuvimo. Ne dėl krizės, o dėl statybų technologijų pasikeitimo. Jau kai grius, tai grius. Visam laikui, o labai netolima perspektyva - nemokamas būstas. Kartonkės tikrai bus nemokamos (jei dirbi ir moki mokesčius aišku). Nebijokite, ne tokios villos tropikuose Už jas bašliuosite kaip mieli. Gali būti kažkas tokio: Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-10 22:57 #423754 1 | |
Yra tam tikrų naujienų iš Operacinių Sistemų pasaulio.
Visi naudojasi Windows, konspiratoriai klebena Linux, dizaineriai - iOS. Google Android as neskaitau pilnaverte operacine sistema. Pasirinkimo kaip matom, nedaug todėl visiškai naujos OS atsiradimas sudrebintų pasaulį. 2015 metai matyt, bus būtent tokie metai. Naujos Operacinės Sistemos pavadinimas - Carbon. Gal dar pasikeis, ne tame esmė. Esmė - kad jai reikės naujo tipo "geležies", konkrečiai bus panaudoti memristoriai. Jie turėtų pakeisti dabartinių kompiuterių RAM (atmintį) ir HDD (kietus diskus). Tuo tikimasi pasiekti didelio efektyvumo, nes nereiks stumdyti duomenis iš HDD (ar SSD) į RAM. Gamintojas - Hewlet Packard (HP). Jiems gana riesta, liko imtis inovacijų. Veikiančius produktus žada 2016 metais, o va techninį OS preview - jau kitamet. Palauksim, pažiūrėsim, gal bus proveržis. The Machine’s design includes other novel features such as optical fiber instead of copper wiring for moving data around. HP’s simulations suggest that a server built to The Machine’s blueprint could be six times more powerful than an equivalent conventional design, while using just 1.25 percent of the energy and being around 10 percent the size.
Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-12 07:59 #423967 | |
Droidas [2014-12-10 22:57]: Naujos Operacinės Sistemos pavadinimas - Carbon. Gal dar pasikeis, ne tame esmė. Čia šita? Carbon OS |
|
2014-12-12 16:42 #424070 | |
Greičiausiai kad ne. Tiesiog kažkas nukniso pavadinimą, galvoja gal paskui parduos Toj naujoj OS kiek as supratau, bus iš principo kita skaičiavimų sistema, pagrįsta ne binarine logika, o šešių būvių memristorių architektūra. Plačiau aprašyta čia Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-12 18:55 #424092 1 | |
Naftos kainų kritimas tesiasi. Brend Crude Oil tekainuoja 61.7 USD.
Jau pradedu galvoti - o ką jei būtent dabar prasidėjo pranašautas technologinis šokas? Jei tokios kainos išsilaikys, nusistovės ilgam, pasekmės bus kolosalios. Spėju, kad kainų griūtis ištiks daugelį sektorių. Ne šiaip sau 1-2% kritimas, o 50% ir daugiau. Tai bus tikras šokas, kuris sukels radikalius pokyčius visuomenės struktūroje. Nepamirštam, kad mašinų intelektas irgi laukia savo valandos. Pigi energija plius beveik nemokamas darbas - įdomus mišinys. Pridėkim nieko nekontroliuojama globalią ekonomiką, kuri vis labiau keliasi į virtualią erdvę - prognozuočiau kad netoli tas laikas, kai varpai suskambės ir bankams. Gerai jei esama tvarka prasilaikys iki 2020 m. O toliau - Kosmitai pradės periminėti valdžią. Teranų pasaulis pradeda klibėti ir griūti. Gyvenam įdomiais laikais ! Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-12 19:58 #424096 1 | |
Droidas [2014-12-12 18:55]: Naftos kainų kritimas tesiasi. Brend Crude Oil tekainuoja 61.7 USD. Jau pradedu galvoti - o ką jei būtent dabar prasidėjo pranašautas technologinis šokas? Bet ko gero didesnis technologinis progresas vyks,kai alyva kainuos daugiau kaip 250 USD. |
|
2014-12-12 22:18 #424118 1 | |
Yra tokia teorija, kad jei didės naftos kaina, visi bus suinteresuoti ieškoti išeities ir kurti naujas technologijas kurios pakeis naftą.
