Kaip optimizuoti verslą ne tik paieškos sistemoms, o klientams

» Dienoraščiai » ebtm
Autorius: ebtm Atnaujintas: 2016-02-04 Komentarai: (0) Kartai: 3588
Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.
Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Verslo atstovai pasakoja apie save, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.
Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.
Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.
Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į jūsų verslo klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.
Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:
1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dali informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.
2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.
3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta“ apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.
4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.
5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.
6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.
7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.

Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.
 
Dar nėra komentarų