Autorius | Žinutė |
2011-04-04 22:03 #187698 | |
Va va, norėjau sukritikuoti maxas komentarą, bet kaip matau pats pasitaisė. Suomijos-Vokietijos linija neveikia jau trečias mėnuo, tačiau tai netrukdė sausį ir vasarį demonstruoti augančius keleivių srautus. Be to šis maršrutas sudaro nykstamai mažą bendrų srautų dalį- mažiau kaip 1%! Todėl keleivių srauto mažėjimo priežasčių reikėtų ieškoti kitur. O pagrindinę maxas paminėjo- palyginamoji bazė labai aukšta. Taigi nerimauti akcininkams dėl šios statistikos dar nereikėtų. Kur kas didesnį nerimą jiems turėtų kelti į dangų kylančios naftos kainos, kurios nepanašu jos artmiausiu metu ženkliai koreguosis ir tai gali turėti labai neigiamą poveikį bendrovės sąnaudoms ir pelningumui.
|
|
2011-04-05 11:48 #187792 1 | |
Del islandu vulkano - savaites neskraidymai buvo balandzio menesi, tai prie sios statistikos kaip ir ne prie ko..
|
|
2011-04-11 16:47 #189137 | |
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&news_id=248144
kokios rekomendacijos po ataskaitos pirkti-parduoti? |
|
2011-04-11 17:22 #189148 | |
Rezultatus vertinčiau neutraliai. Galvojau dėl kylančios naftos kainos bus liūdnesni popieriai su pelningumu, bet bendrovei pavyko išlaikyti santykinai neblogą tiek gross, tiek ebitda pelningumą. Aišku lyginant su Q1 jie prastesni, tačiau tai sezoninis verslas ir reikėtų lyginti su pernai metais, su kuriais lyginant jie geresni, ir maždaug proporcingai. Taigi su pelno ataskaitą viskas normos ribose, tačiau žiūrint į balansą apima liūdesys- didžiulės skolos, kurios bendrovę slegia jau kelinti metai nei krust iš vietos. Kita vertus, atrodo vadovybė ir nenusiteikusi tas skolas ženkliai mažinti. Paskutinės ataskaitos komentaruose perskaičiau, kad vadovybė išsikėlus tikslą susimažinti įsipareigojimus iki 5xEBITDA ir iki 60% turto vertės, kas būtų maždaug 800-1000mln. Šiai dienai įsiskolinimai siekia 1163mln.
Apibendrinant- šie rezultatai neturėtų pakeisti ankstesnių investuotojų lūkesčių ir investavimo į TAL strategijos. Kalbant rekomendacijų terminais- HOLD. Nors pats asmeniškai manau, kad TAL truputį pervertinta- turint galvoje skolas, P/E per aukštas. |
|
2011-04-20 12:40 #191045 | |
Manau laikas prisiminti TAL ir ką apie juos kalba LHV:
The improved fundamental outlook and better economic situation in the Baltic and Nordic countries have motivated us to upgrade our view of Tallink. Decent positive passenger growth, rising onboard spending and increasing cargo volumes are likely to support Tallink’s financial growth. We see Tallink share fair value range at EUR 1.05-1.15. Therefore we upgrade our recommendation for Tallink from Neutral to Buy. |
|
2011-04-29 11:09 #192652 | |
Neprastas judesys šian TAL pozicijoje EVL vs. YHI. Akcija, panašu, jau apčiuopė tam tikrą dugną ir dabar turi daugiau šansų kilt nei krist.
|
|
2011-05-04 10:38 #193514 1 | |
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=451868&messageId=549555 visai neblogai,lyginant su mėnesiu,kurio rezultatus nemažai pagerino islandijos ugnikalnis
|
|
2011-05-10 09:33 #194472 | |
Tallink (Buy) increases market share on Tallinn-Helsinki route. The figures of the Port of Tallinn showed the 7.8% increase to 1.35m passengers on the route during the January-March period. As Tallink showed 13.7% increase on the route, its market share increased from 61.8% a year ago to 65.2% in Q1/2011. Also notable is that the competition carried less passengers than a year ago (-1.9% y-o-y).
|
|
2011-07-06 08:41 #203707 | |
Na, nepelnytai uzmetem, turbut, mes cia akcijele Su tokia apyvarta up Cia gi lietuviskas teo! Gal gi sujudes rimciau dabar ji ir jos turintiems papildys skaiciukus saskaitose?
|
|
2011-07-06 10:02 #203717 | |
Bendrovė šiandien paskelbė, kad birželį gabeno 900.149 keleivius – beveik 10% daugiau nei pernai atitinkamą mėnesį. Gabentų automobilių kiekis šiuos laikotarpiu išaugo 8%, iki 114.056, o sunkvežimių ir priekabų – 4%, iki 24.357.