Iš dalies tai tiesa, skalūnų dujos/nafta būtent tokio progreso pavyzdys. Bet plačiąja prasme aukščiau bambos neiššoksi - technologijos turi priaugti iki tam tikro lygio, negali iš oro sukurti kažko revoliucinio, tam reikia labai plataus industrijos potencialo. Atpigus energijai, bus galima dalį sutaupytų lėšų mesti kitur - kad ir kelių infrastruktūros pritaikymui save vairuojantiems automobiliams. Ar subankrutuos saulės elektrinės ir elektromobilių gamintojai? Manau kad jau niekas nesustabdys įsibėgėjančio traukinio. Dar neaišku, kiek tos kainos kris ir ar neatšoks lygiai taip pat greitai, kaip nukrito. Mano nuomone, esmė daugiau miniatiūrizacijoje ir skaitmenizacijoje. Mažėja krovinių gabaritai, žmonėms vis mažiau reikia važinėti kasdien į darbą, verslo susitikimai įmanomi virtualioje erdvėje, ir tt. Kas bus lygiai tokiu laiku po metų, niekas nežino, juolab po 30 metų. Stipriai keisis būstai ir jų energijos suvartojimas. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-13 18:37 #424195 4 | |
Yra svarbių žinių, kurios greičiausiai turės didelę įtaką visai žmonijai, konkrečiai - transportui ir su juo susijusiai naftos pramonei.
Naftos kainos krenta, ir tam yra rimtų priežasčių. Viename iš interviu Carlos Ghosn, kuris yra Renault-Nissan CEO (A chief executive officer, arba vadovas lietuviškai) netyčia išpliurpė vieną didelę paslaptį. Kaip žinom, Nissan Leaf yra lyderiai gamyboje ir pardavimuose elektromobilių už prieinamą kainą. Nissan Leaf pardavimai 2014 metais išaugo 20%, nekalbant apie kitus modelius kaip Renault Zoe. Tai ką gi jis pasakė? Ogi štai ką: The revelation came on a late-night airing of Tokyo Business News Channel where Ghosn was pressed by the host on what Nissan is going to do. Host: Is Nissan working on new batteries? Ghosn: “Yes.” Host: Can you tell us more? Ghosn: “No.” Host: Will the range double? Ghosn: “Yes.” Host: That means more than 400 kilometers? Ghosn: “Yes.” Nei daug nei mažai - Renault-Nissan jau turi veikiančias elektromobilio baterijas, kurių resursas 400 km - lygiai dvigubai negu dabar. Svarbiausia, kad už normalią kainą. Dabar pagalvojam apie pasekmes. 400 KM vienu pakrovimu - tai garantuotas nuvažiavimas nuo Vilniaus iki Klaipėdos ar Palangos. Man asmeniškai daugiau ir nereikia. Turint omeny, kad reikalui esant 80% baterijų galima pakrauti per 30 min. (greito pakrovimo stotelėse) - atstumo problema išspręsta. Pridėkim galimybę pakrauti baterijas pačiu pigiausiu laiku, galimybę važinėti autobusams skirta juosta, pigesnį draudimą ir kitas privilegijas - daug kas rimtai svarstys pakeisti benzininį automobilį į EV. O jei turi namie fotovoltines baterijas - važinėjimas galima skaityti - nemokamas. Tokie va reikalai. Naftos baronai jaučia pabaigą, todėl stumia naftą dvigubai pigiau, tikėdamiesi nors kažkiek pristabdyti progresą. Pabaigai - dar vienas didelis pliusas. Šrengti pakrovimo stotelis elektromobiliams yra labai pigu. An analysis by the National Renewable Energy Laboratory put the cost of upgrading one service station to dispense hydrogen at $2.5 million. By comparison, EVs can be charged at home or work; a typical home EV charger costs less than $2,000 installed. In the United States, there are more than 8,800 public charging stations, compared with 13 hydrogen stations. 2000 doleriu prieš 2.5 milijono dolerių, jei įrenginėji vandenilio degalinę. Belieka laukti elektromobilių ir su jais susijusios infrastruktūros bumo. Bitcoin accepted here - 1JjA1x5CgANZAvBWxyUChtys8Ebp9toVsY
www.sintagon.com alus, pliusas music intel samsung LG_Electronics |
|
2014-12-27 23:39 #425578 | |
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/a-cekuolis-pirmas-dideles-audros-griaustinis.d?id=66226938
Gal Cekuolis skaite Droido tema? |
|
2014-12-27 23:47 #425579 | |
Droidas,
aš turiu insaido, kad bent jau artiniausiu metu elektromobilių pergalė ir vienvaldystė nenusimato. Mat naftos degalų vietą palaipsniui užims sintetiniai degalai, kurie bus deginami beveik įprastos konstrukcijos vidaus degimo varikliuose. vienu žodžiu, kaimynų senukas pranas kaip važinėjo su Audi 100 su dujine įranga, taip ir važinės, tik į baką ir balioną pils atitinkamai sintetinį benziną ir dujas. O jo sūnus marius - tas, kur amžinai su treningais, savo klederą BMW birzgins sintetiniu dyzeliu. Gerai bent tai, kad sintetinis galbūt mažiau dūmija. Kai kam vis dar nedašyla, kad labiausiai gyvybingos ir konkurencingos yra esamą infrastruktūrą naudojančios inovacijos, o ne visiški naujadarai. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2014-12-28 00:35 #425581 | |
Hibridiniai automobiliai nera naujadarai.
|
|
2014-12-28 11:31 #425593 | |
Hibridinis automobilis - elektromobilis su ramentais. Ką ten su ramentais - tai tiesiog visiškai neįgalus elektromobilis, invalidas vienžo.
1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2014-12-28 11:41 #425595 | |
Stipri pas jus nuomone
|
|
2014-12-28 12:01 #425598 | |
Patinka man šitas avtopromas
Fight like ukrainians
|
|
2014-12-28 12:13 #425600 | |
Mano mintys apie elektromobilius.
Elektromobilis bus konkurencingas tik tada, kai akumuliatorius bus įmanoma pakrauti per tokį pat ar trumpesnį laiką negu pripildyti automobilio su vidaus degimo varikliu baką. Kol šito nėra, elektromobilis yra tik žaislas. Labai norėčiau kokiam elektromobilio entuziastui duoti tokią praktinę užduotį: darbo dienos bėgyje, sausio pabaigoje, iš Klaipėdos nuvažiuoti į Vilnių, sutvarkyti reikalus ir tą pačią dieną grįžti i Klaipėdą... Taip ir vaikštau Paskutinis mamutas Tarp žmonių. |
|
2014-12-28 13:12 #425601 | |
Na jei niekas nevystys technologiju, tai jos ir neatsiras per diena. Viskas vyksta po truputi.
Pigesniu auto nuvaziuojamas atstumas tikrai mazas, bet jei tesla nuvaziuoja 480km, manau tikrai pakankama. uztektu kad degalinese atsirastu ikrovimo stoteles. galbut hibridiniai auto yra tas pereinamasis variantas? Toyota prius plugin? o jei dar mokslininkai padidintu akumuliatoriu talpa! |
|
2014-12-28 13:32 #425602 | |
Hitleris prieškariu turėjau jau beveik gatavą sintetinį kurą. 5-ąjame, 6-ąjame ir 7-ąjame praeito amžiaus dešimtmečiais taip pat buvo sukurta ne viena gyvybinga sintetinio kuro formulė. Kažką savo išradę turėjo JAV, VFR, garantuotai Prancūzija. Tam tikri projektai vyko TSRS, Liaudies Lenkijoje, Vengrijoje. Sintetinių degalų formulių jau kone pusšimtį metų pilni mokslo populiarinimo žurnalai a la Iliustruotasis mokslas, Jaunasis technikas ir pan. Tik kur visa tai? Aš beveik žinau - įslaptinta naftą eksportuojančių valstybių seifuose (kalbant apie valstybinius projektus) arba perpirkta patentų lygmenyje naftos korporacijų.
Jeigu netikite, tai su sintetiniu kuru yra taip pat kaip su elektroninėmis knygomis - patentus išsipirko kažkuris iš pasaulinių top 10 popieriaus gigantų ir neleidžia gaminti didesnių elektroninių knygų. Už A4 formato knygą plėšia kosminio dydžio licencijas. Vat todėl nėra nei normalių skaityklių, nei elektroninių sąsiuvinių. Elektroninės gaidos - taipogi tabu. Dėl tos pačios priežasties. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2014-12-28 13:42 #425604 | |
Mariau_, mano užduotyje raktiniai žodžiai buvo
...darbo dienos bėgyje, sausio pabaigoje... Reikia nuvažiuoti +600 km su įjungtomis šviesomis ir su neblogai dirbančia salono klimato kontrole. Hibridinis variantas kur kas artimiau tiesos šiame technologijų išsivystymo etape. Taip, technologijos vystosi. Bet elektrinis variklis bus konkurencingas tik su autonominio generatoriaus pagalba. Akumuliatorius kol kas yra veikiančio maketo bandymas. Ir labai abejoju, kad akumuliatorius, kaip energijos šaltinis, kada nors bus automobilio kuro bako tūrio su tokiu pat energetiniu užtaisu. Plius, kaip jau minėjau, energijos papildymo laikas. Teslos stotelės su akumuliatorių bloko keitimu yra šioks toks kompromisinis variantas. Bet šitą infrastruktūrą sukurti ir pakeisti degalinių tinklą akumuliatorių keitimo tinklu reikės ne vieno dešimtmečio. Jau labiau tikiu mažagabaritinių autonominių generatorių atsiradimu, nei degalinių tinklo pakeitimu akumuliatorių keitimo stotelėmis. Taip ir vaikštau Paskutinis mamutas Tarp žmonių. |
|
2014-12-28 13:57 #425606 | |
Nusiperkat Tesla-S, lupat tuos vidurius lauk, statot šitą
Fight like ukrainians
|