Autorius | Žinutė |
2011-02-07 13:44 #174840 | |
Kas bus ? Tas, kas buvo 2009 m. - kainos krito:
http://www.marketnews.lt/komentaras/ab_rokiskio_suris_grupes_pardavimai_prekybos_dienos_komentaras "Pavyzdžiui, Lietuvoje parduodamo „Gouda" sūrio kaina rugpjūtį buvo žemesnė apie 20 proc. nei prieš metus. ES rinkose realizuojamos pieno produkcijos kainos buvo smukusios apie 30 proc., tad nenuostabu, kad pardavimų kritimas gan ženklus." ПТН ПНХ
Не знали наши мамы, Не знали наши папы, Что люди из России Сделаны из ваты. |
|
2011-02-09 07:42 #175284 | |
dar kart apie kasos aparatus
Naudos iš šios naujovės pardavėjas taip pat sako matąs nedaug: „Kai turi kasos aparatą, reikia ir PVM mokėti, o tai reiškia, kad visos mėsos kainos didės 21 proc. Nesąmonė, kad mes slepiame mokesčius. Čia, matyt, kažkokiai firmai reikia parduoti kasos aparatus, todėl ir verčia mus juos pirkti. Jos nuomone, šalia svarstyklių atsiradus kasos aparatui teks samdyti dar vieną žmogų, kad vienas svertų, o kitas čekį išmuštų dar vienas perliukas: Aš, kaip katalikas, galiu pasakyti, kad turguje nėra buvę kontrabandinės mėsos Nemanau kad šis atvejis vienintelis Lietuvoje
|
|
2011-02-09 08:22 #175289 | |
pagrindine mintis: (arba kita barikadu puse) Valstybinės mokesčių inspekcijos Viešųjų ryšių skyriaus vedėjas Darius Buta DELFI sakė, kad kol kas oficialiai įregistruotas vienas turgaus prekeivio pirktas kasos aparatas. Tiesa, kompensacijos pirkėjas kol kas nepaprašė, tačiau ir kompensavimo taisyklės dar nepatvirtintos. Tai žadama padaryti artimiausiu metu. Valdzia, kaip visada, pirma i bala, o po to galvosim, gal jus isleisim, o gaLL ir nea ... |
|
2011-02-09 08:45 #175297 | |
VMI parengė Kasos aparatų įsigijimo išlaidų kompensavimo gyventojams taisyklių projektą
2011 m. vasario 2 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, kad parengė ir viešai paskelbė Kasos aparatų įsigijimo išlaidų kompensavimo gyventojams taisyklių (toliau – Taisyklės) projektą, kad gyventojai ir organizacijos galėtų pateikti pastabas bei pasiūlymus. Taisyklės išsiųstos derinti Lietuvos smulkiųjų verslininkų ir prekybininkų asociacijai, Lietuvos prekyvietės ir turgavietės asociacijai, Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarybai, Programos Leader ir žemdirbių mokymo metodikos centrui.
|
|
2011-02-09 08:51 #175301 | |
Kas pasiraso uz kasos aparatus :
Praėjusią savaitę 11 įtakingiausių žemdirbių visuomeninių organizacijų – Žemės ūkio rūmų, Ūkininkų, Šeimos ūkininkų, Žemės savininkų sąjungų, Paukštininkystės, Kiaulių augintojų, Žemės ūkio bendrovių, Mėsos perdirbėjų, Grūdų perdirbėjų, Daržovių augintojų asociacijų ir Žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ – vadovai išreiškė pritarimą kasos aparatų įvedimui turgavietėse. o kas spres NAUDOJIMA: Taisyklės išsiųstos derinti Lietuvos smulkiųjų verslininkų ir prekybininkų asociacijai, Lietuvos prekyvietės ir turgavietės asociacijai, Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarybai, Programos Leader ir žemdirbių mokymo metodikos centrui. p.s. Ar neatrodo: "skaldyk ir valdyk" taktika ? Ar neatrodo, kad yra pasirinkti LOJALUS aparatu ivedimui juridiniai veikejai ? |
|
2011-02-09 09:17 #175309 2 | |
Vall2 kodėl nusprendei, kad NAUDOJIMĄ spręs kažkokios tai lojalios asociacijos?.
VMI dokumento derinti su niekuo neprivalo. TAIS sistemoje aš neradau derinimui priskirtų institucijų. Jie projektą išsiuntė pastaboms (ne derinimui, kaip tai suprantama teisėkūros taisyklėse). copy/paste iš lydraščio: Savo pastabas ir pasiūlymus prašome pateikti esant galimybei skubos tvarka, ne vėliau kaip iki 2011-02-07 Skirtumas tik tas, kad vieniems išsiuntė oficialiai raštu, likusiems per informacinį pranešimą nurodė, kur toks dokumentas padėtas. Į visų pastabas dokumento rengėjas privalo atsakyti. „Jeigu akcijos yra pigios, tuomet perkame, na o jeigu jos yra brangios, tuomet neperkame“ – Warren Buffett.
|
|
2011-02-09 10:38 #175349 | |
Va todel ir gaunasi ...
kai jau nieko nebesugebi, eini tikrinti kitu darba, o kai jau ir tikrinti nebesigauna - eini mokyti kitu kaip dirbti. perfrazavus, kai xebra nusipirks kasos aparata, gaus kompensacija, ir po savaites uzdarys imone, garsiai zviegsim - APGAVO, mes ne taip galvojom. Aisku, cia teorine mano mintis, kuri nebutinai bus taip ir ivykdyta, taciau mintis tame, kad verslas ir norintieji valgyti atras spragu, kurios gal bus bus netgi specialiai paliktos, kad vel valdziai ir baudziamosioms instancijoms gryzti atgal, ir vel spresti ka daryti: siandien kasos aparatai PRIVALOMI maistui, ryt bus - "apatiniam trikotazui", poryt - automobiliu prekeiviams. Mastant toliau: atsirado daugiau darbo tikrintojams, teks tikrinanciosioms instancijoms priimti daugiau darbuotoju, ir baijka: "didelis triuksmas" del ko ivedami kasos aparatai - pensiju didinimui - babkes nubegs "tikrintojams". |
|
2011-02-09 16:35 #175472 1 | |
siaipzvejys [2011-01-18 20:21]: - kodėl negalima konfiskuotą kontrabandą (alkoholį, rūkalus, plataus vartojimo pramones prekes ir panašiai, žinoma išskyrus narkotikus, ginklus ir t.t) ne sunaikinti, kaip tai daroma iki šiol, bet parduoti aukcione legalioms prekybos bendrovėms 20-30 procentų žemesnėmis už rinkos kainomis (kad šios bendrovės galėtų legaliai uždirbti ir sumokėti pagal įstatymus priklausančius mokesčius), gautus pinigus pervedant į valstybės biudžetą ir teisėsaugos pareigūnų premijavimo fondus? Juk konfiskuotas autopriemones pardavinėja. Judam link tikslo, tik labai lėtai, bet svarbiausia judam. Kiekvienas pareigūnas, prisidėjęs prie kontrabandininkų išaiškinimo, prekių sualikymo galės tikėtis iki keturių savo vidutinių darbo užmokesčių premijos, jei statute nenumatyta kitaip. http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/pareigunai-papildomai-gales-uzsidirbti-efektyviai-kovodami-su-kontrabanda.d?id=41827593 Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2011-02-09 17:25 #175483 1 | |
„Ne paslaptis, kad Lietuvoje darbo jėgos apmokestinimas yra vienas didžiausių Europos Sąjungoje, darbdaviui yra daug naudingiau nemokėti oficialaus atlyginimo, o mokėti „vokelį“. Mes žinome, kad šešėlyje dabar yra apie 30 proc. visos ekonomikos. Kas įdomiausia, mūsų žiniomis, didžiausias šešėlis yra smulkiajame versle. Kas galėtų paneigti, kad smulkusis verslas nenori ištraukti tų šešėlinių pinigų ir nenori mokėti oficialių darbo užmokesčių“, – teigė konfederacijos pirmininkas.
http://verslas.delfi.lt/business/acerniauskas-klausimas-del-minimalios-algos-didinimo-vilkinamas.d?id=41832269 Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2011-02-09 22:05 #175564 2 | |
„Kai Lietuva iš 800 litų algos gaunančio žmogaus dar drįsta nuskaityti per šimtą litų mokesčių, po kurių jam lieka 672 litai, galima teigti, jog šita valstybė yra pasmerkta. Visi puikiai suprantame, kad už tokius pinigus pragyventi neišeina. Vadinasi, visi užmerkiame akis ir vaidiname, kad iš jų gyvenama. Taip sukuriame tvarką, kuri stumia žmogų vogti“, – teigia A. Maldeikienė.
http://www.fin-dir.lt/naujienos/0/97 Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2011-02-10 11:02 #175623 | |
siaipzvejys [2011-02-09 16:35]: Judam link tikslo, tik labai lėtai, bet svarbiausia judam. Kiekvienas pareigūnas, prisidėjęs prie kontrabandininkų išaiškinimo, prekių sualikymo galės tikėtis O idomu, kiek pareigunas gali tiketis del NEišaiškinimo ? čia pagal: prisipažinimas bausmę sumažina, tačiau neprisipažinus - ... |
|
2011-02-10 18:30 #175754 | |
Gal nelabai i tema, bet shiandien per telika pasake,kad ivertinimas ar Valdovu Rumu statybos metu buvo grobstoma kainuotu ~2 mln.lt. Butu juokinga, jeigu nebutu graudu.. O.Benderiu valstybe..
Į sveikatą..
|
|
2011-02-11 11:21 #175935 3 | |
„Žmonės vargsta, ypač jeigu turi vaikų. Skurdo riba Lietuvoje yra 831 Lt vienam suaugusiajam, o štai žmogus, gaudamas 680 Lt minimalią algą po mokesčių, neturi perspektyvos normaliai gyventi“
http://verslas.delfi.lt/business/nakmenes-gyventoja-oriai-pragyventi-reiketu-2-3-tukstanciu.d?id=41879997 Vakar žiūrėjau šią laidą ir norėčiau pasidalinti mintimis. Šiandien dėl didelio nedarbo, netolygaus darbo vietų išsidėstymo (koncentracijos), neišvystyto paslaugų sektoriaus ir stipraus stambaus verslo ir monopolijų lobizmo, bei silpno smulkaus verslo, bei susiskaldžiusių profsąjungų , mes turime tai, kad namų ūkio pajamos yra žiauriai mažos, net dirbant dviem jų nariams. Iš šių pajamų apmokėjus už importuojamus išteklius, bei jų logistiką „pasaulinėmis ir „monopolinėmis“ kainomis“, namų ūkiams nebeužtenka išgyventi Lietuvoje oriai. Išvystyta namų ūkiuose savitarna, bei mažas poreikis paslaugoms, tai pasekmė - mažų namų ūkio pajamų. Esant šiandien rinkoje algų defliacijai, bei akcizinių prekių kainų infliacijai paslaugų sektorius neturi galimybės vystytis. Ką parodo jų sumažėjusias apyvartos. Sumažėjęs jų pelningumas, nebūtinai yra 100% įtakojamas mažų namų ūkio pajamų, nes smulkusis verslas dar nemoka kurti pridėtinės vertės, išlaikyti ir auginti kokybės, dažniausiai konkuruoja tik paslaugos Kaina. Žinoma prie nesivystymo paslaugų įvairovės, jų kokybės prisideda ir tai, kad nėra pastovumo mokesčiuose, įskiepijamos įvairiausios fobijos, žmonių menkas finansinis raštingumas, bei verslumas. Namų ūkiai ir smulkusis verslas, dažniausiai tai sprendžia optimizuodami mokesčius t.y. patraukdami net iki 40 procentų savo pajamų į šešėlį. Kaip jūs spręstumėte šią problemą arba kokie būtų jūsų pasiūlymai, jei jūs būtumėte vyriausybės vadovu? Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2011-02-11 11:33 #175942 | |
na, argumentai juokingi mazu maziausiai del to jie ir spyriojas, jog kontrabanda gyvena tenais ;)
|
|
2011-02-11 11:37 #175945 1 | |
Kad lietuviai nelabai verslūs, per mažai gyvnename prie rinkos ekonomikos. Pirmiausia, reikia šviesti žmones verslumo klausimu. Atlikti analizę, įvertinti kokių pasalaugų reikia rinkai.
Manau, kad skatinti užsiimti verslu reikia tokiomis priemonėmis kaip mokesčių sumažinimas arba atleidimas nuo mokesčių pardedančiam verslininkui. Reikia žmones įtikinti, kad pradėti verslą jiems apsimokės. Aišku problemos turbūt gilesnės, bet man kaip eiliniam litovcui taip atrodo. |
|
2011-02-11 16:24 #176012 | |
siaipzvejys Kaip jūs spręstumėte šią problemą arba kokie būtų jūsų pasiūlymai, jei jūs būtumėte vyriausybės vadovu? Ilgalaikei perspektyvai: 1. Ivesti darbdavio-darbuotojo kursa vidurinese mokyklose 11-12 klasese su 1 (2) savaitine pamoka. tikslas: ismokti suvokti kuo jie skiriasi, ismokti teisingai apskaiciuoti atlyginimus. (cia kad tevams paaiskintu) istatymine baze, reglamentai ir etc. Sausa, bet .... matematikos logaritmai yra panasu. 2. Sujungti Sodros ir VMI "aiskintojus" telefonu po viena veliava, ivesti personaline atsakomybe aiskintojui. 3. Panaikinti Registru centre esancia info apie imone ir akcininka. (dabar uz 20 Lt galima nusipirkti info iki ... akcininko batu numerio) 4. Kreiptis i seima su pasiulymu palikti 2-4 imoniu formas: (individuali, AB, VŠĮ, kolūkis). cia ideja tame, kad svarstom metus laiko UAB'a su 1000 Lt istatiniu, kol gale galu nusprendziam - nesamone, automate palikus nedaug imoniu formu butu galima supaprastinti istatymine baze. Bet kokie mokestiniai pakitimai GALIMI tik karta metuose ir isigalioja nuo sausio 1 d. ir ĮSTATYMAI atbuline TVARKA negalioja. Ideja tame, kad gal nebebus nesamoniu, kai per menesi kardinaliai keiciasi mokesciai, ypac po "langu padauzymo". 5. Nustoti tauksti nesamones apie daugiaauksciu renovacija. Nera, nebus ir niekada nebus DAROMA per prievarta. Cia ideja tame, kad zmones moka skaiciuoti pinigus, ypac savo - jei renovacija apsimoketu, RUBICON ir City-servise jau senai situo uzsiimtu ... Trumpalaikiems: 1. Panaikinti pelno mokesti reinvestuojamam kapitalui. 2. Panaikinti pelno mokesti imonei su 0,5 mln. apyvarta. Arba 50 000 pelno neapmokestinama. 3. Dividendus apmokestinti diferencijuotai: 10-20%. t.y. pirmus 50 000 dividendinius apmokestinti 10%, auksciau -> 20 % |
|
2011-02-11 16:33 #176018 | |
>>>3. Panaikinti Registru centre esancia info apie imone ir akcininka. (dabar uz 20 Lt galima nusipirkti info iki ... akcininko batu numerio)
O kodėl reikia šia informaciją paslepti? Ar tam kad nebūtų galima sužinoti kokių įmonių akcininkais yra valdžiažmogiai? Atvirkščiai, informacija apie akcininkus turi būti vieša. |
|
2011-02-11 16:51 #176020 | |
Arba kurios imones susijusios per akcininkus, kur kieno koks interesas ir t.t. ir pan.
|
|
2011-02-11 17:45 #176032 2 | |
Norint ištraukti smulkųjį verslą iš šešėlio ir jį išauginti, reikia deramai jį atstovauti įstatymus leidžiančiuose ir vykdančiuose institucijose. Manau, kad nepaslaptins, kad SVV asociacijos yra finansiškai labai silpnos. Nes jų nariai labai dažnai „miršta“ neatlaikę konkurencijos ir/ar nelabai išgali šias organizacijas išlaikyti tinkamo lygio. Esant tik „idėjinėm“ asociacijomis, dažniausiai sugeba tik „atsistoti ant bačkos“ ir rėžti kalbą, kurią dažniausiai niekas realiai negirdi ...
Jei jau valstybė remia politines partijas, tai kodėl negali paremti ir SVV asociacijų. Mano siūlymas 50/50. Jei skiriam iki 6,3 mln. litų politinėm partijom per metus, tai ir SVV asociacijom skirkim tiek pat. Jei valstybė neišgali, tada tuos 6,3 mln. litų dalinkim pusiau. Politinėms partijoms skirti tik pusę pinigų, o likusią pinigų sumą skirti SVV asociacijoms, priklausomai nuo narių skaičiaus, bei iš pačių narių gaunamų nario mokesčio. Kuo didesnis narių skaičius ir kuo daugiau prisideda nariai, tuo daugiau gauna ir iš valstybės. Šiuos pinigus asociacijos negalėtų pravalgyti savo reikmėms, bet iš jų galėtų samdyti profesionalius vadybininkus, apmokėti lobistus, teisininkus ir panašiai. Juk turėdami stiprų smulkųjį verslą, šiandien su šeimos nariais ir draugais bendrautumėme kavinėse, o ne per skypą... Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|
|
2011-02-11 18:12 #176038 1 | |
Normaliai konkuruojantis verslas negali lengvai pakelti kainą už savo paslaugas ir/ar prekes. Augant paslaugų ir prekių savikainoms, bet neaugant jų pardavimo apimčiai, bei kainai – verslas yra priverstas mažinti savikainos sudedamąsias dalis. Lengviausia sumažinti, kai tokia bedarbystė ir situacija rinkoje, tai algas ir mokesčius. Jei grupė įmonių dirbančių tame pačiame sektoriuje patraukia dalį algų ir mokesčių į šešėlį, neišvengiamai ir likusios įmonės privalės tai padaryti. Kitaip joms teks trauktis iš esamų pozicijų. Vartotojai visada pirkdami prekes ir/ar paslaugas, stengsis tai padaryti racionaliausiai. Tikėtis kitaip yra beprasmiška.
Mes jau žinome, kad nei darbo inspekcija, nei VMI, nei Sodra, nei dar kas nelabai gali rimtai atstovauti darbuotojui, kad jis turėtu apylyges teises, tardamasis su darbdaviu. Tai turėtų daryti profsąjungos. O jos pas mus yra „skystos“. Ar Kubilius taip lengvai galėtų Prancūzijoje „dergtis“ su naktiniais mokesčiais? Tai reikia spręsti... Norint išvystyti ir padaryti stiprias profsąjungas, reikalingi pinigai. Vien profsąjungų nariai su savo nario mokesčiais, to nepatrauks. Pinigai į jas turėtų ateiti iš kiekvieno dirbančio, bedarbio ir žinoma darbdavio. Juk PSD mokam visi. Ir daugelis, net po kelis kartus. Nors daugybė jį mokančių, jokios naudos iš to neturi. Jei valstybė sau leidžia tokį mokestį turėti, tai kodėl negali būti toks pat mokestis profsąjungoms? Esant finansiškai stipriom profsąjungom, manau didžia dalimi išsispręstų ir algų mokėjimas vokeliuose, gyventojų pajamų dydis, situacija darbo rinkoje, rinkos pusiausvyra, vartotojų gyvenimo lygis... Vienas procentas pasaulio gyventojų valdo beveik pusę jo turto, nuolatos pasitikrinu kurioje aš dar pusėje ...
|