A.Falkengren: „Verslą pradedančios finansinių technologijų įmonės daug dalykų daro gerai“

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: SEB bankas Data: 2016-04-15 12:13 Komentarai: (0)
„Šiandieninėje bankininkystėje svarbu turėti finansinių išteklių ir būti pasiruošusiems technologijų plėtros pokyčiams“, – sakė SEB grupės prezidentė Annika Falkengren Taline vykusiame renginyje „Baltic Business Summit 2016“, skirtame Baltijos šalių didelėms įmonėms.

Pasak A. Falkengren, bankininkystėje svarbus dėmesys turi būti skiriamas keturiems dalykams: pirma, reikia žinoti, kas yra klientai ir kokie jų poreikiai. Antra, konkurentus įvertinti kur kas plačiau – ne tik kitus bankus, bet ir verslą pradedančias įmones. Trečia, technologijos, kurios bus taikomos ateityje, ir ketvirta, reguliavimai, kurių reikia norint užtikrinti bankų sektoriaus saugumą.

Kalbėdama apie ekonominę aplinką, A. Falkengren pabrėžė, kad neigiamos palūkanų normos yra didelis iššūkis, nes palūkanų normos dar niekada taip ilgai nebuvo tokios žemos ir dėl to mes visi žengiame į nežinomą teritoriją.

Pasauliui keičiantis, atsirado naujų verslo modelių, padedančių spręsti problemas. „Verslą pradedančios finansinių technologijų įmonės nuveikė daug gerų darbų: jos prisitaiko, pasirengusios rizikuoti, gerinančios savo paslaugas iki tobulumo, o tai labai vertinga bankininkystės inovacijų srityje. Didžiųjų bankų stiprioji pusė – kapitalas ir jo atsargos, kurios yra tokios, kad atlaikytų bet kokias galimas ateityje krizes. Žinoma, bankininkystė klientams taps paprastesnė – tai nekelia jokių abejonių, tačiau ji ir toliau turi būti saugi ir patikima“.

Bankų paslaugos, naudojamos mobiliaisiais įrenginiais, Švedijoje ir Baltijos šalyse sparčiai populiarėja, o bankininkystės paslaugomis internetu naudojamasi taip pat ar net mažiau. „Viena vertus, bankas turi žengti skaitmenizacijos link, tačiau kartu turi būti žmonės, kurie gali padėti verslo ir privatiems klientams, juos išklausyti. Bankai suteikia infrastruktūrą ir į ją kasmet investuoja milijonus eurų. Kai kurios paslaugos ateityje bus vien tik infrastruktūros paslaugos, kurios, tokios kaip pinigų pervedimas, yra labai paprastos, o kitos, tarkime, finansinės konsultacijos, taps kur kas sudėtingesnės dėl technologijų galimybių valdyti ir apdoroti duomenis. Taigi mūsų laukia įkvepianti ateitis“, – sakė A. Falkengren.

„Šiuo metu SEB grupė siekia numatyti, koks bankas bus 2025 metais. Mums labai svarbu būti į klientus orientuotu banku, o tai reiškia, kad pirmiausia turime pradėti keistis, atsižvelgdami į klientų poreikius, o ne produktus. SEB turi ilgametę patirtį ir ja labai didžiuojasi – siekis būti arti savo kliento yra užkoduotas mūsų banko DNR“, – pabrėžė A. Falkengren.
 
Dar nėra komentarų