„Swedbank Markets“ tokius rezultatus įvertino kaip „puikią vasaros pradžią“ ir padidino tikslinę įmonės akcijų kainą nuo 0,9 iki 1 EUR. Rekomendacija nuo „didinti akcijų svorį portfelyje“ pagerinta iki akcijas „pirkti“. Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2011-07-15 09:52 #205456 | |
TAL skelbia Q3 rezus, kurie iš pirmo žvilgsnio liūdni. Kaip ir prognozavau prieš kokį pusmetį, augančios kuro kainos bus didelis akmuo po kaklu TAL pelningumui. Per šį ketvirtį papildomus 7,3mln nuostolio įvarė. O ir keleivių srautų augimu pasigirti jau nebegali- per ketvirtį pervežta -2,9% mažiau keleivių nei prieš metus. Vienu žodžiu dar ilgai šitas plūduras plauks gerokai paskendęs, o generuojamų milžiniškų pinigų srautų vos užteks galą su galu sudurti. Nereikia pamiršti, kad paskolų grąžinimo atidėjimo terminams atėjus į pabaigą bus dar vienas galvos skausmas dėl likvidumo. Nepanašu kad iki to laiko spės grynųjų normaliai susirinkti, apie ką byloja ir -24% ebitda kritimas
--------- However, the increase in the revenue in the third quarter did not outperform the increase in the costs and the Group’s earnings were lower than year ago. The largest impact to the cost development came from the increased fuel price. The Group’s ship fuel is priced in relation to the market price of 1% Fuel Oil. On average the fuel oil price in the third quarter was 33% higher than last year. https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=461951&messageId=562812 |
|
2011-10-17 16:22 #222606 | |
TAL davė gerą startą, tikėkimės ir kitos įmonės nepaves https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=473697&messageId=578319
|
|
2011-10-17 17:23 #222621 | |
Na tikrai neblogi rezultatai. Pelningumą išlaikė neblogą ir skolas toliau mažinasi. Be to reikia turėti galvoje, kad šiuos finansinius metus gana aukštos kuro kainos buvo. Per metus kurui TAl išleido 138mln, tai jeigu naftos kaina ateityje išsilaikys dabartiniame lygyje, vien šioje vietoje dar šveičiasi 15-20 mln papildomas pelnas. Po metinių rezų P/E siekia ~10, o P/S 0,5 t.y. normos ribose.
|
|
2011-10-31 16:04 #225370 | |
2011-10-31 18:58 #225401 | |
ambicingas planas sumažinti skolas iki nulio per ateinančius 9 metus
CASH 50%; DBPK:DE; VOOL.DE; LYQL:DE; BX4.
Esi KTU bendruomenės narys? Prisidėk prie mūsų! https://www.facebook.com/investuoju |
|
2011-11-03 15:29 #225997 | |
2012-05-17 09:00 #275744 | |
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Tallink Group“ pajamos augo 5,8%, iki 193,8 mln. EUR, pelnas, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) sumenko 9,2%, iki 10,2 mln. EUR, palyginti su tuo pačiu metu pernai. Grynasis bendrovės nuostolis siekė 18,95 mln. EUR, arba 10,5% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
|
|
2012-06-14 10:19 #282109 | |
žiūriu TAL rezultatai puikūs, bet jie nei karto nemokėjo divų. Gal kas žinote priežastis?
altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
2012-06-14 10:51 #282125 | |
gal priezastis tame, kad jie turi 940mEUR skolu ir Debt to Ebitda yra 5,5. tai jeigu ju Ebitda artimiausiu metu nepadvigubes, tai dividendu nebus dar kokius 3-5 metus
|
|
2012-06-14 14:50 #282219 | |
o iskur tu radai 940mln skolu? jei is ataskaitos, gal gali puslapi pasakyti (nes as radau tik prekybines skolas 94, o ne 940)?
altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |